تعداد بازدید: 2019

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 10 بهمن 1389-23:30

روز اتمام حجت

 در جلسه شورای شهر ساري مطرح شد: اجازه ندهيم مسئولان استاني در روز افتتاح پل ولي عصر سخنراني کنند-سه عضو شورا که در صدد کاندیداتوری برای مجلس نهم هستند سخنراني نکنند-شاید به خاطر رطوبت مازندران،گوش مسئولان سنگین شده است-حداقل دم عید مردم را اذیت نکنيد-ساری سرویس بهداشتی ندارد.


 به گزارش مازندنومه عضو شورای شهر ساری در جلسه يک شنبه شب شورا اظهار داشت: اجازه ندهیم مسئولان استانی در روز افتتاح پل میدان ولی عصر ساری به سخنرانی بپردازند؛چرا که وقتی اعتبار این پروژه ملی نبوده نباید آن را پروژه ملی خطاب کنند چون هزینه ای نکرده اند.

سید علی بهرورش با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل شهرداری و شورا تامین شده افزود: مردم شهر از ما توقع دارند و روز شنبه باید با اتمام حجت با مسئولان به مردم بگوییم هیچ وعده مسئولان استانی عملی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به سه عضو شورا که در صدد کاندیداتوری برای مجلس نهم هستند،توصیه می کنم در این روز به ایراد سخن نپردازند تا به سوء استفاده از وقت و تریبون متهم نشوند.

بهروش گفت: بهتر است صحبت در این روز را به جمال باقری-عضو شورای شهر ساری-بسپاریم.

به گزارش خبرنگار ما فرامرز نقیبی-دیگر عضو شورای شهر ساری- خواستار استقرار واحد بهداشت در شهرداری برای خدمات رسانی به خانواده کارگران شهرداری شد.

 وي افزود: کارگران شهرداری توان پرداخت هزینه درمان را ندارند و این مسئله می تواند هدیه ای در دهه فجر به کارکنان شهرداری باشد.

 نقیبی با بیان اینکه گوش مسئولان سنگین شده تصریح کرد: هرچه مسئولیت بالاتر می رود انگار گوش مسئولان سنگین تر می شود، شاید به خاطر رطوبت مازندران است.

 عضو شورای شهر ساری با اشاره به افتتاح پل میدان ولی عصر ساری اظهار داشت: برای پروژه ای که خودمان هزینه کرده ایم خودمان هم قیچی زدن بلدیم.

 وی با تایید صحبت های بهروش مبنی بر سخنرانی دکتر باقری در روز افتتاح پل میدان ولی عصر ساری یادآور شد: آنچه که شورا به یک نفر تکلیف کند همان را انجام می دهیم.

 نقیبی خاطرنشان کرد: اگر قرار است از مردم ساری پول بگیریم و هزینه کنیم دیگر به وجود آقایان نیازی نداریم.

وی افزود: پشت باقری می ایستیم تا به عنوان نماینده شورا و شهرداری در روز افتتاح پروژه میدان ولی عصر سخنرانی کند.

 عضو شورای شهر ساری اظهار داشت:این پروژه ملی با پول مردم ساری ساخته شد و جای تاسف است برای کسانی که مسئولیت ملی دارند و نگاه ملی به این پروژه نداشتند.

نقیبی با بیان اینکه شهردار ساری با چه مدیریتی می خواهد شهرداری را مدیریت کند،تصریح کرد:هیچ کشوری چنین مدیریتی ندارد.

 وی افزود: اغلب کارکنان شهرداری دانشجوی دانشگاه آزاد هستند و با کم کردن تعطیل کاری و اضافه کاری کارکنان از سوی شهردار ، این افراد به امور زندگی خود نمی رسند.

نقیبی با بیان اینکه اعتراض اعضای شورا چهار ساله شده تصریح کرد: اگر این اعتراض کودک بود اکنون به راه می افتاد.

وی با اشاره به اخراج شدن برخی کارگران به دلیل اعتراض به پرداخت نشدن دستمزد ، اظهار داشت: تا کارگر به پرداخت نکردن حقوق اعتراض می کند می گویند اخراج.

نقیبی خاطرنشان کرد: کارگری که چهارماه حقوق دریافت نکرده با چه روحیه ای کار کند؟

وی با اشاره به اینکه حداقل دم عید مردم را اذیت نکرده و روحیه کارکنان را خراب نکنید گفت: یا سازمان های شهرداری را تعطیل کنید یا دریابید.

به گزارش مازندنومه،دیگر عضو شورای شهر ساری در این نشست افزود: وضعیت اقتصادی به گونه ای است که اگر یک روز حقوق نگیرند زندگی سخت می شود.

 نادعلی رمضانپور یادآور شد: 12 کارگر که حقوق عقب افتاده خود را مطالبه کرده بودند توسط شهردار ساری اخراج شده اند و این کارگرها باید به کار برگردند.

 وی با اشاره به اینکه ساری سرویس بهداشتی ندارد خاطرنشان کرد: کوچه های خلوت و پشت دکه ها تبدیل به سرویس برای برخی از شهروندان شده است.


  • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

    یکی بیاید و همین افاضات یا رجز ها را جمع ببندد خواهد گفت تاریخ ملتی و امتی همانند ما ندیده است که حضرات مسئول اش خود علیه خود دادنامه بدهند و کیفرخواست بنویسند و امور نیز جاری و ساری باشد تو گوئی کوروش به خواب اسوده است و ... هم بیدار....! بقول عضو محترم شورای شهر بودجه از مردم بود و حتما ان تابلوی بالا بلند(خدا قوت) هم ازکیسه مردم تهیه و نصب گردید و حالا میماند که چه کسی قیچی را بگیرد و نوار را ببرد؟ خوب نه این و نه ان قیچی را بدهید به همان کارگری که چهارماه حقوقش را ندادید و اخراجش هم کردید....براستی ادم شاخ در میاورد که چنین به مردم جسارت میکنند و شرح مبسوط اش را ارائه میفرمایند.....اقایان این مردم نجیب و صبور و ساکت همانانی اند که...با انان مهربان باشید ......

    • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

      حرف زدن چه آسان،عمل کردن چه مشکل!آقایان شورا بروند از مقامات بالاتر وقت بگیرند برای سخنرانی آن روز!چون آن قدر هستند که احتمالا" نوبت به خودشان نمی رسد!

      • دوشنبه 11 بهمن 1389-0:0

        روز افتتاح معلوم میشه که کی می تونه سخنرانی کنه!!آقایان زورشان به شهردار هم نمی رسه چه برسه به بالاترش!


        ©2013 APG.ir