تعداد بازدید: 3254

توصیه به دیگران 1

جمعه 20 اسفند 1389-16:57

آیت الله هاشمی در جایگاه خود یلی است-طبرسي

امام جمعه ساري گفت:از حرکت عالمانه آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکر می کنم/با توجه به پیشینه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ایشان همین گونه انتظار داشتیم/فضای تهمت و ناسزا باید برداشته شود/ توهین به اشخاص در نماز جمعه ، سر کلاس درس ، مجامع مذهبی و سایر مکان ها باید ممنوع شود.


به گزارش مازندنومه آیت الله نورالله طبرسی در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته ساري با بیان اینکه خوشبختانه مازندران در برگزاری یادواره شهدا جلوتر از سایر استان ها است، افزود:همه باید موضع شفاف نسبت به رهبری داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید.

خطیب جمعه مردم ساری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان تصریح کرد:با برخورد کریمانه و اخلاق سیاسی و دینی همه اعضای خبرگان و حاکم دینی آن آیت الله هاشمی رفسنجانی ،این انتخابات به خوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما وی اظهار داشت: وقتی آیت الله هاشمی حضور آیت الله مهدوي کنی را دید ، از کاندیداتوری ریاست خبرگان کناره گرفت که برخورد زیبایی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در گذشته شنیده بودیم که افراد موقعیت خود را به دیگری می دهند اما امروز با حرکت آیت الله رفسنجانی این مسئله برای ما مسجل و عینی شد.

 وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی در جایگاه خود یلی است تصریح کرد:اما در انتخابات مجلس خبرگان با حضور این همه مجتهد از نظر اخلاقی و عملی گفته خود را انجام داد و من هم از حرکت عالمانه آیت الله هاشمی رفسنجانی تشکر می کنم.

طبرسی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی انتظار خصمانه دشمنان را خنثی کرد، یادآور شد:دشمن انتظار داشت بین مجتهدان اختلاف بیفتد و رفاقت ها تبدیل به رقابت شود و دشمن پول خرج کند و جایگاهی را که حقش نیست به دست آورد.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیشینه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ایشان همین گونه انتظار داشتیم.

خطیب جمعه مردم ساری با اشاره به اینکه خواص ، ما ، نیروهای مومن ، سپاهی ، بسیجی و همه مسئول هستیم اظهار داشت:فضای تهمت و ناسزا باید برداشته شود.

وی افزود: توهین به اشخاص در نماز جمعه ، سر کلاس درس ، مجامع مذهبی و سایر مکان ها باید ممنوع شود و الان هر کسی که به این امور بپردازد خلاف شرع و ولایت عمل کرده و امیدواریم این تذکر مورد توجه قرار گیرد.


  • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 23 اسفند 1389-0:0

    هاشمی یک سیاستمدار ... است که بتدریج از قدرتش کاسته میشود، روند نزولیش از بعد انتخابات مشهود است./ وقتی اخلاقیات در جامعه از بین برود فضای تهمت و ناسزا ایجاد میشود.

    • يکشنبه 22 اسفند 1389-0:0

      ازنقش عالمانه آيت الله طبرسي كه بحق پدرمعنوي مردم استان ميباشدكمال تقديروتشكرراداريم...

      • جمعه 20 اسفند 1389-0:0

        ضمن احترام به حضرت آیت اله طبرسی، خواستم مطلبی را به مخاطبین مازند نومه عرض کنم : آیا واقعا رهبر معظم انقلاب باید به ما تکلیف کند به همدیگر احترام کنیم و فحش ندهیم ؟ یعنی اینقدر اندازه ما پائین آمده که بدلیل نداشتن منطق و علم و دانش طرف مقابل (حتی مخالف و معاند) را با الفاظ رکیک مواجه نمائیم. ایرانی نباید دهانش بی دروازه باشد ، امید است این عده قلیل از هر جناحی که هستند افسار دهانشان را در دست گیرند.


        ©2013 APG.ir