تعداد بازدید: 2975

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 15 اسفند 1389-19:42

5 روز کارتوني

آغاز رسمی نمایش فیلم های جشنواره پویانمایی در مازندران؛کودکان و بزرگ ترها مي توانند کنار هم کارتون تماشا کنند-کارتون های 67 کشور در مازندران به نمایش در می آید.(گزارش افتتاحيه+جدول اکران)


بر اساس گزارش ارسالي روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران به مازندنومه،با حضور تعداد زیاد مشتاقان به عرصه فرهنگ و هنر و با استقبال کم نظیر کودکان و نوجوانان مازندران جشنواره پویانمایی در مازندران به صورت همزمان با تهران صبح یکشنبه اغاز به کار کرد.

بر اساس اين گزارش هفتمین دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی در سالن سینما کودک مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران با تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، به صورت همزمان با تهران آغاز به کار کرد.

 در روز اول برپایی جشنواره آثار منتخب در بخش‌های مسابقه بین‌الملل، مسابقه ایران، چشم‌انداز (استادان عروسک‌ها) و نمایش ویژه (جشنواره جشنواره‌ها، نیم قرن کار و اندیشه) به نمایش در آمد.

 برپایه این خبر، نمایش های ایرانی بیشتر مورد استقبال حاضران قرار گرفت که از جمله آن می توان به اثر پویانمایی "کشاورز و روبات" اشاره کرد.

 جمعی از حاضران علت این مساله را کیفیت بالای آثار ایرانی به نمایش در آمده می دانستند که قابل رقابت با بسیاری از آثار خارجی در زمینه پویانمایی است.

 این گزارش می‌افزاید شور استقبال از جشنواره به وِیژه در بین کودکان و نوجوانان مازندرانی حاضر در جشنواره به گونه ای بود که آنان از این رویداد فرهنگی به عنوان یک حرکت بزرگ یاد می کردند.

 این جشنواره که در سالن نمایش تازه تاسیس مجتمع فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با امکانات بسیار مناسب نمایش فیلم ،برگزار می شود صبح روز يک شنبه شاهد حضور خیل زیاد علاقه مندان بود که در برخی از موارد به دلیل ازدحام جمعیت عده ی زیادی در سالن 200 نفره مجتمع ساعاتی را ایستاده به دیدن نمایش ها سپری کردند .

گفتني است هفتمین جشنواره بین المللی پویا نمایی در مازندران از 15 تا 19 اسفند برگزار مي شود. 

* به نمایش در آمدن پویانمایی 67 کشور در مازندران

 با اعلام برنامه های جشنواره پویا نمایی در مازندران ، کارتون های67 کشور به نمایش در می آید.

 بنابر گزارش ارسالي روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران به مازندنومه،این روزها کودکان ونوجوانان مازنی به مدت پنج روز می توانند از ساعت 9 صبح تا هشت شب کارتون های خود را در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فرهنگی هنری مرکز مازندران ببینند.

روز اول ساعت 9 به مسابقه بین الملل یک، ساعت 11 مسابقه ایران یک، ساعت دو بعد از ظهر مسابقه بین الملل دو، ساعت چهار عصر نمایش ویژه یک، ساعت شش عصر مسابقه بین الملل سه وساعت هشت شب چشم انداز یک که به استادان عروسک ها اختصاص دارد.

روز دوم ساعت 9 مسابقه ایران دو، ساعت 11 مسابقه بین الملل چهار، ساعت دو بعد از ظهر مسابقه ایران سه، ساعت چهار عصر مسابقه بین الملل پنج، ساعت شش مسابقه دانشجویی ایران وساعت هشت شب به مسابقه بین الملل شش اختصاص داده شد.

روز سوم این جشنواره بین المللي در ساعت 9 صبح چشم انداز دو با حضور کارگردانان نسل نوپا، ساعت 11 مسابقه بین الملل هفت، ساعت دو بعد از ظهر مسابقه ایران چهار، ساعت چهار مسابقه بین الملل هشت، ساعت شش عصر مسابقه دانشجویی بین الملل یک وساعت هشت شب به مسابقه بین الملل 9 اختصاص داده شد.

 روز چهارم در ساعت 9 صبح نمایش ویژه دو به عنوان نیم قرن کار واندیشه، ساعت 11 چشم انداز سه با حضور استاندان فردا، ساعت دو بعد از ظهر مسابقه بین الملل 10، ساعت چهار بعد از ظهرمسابقه دانشجویی بین الملل دو، ساعت شش عصر چشم انداز چهار که در این بخش مروری بر پویا نمایان آسیای دور رقم خورده است ودر ساعت پایانی برنامه مسابقه ایران پنج اکران می شود.

در روز 19 اسفند سال جاری در آخرین روز جشنواره پویا نمایی مسابقه بین الملل 11 در ساعت 9 صبح، مسابقه ایران شش در ساعت11، مسابقه بین الملل 12 در ساعت دو بعد از ظهر،مسابقه بین الملل 13 در ساعت چهار عصر، نمایش ویژه سه با برنامه های نادیدنی های هفتم در ساعت شش عصر ونمایش ویژه چهار درساعت اختتامیه برنامه در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.

در هفتمین جشنواره بین المللی پویا نمایی امسال 15 فیلم دانشجویی به مسابقات راه یافته اند که در این بخش مثل یک رویا ،آخرین قاب عکس ، آواز مینا، بازی، پشت بوم، پهلوان اکبر، در بیشه زار، سروپند، سمفونی 40، سوسک کوچک، فضله چکون، گمشده خیال، نیم پرده، همه کلاغ ها مثل هم نیستند و11 از کارتون های قابل اکران در این جشنواره محسوب می شود.

 فیلم بلند راه یافته به جشنواره از ایران با عنوان قلب سیمرغ اثر وحید نصیریان که با همت سینمای مستند وتجربی تهیه شده است.

خاطرنشان مي کنيم در هفتمین جشنواره پویانمایی 75 فیلم به بخش مسابقه راه یافته است که همزمان با تهران در استان های مازندران، همدان و البرز اکران می شود.



    ©2013 APG.ir