تعداد بازدید: 3051

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 18 آذر 1389-0:19

صابري:هنوز زود است

آرايش اصولگرايان مازندراني در انتخابات آينده مجلس چگونه است؟علي صابري:اصولگرايان با هم اختلافي ندارند-‌يك دسته از آقايان چون در حاكميت هستند تند روي مي كنند-اصلاح طلبان تمام نشده اند.


علي صابري-دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران و فعال سياسي اصولگرا- در رابطه با آرايش سياسي اصولگرايان مازندراني در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي به مازندنومه گفت:‌هنوز آرايش گروه ها شكل نگرفته و براي اين كار زود است.

وي اظهار داشت :‌ پس از اتخاذ نتيجه واحد در پايتخت ، به استان ها هم ابلاغ شده و ما کارمان را آغاز خواهيم کرد.

رییس شورای هماهنگی اصولگرایان استان در رابطه با برخي پرخاشگري هاي اصولگرايان نسبت به يكديگر  اختلافات موجود بين آن ها افزود: چنين چيزي صحت ندارد و اصولگرايان با يكديگر اختلافي ندارند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری مازندران تصريح كرد:‌يك دسته از آقايان چون در حاكميت هستند تند روي مي كنند و نياز است كه متعادل تر باشند اما پرخاش در بين دسته هاي مختلف اصولگرايان وجود ندارد.

 صابري يادآور شد:‌احمدي نژاد ، شخصا" احزاب را قبول ندارد.

به گزارش مازندنومه،وي در رابطه با سخنان چند روز گذشته علي لاريجاني مبني بر دعوت به وحدت اصولگرايان و مدارا بين آن ها خاطرنشان كرد:‌دعوت لاريجاني به وحدت به خاطر انتخابات است و دليلي بر وجود تنش ميان اصولگرايان نيست .

رییس شورای هماهنگی اصولگرایان مازندران افزود: اين دعوت به جهت حفظ وحدتي است كه در مجلس هشتم وجود دارد،هم چون ساز و كار و اظهارنظر گروه 6+5 در رابطه با كانديداها و به دنبال راهكارهايي شبيه اين هستند تا در مجلس نهم هم اكثريت به دست آيد.

وي با بيان اينكه نبايد اين تفكر وجود داشته باشد كه اصلاح طلبان تمام شده اند،يادآور شد:‌اصلاح طلبان ممكن با نام اصلاح طلب به عنوان كانديدا حضور نيابند بلكه در قالب كانديداي مستقل فعاليت كنند و يا ممكن است با اشكال مختلف وارد شوند و اين براي شان مهم است كه كرسي مجلس را اشغال كنند.


  • جمعه 19 آذر 1389-0:0

    جناب صابري خودشان وارد عرصه انتخابات شوند تا بعضي ها حساب کار دست شان بيايد.

    • پنجشنبه 18 آذر 1389-0:0

      آقاي صابري حتما" مي دانند برنده شدن در میدان بدون رقيب مزه اي ندارد و برد شيريني نيست.ایشان از نفوذ شان استفاده کنند و نگذارند چهرهاي اصلاح طلب را رد صلاحیت کنند تا در میداني برابر، برنده و بازنده مشخص شود.مثلا" در انتخابات قبلی ساري همان طور که خودشان مي دانند اعمال نفوذ شد و دو چهره شاخص یعنی عشوری و حسین زادگان رد صلاحیت شدند...

      • پنجشنبه 18 آذر 1389-0:0

        هر چند جناب صابری گفته اند هنوز زود است اما دوستان شان تبلیغات چهره به چهره را شروع کرده اند.


        ©2013 APG.ir