تعداد بازدید: 1959

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 بهمن 1389-22:6

طرحي نو دراندازيم

کمال رستمعلي-رييس اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران -گفت: دست کم گرفتن مخاطب، ضد تبلیغ و از آسیب های جدی روابط عمومی است-سرپرست فرمانداري شهرستان  قائم شهر گفت: هیچ دستگاه اجرایی در  قائم شهر حق ندارد به بهانه های واهی از اطلاع رسانی پرهیز کند.


 بنا بر گزارش ارسالي روابط عمومی فرمانداری قائم شهر به مازندنومه،كمال رستمعلي در نشست مديران روابط عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان قائم شهر با خبرنگاران و اصحاب رسانه ، از روابط عمومی های دستگاههای اجرایی خواست تا از نادیده انگاشتن افکار مخاطبان بپرهیزند.

رييس اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران افزود: دست کم گرفتن مخاطب یک امر ضد تبلیغ و از آسیب های جدی روابط عمومی است .

وي روابط عمومي‌هاي فعال را به سه دسته تبليغاتي، فرهنگي و فرهنگ‌ ساز تقسيم و خاطرنشان كرد: نصب پارچه ، بنر و تيزرهاي تبليغاتي و برجسته كردن مدير دستگاه اجرايي مختص گروه تبليغات‌چي است .                                                      

رستمعلي گفت: نگاه صرف تبليغاتي روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي در تضاد با نگاه فرهنگي رهبر معظم انقلاب به اين بخش است كه بايد اين روابط عمومي ها نسبت به تغيير نگرش خود اقدام کنند.

 دبير شوراي اطلاع‌رساني مازندران توجه به مقوله فرهنگي را در برخی از روابط عمومي ها اندك ولی مغتنم دانست و خاطرنشان كرد: روابط عمومي فرهنگي با تكيه به پشتوانه عميق فرهنگي به دستاوردها و خلاقيت‌ها مي‌انديشد .                                 

وي تاكيد كرد: توجه روابط عمومي‌ها به فرهنگ‌سازي است كه طرح‌ها و فكرهاي نو خلق مي‌كند و در برگزاري مراسم مختلف و همايش ها موارد فرهنگي را اعمال مي كند.

رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري مازندران در ادامه، كار آمدترين روابط عمومي را مجموعه اي دانست كه با انجام كار فرهنگي ،خود نيز فرهنگ ساز است و يك جريان فرهنگي را به وجود مي آورد.                                

بر اساس اين گزارش،سرپرست فرمانداري شهرستان  قائم شهر نيز در ادامه اين جلسه گفت: دستگاه هاي اجرايي بدون همكاري با رسانه ها و خبرنگاران كه بازگو كننده عملكردشان هستند توفيقي نخواهند داشت .                                    

علي پيرفلك ادامه داد:خبرنگاران به عنوان چشم های بينا و گوش های شنواي شهرستان با نقد منصفانه و موشكافانه ياري گر دستگاه های اجرایی و مجموعه دولت هستند.                                      

وي از احساس مسووليت خبرنگاران در انعكاس مسايل و اخبار جامعه قدرداني كرد و اظهار داشت: هیچ دستگاه اجرایی در شهرستان قائم شهر حق ندارد به بهانه های واهی از اطلاع رسانی پرهیز کند.

پیرفلک از اعضای شورای روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواست، پتانسیل و ظرفیت های شهرستان را با استفاده از هنر روابط عمومی به فرصت های بی بدیل تبدیل کنند.                        

در ادامه نشست ، روابط عمومی های چند دستگاه اجرایی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و خبرنگاران نیز در خصوص مشكلات موجود در شهرستان به ویژه از نبود پاسخگويي برخی ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي كه به نوعي از زير بار مسئوليت شانه خالي مي‌كنند،گله كردند.


  • احسان مهديانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 8 بهمن 1389-0:0

    سلام
    با تشكر از جناب آقاي رستمعلي كه هميشه ريز بين هست و توجه مي دهد به اين تفاوت ها .
    حتي در حوزه تبليغاتي نيز واقعا جامعه از يك نواختي تبليغاتي هم رنج مي برد بايد تنوع هم داشته باشند كه ندارند .
    دقت به رنگ ها و حتي حجم و مخصوصا دقت بيشتر به مسائل اعتقادي هم از نظر مفاهيم و هم از نظر شكل و شمايل ...

    مجددا براي كمال رستمعلي ارزوي موفقيت مي كنم و اميدوارم دستگاه ها قدر دان مديران جوان و هوشمندشان باشند .

    • جمعه 8 بهمن 1389-0:0

      با تشکر از فرماندار قائمشهر


      ©2013 APG.ir