تعداد بازدید: 3131

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 بهمن 1389-13:56

همگام با نمايشگاه بزرگ کتاب(10)

 رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: در پنج سال آینده به سمت پژوهش های بومی و محلی پیش می رویم-25 درصد از جمعیت دانشجویی مازندران در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه مستقر در نمايشگاه کتاب ساري،ريیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت:دانشگاه پیام نور مازندران با 18 مرکز و واحد دانشگاهی و 50 هزار نفر دانشجو از بزرگترین دانشگاه های استان از نظر ظرفیت دانشجویی است.

صادق علی موحدمنش افزود: 25 درصد از جمعیت دانشجویی مازندران در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند.

 وی با بیان اینکه کتابخانه از ارکان مهم مراکز آموزش و دانشگاهی است و در تمام مراکز دانشگاه پیام نور هم کتابخانه های سنتی دائر هستند،تصریح کرد: در هفته جاری کتابخانه دیجیتال دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامی داشت دهه فجر راه اندازی شده که با این برنامه ، دانشگاه پیام نور به تمامی کتابخانه های معتبر و علمی کشور و دنیا وصل شده است.

موحدمنش تصریح کرد:برای تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور مازندران امکان دسترسی به منابع و ماخذهای علمی و دانشگاهی میسر شده است.

وی با اشاره ه اینکه آموزش ، پژوهش و کارآفرینی سه اصل مهم برای دانشگاه است گفت:دانشگاه پیام نور در زمینه آموزش 92 رشته در سطح کارشناسی در گروه های آموزشی علوم انسانی ، علوم پایه ، علوم کشاورزی و فنی مهندسی فعال است.

 موحدمنش در آینده نزدیک رشته های جدید فنی و مهندسی و هنر و رسانه در گروه های آموزشی فعال خواهد شد افزود: در برنامه پنج سال آینده به دنبال توسعه تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه پیام نور مازندران هستیم.

وی یادآور شد: درکنار این فعالیت ها ، مرکز بین المللی دانشگاه پیام نور مازندران برای جذب دانشجویان داخلی و خارجی فعال خواهد شد.

 موحدمنش با اشاره به فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور مازندران مقاله های متعددی در پژوهش نامه های علمی داخل و خارج از کشور ارائه کرده اند که قابل توجه است.

ريیس دانشگاه پیام نور مازندران با بیان اینکه در پنج سال آینده به سمت پژوهش های بومی و محلی پیش می رویم اظهار داشت: هریک از مراکز دانشگاه پیام نور تبدیل به یک کانون پژوهش های بومی و محلی در سطح شهرستان ها تبدیل خواهد شد.

 وی ضمن ابراز خرسندی از افزایش میزان بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب افزود:این مسئله بیانگر توجه مازندرانی ها به حوزه کتاب و کتابخوانی است.



    ©2013 APG.ir