تعداد بازدید: 2713

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 6 بهمن 1389-21:23

محسنی:مازندنومه نباید فیلتر می شد

نماينده مردم چالوس و نوشهر در مجلس گفت: باید در اين سرما از مردم کلاردشت عذرخواهی کنیم-طی هفت سال نتوانستیم سالی دو و نیم کیلومتر لوله گذاری انجام دهیم-مدیران گاز استان نسبت به مردم کلاردشت جفا می کنند-مازندنومه رسانه ای است که بیشتر جنبه اجتماعی ، فرهنگی و اطلاع رسانی داشته و در سبد فرهنگی خانوارهای مازندرانی قرار گرفته است.


نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت:پیمانکار گازرسانی به کلاردشت هنوز وارد فاز عملیاتی نشده و از برنامه عقب است.

  انوشیروان محسنی به مازندنومه گفت: پروژه گازرساني به کلاردشت از برنامه زمان بندی اولیه عقب است و از نظر ما خط انتقال گاز به کلاردشت هنوز به اتمام نرسیده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه با گذشت دو ماه از تحویل پروژه هنوز کار را جدی نگرفته تصریح کرد:به همین دلیل برنامه ریزی شده که چند پیمانکار دیگر هم برای این پروژه جذب شوند.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید 15 کیلومتر لوله گذاری در کلاردشت برای گاز رسانی انجام شود اظهار داشت: پس از گذشت هفت سال این توان را نداشته ایم که سالی دو کیلومتر لوله گذاری انجام دهیم و باید درسرما از مردم کلاردشت عذرخواهی کنیم.

 وی با اشاره به اینکه قرار بود یک سال قبل شبکه گاز کلاردشت به صورت همزمان انجام شود پرسيد: علت این تاخیر چیست؟

وي افزود:پیمانکار هنوز وارد فاز عملیاتی نشده و مدیران گاز استان نسبت به مردم کلاردشت جفا می کنند و این توجیهات برای مردم قابل قبول نیست.

محسنی افزود: جمعه هفته قبل که 50 مسئول به این منطقه آمدند انتظار این بود که حداقل شاهد شعله ور شدن گاز در خط انتقال کلاردشت باشیم که این هم انجام نشد.

 وی با بیان اینکه در سه سال اخیر عملیات گازرسانی در خط انتقال و توزیع ضعیف بوده یادآور شد: به همین دلیل از وزیر نیرو طرح سوال کرده ام و وزیر باید در خصوص علت تاخیر پاسخگو باشد.

محسنی پرسيد: آیا این پروژه در توان علمی ، فنی و کاری ما نیست و آیا تاخیر در شبکه توزیع واقعا قابل قبول است؟

به گزارش خبرنگار ما وی در رابطه با فیلترینگ مازندنومه اظهار داشت: مازندنومه رسانه ای است که بیشتر جنبه اجتماعی ، فرهنگی و اطلاع رسانی داشته و در سبد فرهنگی خانوارهای مازندرانی قرار گرفته است.

 محسنی با بیان اینکه مازندنومه نباید فیلتر می شد تصریح کرد: زمانی که بر اثر اشتباه این رسانه فیلتر شد پسندیده آن بود که حداقل ظرف یک ساعت و پس از پی بردن مسئولان امر ، نسبت به رفع فیلتر اقدام می شد.

وی افزود: چنانچه مازندنومه یا هر رسانه دیگری دچار اشتباه شده باید با اخطار به آن رسانه نسبت به جلوگیری از روند اشتباه و خارج از چارچوب آن اقدام کنند و یکباره فیلتر کردن راه به جایی نمی برد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس یادآور شد: نباید علاقه مندان به مازندنومه و دست اندرکاران آن را این گونه با مشکل مواجه می کردند.


  • پنجشنبه 7 بهمن 1389-0:0

    از موضع شفاف دکتر محسنی ذر حمایت از رسانه ها تشکر می کنم.فقط به ایشان بفرمایید سری هم به منطقه فقیر کجور هم بزند

    • پنجشنبه 7 بهمن 1389-0:0

      چرا آقاي محسنی برای رفع مشکل نشریات محلی کاری نمی کنند؟


      ©2013 APG.ir