تعداد بازدید: 2781

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 14 آذر 1389-18:50

ابراهيمي:از همکاري با هند استقبال مي کنيم

در دیدار هادی ابراهیمی-معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران- با مدیر امور بین الملل شرکت تکنولوژی های کوییک هیل هند اعلام شد: هند جهت انتقال تکنولوژی امنیت اطلاعات به ایران آمادگي دارد-براي رفع اثرات تحريم، از همکاری با شرکت های بزرگ هند استقبال مي کنيم.


به گزارش مازندنومه،شریکومار نایر يکي از مدیران ارشد شرکت تکنولوژی‌های کوییک‌هیل هند با هادي ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران دیدار کرد.


شریکومار نایر ضمن تاکید بر عدم تاثیرگذاری تحریم‌ها بر ايران، آمادگی بخش خصوصی هند را برای حضور هرچه پررنگ‌تر در ایران اعلام کرد.


بر اساس اين گزارش، ابراهیمی در این دیدار ضمن یادآوری سوابق ضد استعماری دو کشور، مشترکات تاریخی دو ملت را از علل نزدیکی جمهوری اسلامی ایران و هندوستان دانست و در ادامه به ویژگی های متمایز استان مازندران اشاره کرد و افزود: از همکاری با شرکت های بزرگ هند از جمله کوییک هیل استقبال مي کنيم.


به گزارش مازندنومه،معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تحریم‌ها و برخی مشکلات امنیتی که در این حوزه، ایران را تهدید می کند، خواستار انتقال دانش و تکنولوژی امنیت فناوری اطلاعات به کشور شد و  بر راه‌اندازی تجهیزات کامل موردنیاز در استان مازندران جهت رفع هرگونه وابستگی به خارج از کشور تاکید کرد.


این مدیر هندی که به دعوت شرکت فانوس مازندران به ایران آمده بود، موافقت اولیه خود را جهت راه اندازی سرورهای به روزرسانی (Update Server) برای اولین بار در ایران اعلام کرد.

وی با ابراز قدردانی از زحمات ابراهیمی، معاون سیاسی امنيتي استاندار مازندران برای ایجاد فضای مناسب برای شرکت کوییک هیل هند تشکر کرد.

گفتنيست در صورت راه اندازی این تجهیزات، ضرورت اتصال بستر فناوری اطلاعات کشور به خارج، منتفی خواهد شد که  گامی جهت دفاع رو به جلو در برابر تحریم ها محسوب می شود.


خاطرنشان مي کنيم شرکت تکنولوژی های کوییک هیل هند به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده نرم افزارهای امنیتی و آنتی‌ویروس هند و یکی از بزرگ ترین شرکتهای فعال در حوزه امنیت فناوری اطلاعات جهان، اخیراً توانسته بزرگترین سرمایه گذار IT جهان که سابقه سرمایه گذاری در شرکتهای بزرگی مانند گوگل، اپل، اوراکل دارد را جذب خود کند.

 نمایندگی این شرکت پیشروی جهانی در ايران را شرکت تعاونی فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس در استان مازندران و شهرستان قائم شهر بر عهده دارد.


*سهم بیشتری از بازار آنتی ویروس ایران می‌خواهیم

مدیر امور بین الملل شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل به مازندنومه گفت:‌برای توسعه همکاری‌های بیشتر با ایران با امضای تفاهم نامه‌ای با نماینده‌ ایرانی سعی داریم با راه‌اندازی سرور در ایران سرعت دسترسی برای به روز کردن نرم‌افزارهای کوییک هیل را برای کاربران ایرانی افزایش دهیم  و نگاه بلند مدت ما برای این موضوع انتقال دانش فنی به ایران است.


شریکومار نایر با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت:‌ شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه دهنده ابزارهای امنیت اینترنتی و آنتی ویروس در سطح جهان است.


وی افزود: این شرکت در سال 1993 میلادی با تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های امنیتی به ویژه آنتی ویروس فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون حق ثبت بسیاری از تکنولوژی‌های امنیتی در انحصار این شرکت است.


وی بیان کرد:‌ در حال حاضر این شرکت محصولات امنیتی کوییک هیل را با معیارهاي صنعتی برای امنیت کامپیوترها تولید می‌کند.


وی بازار ایران را داراي قابلیت‌های ارزنده‌ای برای شرکت کوییک هیل برشمرد و گفت: ایران با وسعت جغرافیایی فراوان و تعداد بالای کاربران کامپیوترهای خانگی، اداری و صنعتی، جذابیت خاصی برای کوییک هیل دارد که سعی خواهیم کرد با ارایه خدمات مناسب در کنار سایر رقبا بهترین محصولات و خدمات را به کاربران ایرانی ارایه کنیم.


شریکومار نایر افزود: شرکت تعاونی فناوری ارتباطات و اطلاعات فانوس به طور رسمی وظیفه فروش، پشتیبانی و خدمات و امور لابراتواری محصولات امنیتی کوییک هیل ایران را از سال 2007 بر عهده دارد.


وی با بیان اینکه هم اکنون کاربران ایرانی از هر نقطه کشور می‌توانند به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس shop.quickheal.ir مراجعه کنند،گفت: اطلاعات مورد نیاز کاربران در این سایت موجود است و در صورت نیاز کارشناسان شرکت آمادگی پاسخ به کاربران را دارند.


مدیر اموربین‌الملل شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل در خصوص ویژگی‌های محصولات این شرکت گفت: آنتی ویروس کوییک هیل ویروس‌ها، کرم‌ها و تروجان‌ها را به صورت اتوماتیک شناسایی کرده از بین می‌برد و همچنین آلودگی‌ها را از الصاق‌های ایمیل و دانلودهای اینترنتی بصورت خودکار اسکن و پاک‌سازی می‌کند.


وی افزود: این آنتی ویروس قبل از اینکه جاسوس افزارها بر روی کامپیوتر شما مستقر شود از ورود آن جلوگیری می‌کند.

به گزارش مازندنومه، فایروال کوییک هیل نیز دسترسی هکرها و سارقان اطلاعات به کامپیوتر را از بین می‌برد. این دیواره آتش محافظت جامعی در برابر حملات شناخته شده و ناشناخته تحت شبکه داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.


شریکومار نایر در پاسخ به این سوال که تاکنون چند کشور از نرم‌افزارهای امنیتی کوییک هیل استفاده می‌کنند،به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر در 63 کشور دنیا از نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت استفاده می‌کنند که البته ما سعی داریم با تمرکز بر بازار ایران سهم خود را در بازار آنتی ویروس ایران توسعه دهیم.


مدیر اموربین‌الملل شرکت تکنولوژی‌های کوییک هیل در پاسخ به این سوال که با وجود رقبایی همچون کسپرسکی، اویرا، نورتون و نود 32 و غیره آیا جایی برای کوییک هیل وجود دارد یا خیر گفت: بازار ایران رو به رشد است و از آنجا که ما نرم‌افزارهای اورجینال را با قیمت مناسب در بازار ایران عرضه کرده‌ایم قطعا نسبت به سایر رقبا از مزیت‌های بیشتری برخورداریم به همین علت خیلی این موضوع برای کوییک هیل خطر محسوب نمی‌شود.


وی در پاسخ به اینکه دلایل حجم سنگین حمله ویروس استاكس نت را در ایران چه چیزی ارزیابی می‌کند گفت: یکی از مهمترین دلایل انتشار زیاد این ویروس در ایران استفاده نکردن از آنتی ویروس‌های اورجینال بوده است.


وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های آنتی‌ویروس‌های کوییک هیل امکان اسکن تلفن همراه از طریق کامپيوترهای شخصی است گفت: یکی دیگر از مزیت‌های آنتی ویروس‌های ما پیدا کردن کامپيوترهای شخصی و نوت بوک‌ها در صورت سرقت است.


شریکومار نایر  با اشاره به اینکه کوییک هیل نسخه تحت شبکه نیز در بازار ایران عرضه کرده است، افزود: ادمین کنسول کوییک هیل برای مدیریت، کنترل و محافظت از ویروس در سراسر شبکه تقریبا برای هر نوع و هر ترکیبی از سیستم عامل‌های کلاینتی طراحی شده است.


  • سه شنبه 16 آذر 1389-0:0

    هادی جان فیلم هندی ره سینما ایران وسه یادنکن چندتا مرباز هم صداوسیمای مازرون وسه که دره تعطیل وونه(البته الان چندساله که تعطیل هسه)


    ©2013 APG.ir