تعداد بازدید: 2975

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 19 دی 1389-11:19

دعوت مجازي

نشست مشترک مديران رسانه هاي مجازي مازندران با هادي ابراهيمي-معاون سياسي وامنيتي استانداري مازندران-صبح چهارشنبه برگزار مي شود.


به گزارش مازندنومه،در اين جلسه که با دعوت استانداري مازندران برگزار مي شود،مسايل و مشکلات رسانه هاي مجازي و راه کارهاي تشکيل خانه رسانه هاي مجازي مازندران بررسي مي شود و معاون سياسي وامنيتي استاندار و مديران رسانه هاي مجازي به بيان نقطه نظرات خود مي پردازند.

نخستين نشست مشترک مديران رسانه هاي مجازي با ابراهيمي به روز يک شنبه 13 مرداد امسال برمي گردد.در آن جلسه ايده تشکيل خانه رسانه هاي مجازي مازندران مطرح و با استقبال معاون جوان استاندار روبه رو شد.

در پي آن نشست،تعدادي از مديران سايت هاي خبري استان پس از چند جلسه هم فکري و رايزني، اساس نامه تشکيلات رسانه هاي مجازي استان را تدوين کردند.

بر اساس اين گزارش،براي نهايي کردن کار تاسيس خانه رسانه هاي مجازي مازندران، دومين نشست کاربدستان رسانه هاي مجازي استان با هادي ابراهيمي ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفته جاري در استانداري مازندران برگزار مي شود.


  • مدير مسئول مجله ادبي شمالپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 19 دی 1389-0:0

    سلام عليكم

    با توجه به فعاليت هاي گسترده سايت هاي مازندراني و حضور تنها سايت ادبي ( مجله ادبي شمال ) بهتر بود اطلاعي هم به اين پايگاه داده مي شد
    لذا بدينوسيله ما آمادگي خود را براي همكاري با خانه رسانه هاي مجازي استان اعلام ميداريم
    خواهشمند است مراتب را به مديران رسانده و راه ارتباط با آنان را اعلام فرماييد تا تنها مجله ادبي شمال ( ثبت شده در وزارت ارشاد ) نيز در اين فعاليت مشاركت نمايد .
    ليلا مشفق / مدير مسئول


    ©2013 APG.ir