تعداد بازدید: 2025

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 6 بهمن 1389-19:34

آمل ويژه مي شود

وزير اطلاعات در آمل گفت:شما فقط سران فتنه را می بینید اما مدیران داخلی و خارجی سران فتنه حضور فعال تری دارند - نماينده آمل گفت:شهرستان آمل به فرمانداري ويژه ارتقا مي يابد.(دو خبر کوتاه از آمل)


به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-بیست و نهمین سالگرد حماسه ششم بهمن سال 60 آمل و گرامی داشت 40 شهید این واقعه تاریخی،سه شنبه شب با حضور وزیر اطلاعات، استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشارمختلف مردم در آمل برگزار شد.

 حجت الاسلام حیدر مصلحی -وزیراطلاعات- با اشاره به اینکه فتنه گران داخلی و خارجی سرمایه گذاری هنگفتی کرده اند و درحال حاضر برای ادامه اهداف خود برنامه ریزی می کنند،تصریح کرد: شما فقط سران فتنه را می بینید اما باید عرض کنم که مدیران داخلی و خارجی سران فتنه حضور فعال تری دارند.

 وی بصیرت بخشی و به کار گیری مدارا در عین حال قاطعیت را از روش های مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه گران عنوان کرد و گفت: امروزه عمده مشکل استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی حضور هوشیارانه مقام معظم رهبری درمسایل کشور است.

 *شهرستان آمل به فرمانداری ویژه ارتقا می یابد
 نمانیده مردم شهرستان آمل، از تصویب ارتقای این شهرستان به عنوان فرمانداری ویژه در جلسه اخیر هیئت دولت خبر داد.

عزت الله یوسفیان ملا اظهار داشت: اکنون منتظر ابلاغ دولت برای ارتقای شهرستان آمل به شهرستان ویژه هستیم.

 وی افزود: با ارتقای شهرستان آمل به شهرستان ویژه چارت اداری و سازمانی ادارات و نهادهای دولتی به معاونت ادارات کل در جایگاه شهرستانی ارتقا پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اجرایی شدن این مصوبه دولت از مراجعه بسیاری کارها و مراجعات به ادارات کل مرکز استان صرفه جویی می شود.

یوسفیان ملا تاکید کرد: درحال حاضر از نظر قانونی این شهرستان به لحاظ قرارگرفتن در مرکزیت شرق به غرب مازندران باید مرکز استان شود که متاسفانه این عدالت برقرار نشده است.


  • چهارشنبه 13 بهمن 1389-0:0

    ازآقای یوسفیان کمال تشکر را دارم ایشان نماینده بسیار خوب وکاردانی می باشد آقای یوسفیان متشکرم ودست شما درد نکنه ای والله


    ©2013 APG.ir