تعداد بازدید: 2837

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 دی 1389-18:35

محمدي:آقایان نمی فهمند!

 امام جمعه کلاردشت ضمن حمايت حرکت و تجمع مردم دربخشداری گفت:تجمع درخصوص تجدید نظر قیمت سوختی بود که مردم قادر به تهیه آن نیستند-معرفی کردن مردم ولایتمدار به مخالفت با نظام کار بی جا و عمل زشت و ناپسندیست که مسؤلان ما مرتکب آن شده اند-کدام شعارمردم علیه نظام و دولت بود؟-آن زمان که محمدی از نظام و رهبری دربرابر فتنه 88 روشنگری می کرد،آقايان اصولگرا کجا بودند؟!


به گزارش خبرنگار مازندنومه در کلاردشت،حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی-امام جمعه کلاردشت- در نماز اين هفته ضمن اشاره به حرکت مردم وتجمع دربخشداری گفت: حرکت وتجمع مردم دربخشداری درخصوص تجدید نظر قیمت سوختی بود که قادربه تهیه آن نیستند.

وي افزود: مردم دراین حرکت نشان دادند طرفدار دولت دراجرای طرح بزرگ هدفمندی یارانه اند و البته خواسته ای نیز دراصلاح قیمت سوخت گازوئیل دارند که باید به آن توجه شود.

محمدی درادامه افزود: متأسفانه مسؤلان باید خادم مردم باشند و اگر قصدشان حکومت براین مردم است بهتر است کناربروند و مردمی را که خواستار کمک دولت هستند وشعارحمایت ازدولت و رهبری سر می دهند را مخالف بانظام ودولت معرفی نکنند.

وي با اشاره به اين نکته که معرفی کردن مردم ولایتمدار به مخالفت با نظام کاربی جاو عمل زشت و ناپسندیست که مسؤلان ما مرتکب آن شده اند،گفت: کدام شعارمردم علیه نظام و دولت بود؟

 به گزارش خبرنگار ما محمدي تصريح کرد:مردم احمدی نژاد را که دلسوز آنهاست دوست دارند و بارها از اجرای طرح هدفمندی حمایت کرده اند و بیشترین رأی را هم در منطقه به احمدی نژاد داده اند.

وي ادامه داد: آقایان نتوانستند مردم راقانع کنند و حرکت شان را مخالفت بانظام اعلام می کنند، حال اینکه  خواهان اصلاح قیمت گازوئیلی هستند که گویی کارشناسان دولت و مسؤلان شهرستانی و استانی آن را جزو سوخت خانگی مردم نیاورده اند.

 محمدی با ابرازحمایت همه جانبه مردم از رهبری درخاموش کردن فتنه 88 گفت: این بی انصافی است ما مردمی را که در کنارمقام معظم رهبری ودر اطاعت ازولایت فقیه، پرونده براندازی فتنه 88 رادرهم پیچید،امروز با درخواست اصلاح قیمت سوخت متهم به مخالفت با نظام و دولت و امام جمعه آن رامقصر معرفی کنند.

امام جمعه کلاردشت افزود: این آقایان که خود را اصولگرا می دانند، کجابودندآن زمان که محمدی ازنظام و رهبری دربرابرفتنه 88 روشنگری می کرد و حال امروز آنان دلسوز به نظام شده اند ومامخالف نظام ؟!

وي تاکيد کرد: این وصله ها به کسانی می چسبد که هنوز هم درکنار فتنه گران می نشینند،حال اینکه امام جمعه درکنار رهبری و ولایت فقیه از آرمان های انقلاب ونظام حمایت می کند.

بر اساس اين گزارش،محمدی تصريح کرد: مسؤلان منطقه و شهرستان چون خودشان جواب قانع کننده ای ندارند، مردم را مخالف دولت و نظام وامام جمعه را مقصر معرفی می کنندو این آقایان نمی فهمند،چراکه خود این آقایان مسئول بهتر می دانند، مردمی که گازندارند، و در کنارچهارمین یخچال بزرگ جهان زندگی و سرمای چند درجه زیر صفر را تحمل می کنند نمی توانند سالانه حداقل بالای 3 میلیون تومان برای سوخت بپردازند.

وي ادامه داد:البته درکنارسوخت هزینه های دیگری نیز هست و بسیاری ازاین مردم کارگر و مستأجرند.

محمدي در پايان گفت: این مردم می گویند می شود درهزینه های آب، برق، نان ومسائل دیگرصرفه جویی کرد، امادرخصوص سرما نمی شود و می خواهند دولت تارسیدن گاز به منطقه کمک حال شان باشد و این تقاضای منطقی ودرستی است.



    ©2013 APG.ir