تعداد بازدید: 3707

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 16 آذر 1389-16:33

8 ماه ، 27 ميليارد تومان خسارت!

مدیرکل بیمه ایران در استان مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 270میلیارد ریال خسارت بیمه ای در بخشهای آتش سوزی، شخص ثالث، درمان، مسئولیت و بدنه به افراد پرداخت شده است.


بنا به خبر رسيده از روابط عمومی بیمه ایران-مازندران به مازندنومه،محمد باقر طبیعی نژاد با بيان اين که در هشت ماهه امسال بیش از 270 میلیارد ریال خسارت بیمه ای در استان پرداخت شده است، افزود: بیشترین میزان پرداخت در بخش بیمه شخص ثالث بوده است.

 وی ازجذب 65درصدی بازار بیمه استان توسط بیمه ایران خبر داد و گفت :این آمار نشانگر توانائی بالای بیمه ایران در جلب اعتماد مرد و مشتری مداری را نشان می باشد.

 طبیعی نژاد خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت نزدیک به 20 شرکت خصوصی بیمه ای در استان افزایش حق بیمه ها قابل توجه است و وظیفه تلاش گران این صنعت را دوچندان می کند.

بر اساس اين گزارش، مدیرکل بیمه ایران استان مازندران اظهار داشت: خدمات بیمه ای به فرهنگیان در سراسر استان بدون نقص و اشکال در حال اجراست و تمامی مشکلات مسیر بیمه فرهنگیان برطرف شده است.

وی گفت: امیدواریم سایر دستگاه های اجرایی نیز با بیمه کردن کارکنان خود از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

مدیرکل بیمه ایران در استان مازندران اضافه کرد: در حال حاضر 230 نمایندگی و 10شعبه بیمه ایران در استان فعالیت می کند و تا پایان امسال هم 20نماینده دیگر کار بیمه ای خود را در استان آغاز خواهند کرد.



    ©2013 APG.ir