تعداد بازدید: 3139

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 24 بهمن 1389-23:16

بايد حجب و حيا را کنار گذاشت

در جلسه شوراي شهر ساري مطرح شد:به خاطر ترافیک ، مردم از کوچه ها رفت و آمد می کنند- علی رغم شعارها ، کاری انجام نمی دهند و ظاهرا دیگر شعار هم نمی دهند-استاندار با سی دقیقه تاخیر در جلسه شورا حاضر شد و ما نیز بسیاری از مسائل را سانسور کردیم-استاندار می خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود و باید تا خرداد و تیر استعفا بدهد.


مازندنومه:يک شنبه شب جلسه علني شوراي شهر ساري برگزار شد.در اين جلسه  .گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار ما را از اين جلسه بخوانيد.

-----------------------

*صالح نيا:مردم از کوچه ها رفت و آمد می کنند

نائب رئیس شورای شهر ساری گفت: در جلسه های قبلی خواهش کردیم که حفاری های سطح شهر ساماندهی شود اما این اتفاق نیفتاد.

 میرصالح صالح نیا افزود: به خاطر ترافیک ، مردم از کوچه ها رفت و آمد می کنند و نیاز است این کوچه ها از نظر آسفالت ، ساماندهی شوند.

*نقيبي:نمی دانم به سوالاتم به ویژه در مورد پل داراب پاسخ داده شد یا نه؟

دیگر عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه از ما گله شده که در نشست با استاندار خواسته های حساب شده نداشتیم اظهار داشت: اما فکر می کنم خواسته های ما جزء مطالبات به حق مردم بود.

 فرامرز نقیبی با اشاره به اینکه در جلسه با استاندار ، کمی زودتر نشست را ترک کردم و نمی دانم که به سوالاتم به ویژه در مورد پل داراب پاسخ داده شد یا نه ، تصریح کرد: امیدوارم حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، تکانی به مسئولان داده باشد تا به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند.

*باقري:به کمک های دولتی خیلی امیدوار نیستیم

 مسئول کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر ساری در این جلسه با بیان اینکه پروژه پل روگذر میدان ولی عصر (عج) ساری بدون حمایت استانداری و مسئولان دولتی به ثمر رسید گفت: این نکته نباید مغفول بماند که شهرداری از اعتبار سایر پروژه ها کسر کرد تا این پروژه به بهره برداری برسد.

 جمال باقری خاطرنشان کرد:تقسیم اعتبارات شهرداری تا این لحظه متناسب با برنامه های پیش بینی شده نبود.

وی با بیان اینکه به کمک های دولتی در بهره برداری از پروژه های بزرگ شهری ، خیلی امیدوار نیستیم، یادآور شد: احساس می کنم علی رغم شعارها ، کاری انجام نمی دهند و ظاهرا دیگر شعار هم نمی دهند.

باقری با اشاره به اینکه در نشست با استاندار انتظار داشتیم برخی از دوستان نطق و انتقادی داشته باشند، افزود: اما حرفی نزدند و امیدی که داشتیم به یاس تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال 90 را باید واقع بینانه تدوین کنیم اظهار داشت: آن گونه نباشد که مانند سال جاری ، بسیاری از پروژه ها در بودجه لحاظ شدند اما نتوانستیم اعتباری به آنها اختصاص دهیم.

*بهروش:بسیاری از مسائل را سانسور کردیم

 دیگر عضو شورای شهر ساری گفت: استاندار با سی دقیقه تاخیر در جلسه شورا حاضر شد و ما نیز بسیاری از مسائل را سانسور کردیم.

سید علی بهروش با بیان اینکه استاندار مازندران در این نشست اعلام کرد که پروژه پل روگذر میدان ولی عصر ساری ، پروژه ای ملی است تصریح کرد: اما چه عاید ما شد؟

 وی با اشاره به اینکه باید حجب و حیا را کنار گذاشته و وارد میدان شویم گفت: توقع ما این است که رئیس شورا و شهردار این مسئله را پیگیری کنند و باید پیرامون این مسائل سماجت کرد و از وجود نماینده ولی فقیه هم در این خصوص استفاده کنیم.

 بهروش یادآور شد: فریاد ما می تواند مسئولان را از خواب غفلت بیدار کند.

 وی با اشاره به بودجه بندی سال 90 از سوی استانداری با بیان اینکه استاندار می خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود و باید تا خرداد و تیر استعفا بدهد خاطرنشان کرد: باید ببینیم برای هر شهر چه بودجه ای در نظر گرفته اند و به این مسئله رسیدگی کنیم.

*رضايي:درخواست ها را به صورت مکتوب به استاندار بدهيم

 رئیس شورای شهر در این نشست گفت:امیدواریم نشست ما با استاندار منجر به فعالیت های خوبی شود.

مهدی رضایی فرح آبادی تصریح کرد:درخواست هایی که مطالبه مردم شهر است باید به صورت مکتوب به استاندار بدهیم.

*رمضانپور:در سه منطقه گره ترافيکي داريم

عضو شورای شهر ساری با اشاره به گره ترافیکی در سه منطقه سه راه ام ام ، میدان شهدا و سه راه جویبار افزود: ساعاتی از روز در این مسیرها دچار گره ترافیکی هستیم به گونه ای که تردد این مناطق قفل می شود.

 نادعلی رمضانپور اظهار داشت:مشکل اساسی ترافیک شهر ساری فعلا در این سه نقطه متمرکز شده و بهتر است مورد بررسی قرار گیرد.

*شهردار:مغازه دارها معابر را تصرف کرده اند

شهردار ساری هم در این نشست اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه دستفروش های ساری به صورت ساماندهی شده در باغ روشن مستقر می شوند.

 سید علی حجازی افزود:در بسیاری از خیابان های شهر ، مغازه دارها معابر را متصرف شده اند و این افراد هم باید در این خصوص توجیه شوند .

وی یادآور شد: وقتی دستفروش ها ساماندهی شوند ، مغازه دارها هم دیگر نباید خیابان را متصرف شوند.

 گفتني ست در میان صحبت های رمضانپور ، یکی از اعضای شورای شهر گویا به مزاح گفت که وی در حال نطق انتخاباتی است! رمضانپور هم با شنیدن این جمله به مزاح گفت "من دیگر حرف نمی زنم"!

در ادامه باقری در پاسخ به رمضانپور گفت: شما سه نفر( سه عضو شورا که قصد دارند وارد کارزار انتخابات مجلس شود) باید خود را به این مسائل عادت دهید ، ممکن است در سخنرانی شما پارازیت بیندازند ، اینجا سخنرانی تمرینی شما است.



    ©2013 APG.ir