تعداد بازدید: 2320

توصیه به دیگران 8

چهارشنبه 6 بهمن 1389-20:12

رضايي:فیلترينگ سایت هایی که سالم فعالیت مي کنند،اشتباه است

فرماندار چالوس گفت:طرح مطالعاتی قطعه 25 آزاد راه تهران،شمال مصوب شد- اداره راه و ترابری چالوس از شهرستان نوشهر مستقل شد-خبررسانی از ضروریات مردم است و فیلتر کردن سایت هایی که سالم به فعالیت می پردازند،اشتباه است.


میرقدیر رضایی در گفت و گو با کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه اظهار داشت:نکته جالب سفر هیئت دولت به مازندران،مصوب شدن طرح مطالعاتی قطعه 25 آزاد راه تهران – شمال بود.

 وی با بیان اینکه زیرساخت شهر چالوس از آرزوهای دیرینه مردم این شهر است افزود: قطعه 24 آزادراه تهران – شمال ، آخرین مورد اجرایی از این پروژه بود و قطعه 25 مصوب نشده بود که با تلاش مسئولان این مورد هم پیگیری و مصوب شد.

 فرماندار چالوس اظهار داشت : با اجرایی شدن این مصوبه و اجرایی شدن آن ، مشکل ترافیکی چالوس مرتفع خواهد شد.

 وی یادآور شد: این زیرساخت با اعتباری بالع بر 500 میلیون تومان مصوب شد.

رضایی با اعلام خبر استقلال اداره راه و ترابری چالوس از شهرستان نوشهر گفت: در روز معارفه ام این قول را به مردم چالوس داده بودم که به انجام رسید.

وی با بیان اینکه این مسئله را از وزیر راه خواسته بودم تصریح کرد: به لحاظ وضعیت جاده کندوان و خیل مسافران ، ضرورت داشت که اداره راه و ترابری چالوس از نوشهر منفک و مستقل شود.

رضایی افزود: جدا شدن اداره راه و ترابری چالوس از نوشهر باعث توسعه و پیشرفت شهرستان چالوس خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار ما فرماندار چالوس در بخش پاياني اظهارات خود به  فیلترینگ ده روزه مازندنومه اشاره کرد و گفت: خبررسانی از ضروریات مردم و جامعه است و فیلتر کردن سایت هایی که سالم به فعالیت می پردازند اشتباه است.

 وی با بیان اینکه بحث رسانه هایی که تخلف کرده اند از این قضیه جدا است خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی جزء نیازمندی های اولیه انسان ها است و نباید مانع استفاده مردم از رسانه های فعال و سالم شد.


  • نمک آبرودیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

    جداسازی راه و ترابری چالوس از نوشهر، اقدام تاثیرگذاری در منطقه دارد، از وعده و عمل جناب آقای رضایی متشکریم. چالوس نیاز به مدیرانی اینچنینی ، کاربلد و پیگیر دارد. از پیگیریتان متشکریم جناب فرماندار

    • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

      حاج میرقدیر تشکر...

      • شنبه 9 بهمن 1389-0:0

        سپاس بیکران ای سید نازنین،
        خدا خیرتان دهد

        • عدالت محورپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 8 بهمن 1389-0:0

          شرافتاً میرقدیر رضایی لیاقتش بیشتر از این حرف هاست.در چالوس ، زیر ساختها و بسیاری از کارهای نیمه تمام را مورد توجه قرار داده. مردم داری و مردمی بودن و قانون محوری ، پیگیری و نظارت جدی ، از خصوصیات بارز ایشان است.ایشان شاید متواضعانه فرماندار چالوس باشد، اما لیاقت و درایت و تجربه اش بیشتر از این حرفهاست.

          • چالوسی ریکا پاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 8 بهمن 1389-0:0

            از تمام تلاش های آقای رضایی متشکریم، انصافاً دلسوزانه مسائل را بررسی می کنند ، ما هم به عنوان یک چالوسی از تلاش های نماینده ی دولت در شهرستانمان بی نهایت رازی و سپاسگذاریم

            • خواننده سایتپاسخ به این دیدگاه 0 0
              پنجشنبه 7 بهمن 1389-0:0

              تا حالا که آقاي رضایی به وعده هایشان عمل کرده اند.ایشان می توانند در سمت های بالاتر هم فعالیت کنند.از زحماتشان تشکر می کنیم.

              • پنجشنبه 7 بهمن 1389-0:0

                مرسی جناب رضایی مستدام باشید.


                ©2013 APG.ir