تعداد بازدید: 2726

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 20 دی 1389-23:50

از ابزارهاي نوين رسانه اي استفاده کنيم-پيرفلک

سرپرست فرمانداری شهرستان قائم شهر گفت:با مدیرانی که از پاسخگویی به رسانه های جمعی و خبرنگاران سر باز می زنند، برخورد می شود.


بنا بر خبر رسيده از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر به مازندنومه،علی پیرفلک با بیان اینکه هیچ مدیر استانی مانع اطلاع رسانی مدیر شهرستانی نمی شود ، خاطرنشان کرد : با مدیرانی که به این بهانه از پاسخگویی به  رسانه های جمعی و خبرنگاران سر باز می زنند برخورد می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه رییس جمهوري به اطلاع رسانی و تاکید مدیریت ارشد استان به تعامل با رسانه ها از مسئولان خواست تا خدمات ارزنده دولت را به هنگام و هنرمندانه به سمع و نظر مردم برسانند.

پیرفلک ضمن قدرداني از ایده تشکیل شورای روابط عمومی در شهرستانهای استان مازندران به عنوان یک نمونه خوب کشوری از اعضای این شورا خواست، پتانسیل و ظرفیت های شهرستان را با استفاده از هنر روابط عمومی به فرصت های بی بدیل تبدیل کنند.

وی با تاکید به استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای، اظهارداشت: ما باید یاد بگیریم ، اگر کار خوبی  در شهرستان صورت گرفت چگونه به نحو شایسته  اطلاع رسانی کنیم.

بر اساس اين گزارش،پیرفلک با انتقاد از نبود جایگاه مستقل برای روابط عمومی ها در برخی از ادارات و نهادها، گفت: متاسفانه نقش روابط عمومی در بعضی از دستگاه های اداری به درستی تبیین و تعیین نشده است.

وی افزود: گاهی اوقات دیده می شود مسئول روابط عمومی در حد یک پست باقی مانده و به عنوان سابقه در پرونده شغلی افراد بایگانی شده یا در برخی مواقع  کار روابط عمومی در حد نصب پارچه و عرض خیرمقدم تنزل پیدا کرده است.



    ©2013 APG.ir