تعداد بازدید: 3174

توصیه به دیگران 7

جمعه 8 بهمن 1389-15:5

...اين یعنی موفقیت

...رسانه ای که سعی دارد به نحو احسن به انجام امور و وظایف مربوط به خود بپردازد و به گفته استاد خوبم دکتر علی کریمی مله" از خطوط قرمز تعیین شده عدول نکرده است"، همیشه با اقتدار و صلابت به کارش ادامه می دهد.(يادداشتي از عاطفه خیرخواه،روزنامه نگار)


 خبر خوبی بود؛ صدای همیشه گرم و از همیشه شادتر شبنم عزیزم: عاطفه یک خبر خوش؟ پرسیدم:« رفع فیلتر شدید؟» ...

***
رفع فیلتر مازندنومه بهانه ای شد تا قدری بیشتر در اين پایگاه خبری تحلیلی و احوالش تأمل کنم. چند سال پيش نخستین جشنواره و نمایشگاه مطبوعات شمال کشور با حضور 5 استان در مازندران به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجتمع فرهنگی سلمان هراتی ساری برگزار شد.

در آن جشنواره عضو کمیته روابط عمومی بودم. آنجا بود که با مدير سايت آشنا شدم. اولین رسانه الکترونيکي مازندران با همت ایشان راه اندازی شده بود. آن روزها حال و هوای رسانه ها به گونه ای دیگر بود و رسانه های دیجیتال از رونق و تعدد زیادی برخوردار نبودند.

فعالیت های رسانه ای به ویژه در استان ها روند سنتی خود را طی می کرد اما این مازندنومه بود که نوآوری و ابتکار را وارد عرصه رسانه ای در مازندران کرد و اولین گام را در این راستا برداشت.

 از آن روزها نزدیک به یک دهه می گذرد و اگر به اغراق نگویم هر روز بر تعداد رسانه های مجازي این استان افزوده می شود؛ از هر رنگ و لعابی که بخواهید، از یمین و یسار گرفته تا زمین و آسمان...

 البته این نکته را هم یادآور شوم که این فراوانی دلیل بر فراوانی و تنوع مطالب اعم از اخبار، یادداشت، مقاله، گزارش، گفت و گو و ... نیست، چرا که می توان با حضور در یکی از همين رسانه های مجازي از کل  اوضاع و احوال استان و کشور باخبر شد، این درحالیست که مازندنومه از این امر مستثنی است و به قول معروف آنچه در خروجی می گذارد جملگی حاصل توان و انرژی مصروفی خبرنگاران و نویسندگانش است.

 تولید مطالب به جای تأمین مطالب، ویژگی بارز و البته عامل اصلی مقبول افتادن این پایگاه خبری در میان مخاطبان اعم از دانشگاهیان، مخاطبان عام و مسوولان است.

بدون تردید، رسانه ای که سعی دارد به نحو احسن به انجام امور و وظایف مربوط به خود بپردازد و به گفته استاد خوبم دکتر علی کریمی مله" از خطوط قرمز تعیین شده عدول نکرده است"، بنابراین همیشه با اقتدار و صلابت به کارش ادامه می دهد و از سرزنش های خار مغیلان نیز غمی به دلش نیست.

همیشه تنگ نظران و آنان که رفاقت ناجوانمردانه را - که نشأت گرفته از ناتوانی شان است – بر رقابت جوانمردانه ترجیح می دهند در کمین اند و بسان کودک شیطان صفتی که بر راه عابران سنگ پرانی می کند، بر امور حاشیه پردازی می کنند.

 قطعا اینان نیز شنیده اند که:« کلوخ انداز را پاداش سنگ است»، اما آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک.

برای همکاران خوبم در پایگاه خبری تحلیلی مازندنومه آرزوی بهروزی و سلامتی می کنم.


  • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

    مازندنومه امروز تو را شاداب تر از جشن نه سالگی ات می بینم. تولد دوباره ات مبارک و خوش آمدی

    • مهران مازنی پاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 10 بهمن 1389-0:0

      این رفت و برگشت نیاز بود
      تا ببینید که چقدر مخاطبانشما نگرانتان هستند .من که نگران بودم از نگرانی ام کاسته شد .
      اما ،
      ملوان در دریای طوفانی زبل و زبده می شه

      امید وارم شما زبل ها با این باد ها قوی تر به کارتون ادامه بدید .

      • از بچه های بالاپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 9 بهمن 1389-0:0


        نمی دونم چرا این سایت رو فیلتر کردند.و این سایت که سیاسی نبوده.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه ...؟

        • شنبه 9 بهمن 1389-0:0

          با رفع فیلتر از مازند نومه، از نا امیدی ها کمی کم شد !

          • زهرا علوی-ساریپاسخ به این دیدگاه 0 0
            جمعه 8 بهمن 1389-0:0

            واقعا" مطالب و خبرهاي تازه و خوب و کامل استان را باید در بعضی سایتهای خبري استان یافت.هفته نامه هاي مازندران که چيزي واسه گفتن ندارند.روزنامه ها بدتر.همچنین آغاز دوباره فعالیت این سایت را تبریک می گویم.

            • نسیم نوروزيپاسخ به این دیدگاه 0 0
              جمعه 8 بهمن 1389-0:0

              از این که مازندنومه رفع فیلتر شد ودوباره به میان رسانه های مجازی آمد خوشحالم.خوشحال تر شدم وقتی دیدم روزنامه نگرارن مجازی مثل خانم خیرخواه هوای دوستان شان را دارند و مثل خبرنگاران چاپی نیستند که...


              ©2013 APG.ir