تعداد بازدید: 3829

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 23 دی 1389-22:25

زیارت مجازی

کهنسال-معاون بنياد شهيد مازندران- گفت:نزديک به 1500 گلزار شهدا در مازندران وجود دارد-سایت زیارت مجازی به زودی در مازندران راه اندازی خواهد شد و مشخصات شهدا به همراه عکس،سن،شغل و فایل های صوتی آن ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،سعید کهنسال-معاون تامین مسکن و گلزار شهدای اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران- با بیان اینکه در کل استان 1496 گلزار شهدا وجود دارد،گفت: 23 گلزار شهدا همزمان با دهه فجر با هزینه ای بالغ بر یک ميليارد و 300ميليون تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 وی افزود: 66 پروژه در حال احداث و 27 پروژه هم در حال مناقصه است که تا پایان سال 90 به بهره برداری خواهد رسید.

 کهنسال با ضمن اشاره به اين که براي آشنائی مردم مازندران با شهدای استان، سایت زیارت مجازی به زودی راه اندازی خواهدشد،گفت: طرح جمع آوری کلیه مشخصات شهدا به همراه عکس،سن،شغل و فایل های صوتی به اتمام رسیده و کلیه شهروندان می توانند در هر نقطه از استان با وارد شدن به این سایت مجازی و با وارد کردن نام شهید کلیه مشخصات و اطلاعات آن را دریافت کنند.

 وی در پایان با اشاره به اين نکته که اين طرح تا نیمه دوم سال90 به اتمام خواهد رسید،افزود: این طرح در کل کشور در حال اجراست و مازندران رتبه دوم را در اختيار دارد.


  • شنبه 25 دی 1389-0:0

    باشهدا سیاسی برخورد نکنیم درروستای باچی دودانگه 10شهید سنگ قبر ندارند بول تک شهید را به حساب ساختدهیاری روستای دیگری واریز میکنند به خون این مردان مرد مادرشهیدی درلحظات اخر عمرش سفارشش فقط ساخت مزار شهدا بود که ارزویش را به گور برد روستایی با5شهیدمزارش ساخته شد درسفر رییس بنیاد در دودانگه 23/10/89تاروستای جورجاده یک کیلومتری این مزار زحمت رفتن به خودش را نداد ا


    ©2013 APG.ir