تعداد بازدید: 8174

توصیه به دیگران 2

شنبه 6 فروردين 1390-23:57

يوسف نژاد: کار سختی داریم

درگفت و گوي نوروزي با علي اصغر يوسف نژاد-نماينده مردم ساري در مجلس- مطرح شد:به پسرانم بن خريد لباس عيدي دادم/در خانه تکانی به همسرم کمک نکردم/روزانه 18 ساعت کار می کنم/بیش از 500 بار در مجلس صحبت کرده ام/يک ميليون و 400 هزار تومان حقوق مي گيرم.


علی اصغر یوسف نژاد-نماینده دو دوره مردم ساری در مجلس شورای اسلامی- متولد سال 1338 است.

 وی که مهندسي رشته صنایع را از دانشگاه علم و صنعت گرفته و عضو هيئت علمي دانشگاه است، دو فرزند پسر دارد که در رشته های عمران و مکانیک فارغ التحصيل شده اند.

يوسف نژاد در پاسخ به این سوال مازندنومه که به فرزندانش چه چيزي عيدي اي داده است، اظهارداشت: عیدی مرسوم به بچه ها ندادم و به آن ها بن خرید لباس دادم!

 وی با بیان اینکه بهترین عیدی را 45 سال قبل از پدربزرگم گرفتم، افزود:آن سال پدربزرگم به من لباس عیدی داد.

 یوسف نژاد با اشاره به اینکه قبل از عید در خانه تکانی به همسرم کمک نکردم،گفت:اگر فرصت باشد مایل هستم در کارهای خانه به همسرم کمک کنم.

وی با بیان اینکه علاقه و انگیزه برای کمک در امور منزل دارم اما وقت ندارم، تصریح کرد:روزانه 18 ساعت کار می کنم.

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس از ساعت هشت و 15 تا هشت و 30 دقیقه صبح شروع به کار می کند یادآور شد:من راس ساعت شش و 30 دقیقه صبح در مجلس حاضر هستم و این قضیه را همه می دانند.

یوسف نژاد افزود:پس از جلسات مجلس با وزرا جلسه داشته و بعد از آن هم در فراکسیون ها پیگیر امور هستم.

وی به خاطره ای اشاره کرد و گفت: زمانی که سردار لطفیان فرمانده نیروی انتظامی کشور بود به من ساعت دو و 30 دقیقه صبح وقت ملاقات داد.

 یوسف نژاد که هفت سال سابقه نمایندگی مجلس را در پرونده دارد در رابطه با کار خود اظهار داشت: کار سختی داریم اما مردم به بسیاری از زوایای کار ما آگاه نیستند.

وی یادآور شد: کار ما سیاسی و اجتماعی است و نه اقتصادي و به انگیزه ما برمی گردد، در غیر این صورت حقوق ما ناچیز است.

 یوسف نژاد با اشاره به اینکه هر روز در مجلس صحبت می کنم و گاهی در روز دو تا سه بار حرف مي زنم ،خاطرنشان کرد:تاکنون بیش از 500 بار در مجلس صحبت کرده ام، این در حالی است که برای هر صحبتی باید مطالعه داشت و تحقیق کرد.

 وی گفت: حدود 85 درصد از صحبت هایم با موفقیت همراه بوده و نمایندگان به نظر من رای دادند.

نماینده مردم ساری در خصوص عیدی که از رئیس مجلس گرفته با بیان اینکه این عیدی برابر با یک ماه حقوق نمایندگی مجلس است، تصریح کرد:دریافتی خالص من از مجلس ماهانه یک میلیون و 400 هزار تومان است.

 وی گفت: با روزی 18 ساعت کار ، این حقوق کم است و اگر در خارج از مجلس بودم با توجه به تخصص ، تحصیلات و تجربه ام درآمد بیشتری کسب می کردم.

یوسف نژاد اظهار داشت: ما به خاطر پول نماینده مردم نشدیم بلکه انگیزه ما انجام کار و کارگشایی است.


  • ارمین اسلامی پاسخ به این دیدگاه 1 1
    دوشنبه 16 آذر 1394-21:25

    دکتر جان سلام خسته نباشی همچون گذشته با گامهای مستحکم به سوی اهداف عالیه پیش برو با جان و دل همایتت میکنیم

    • عباس واحدیپاسخ به این دیدگاه 0 1
      شنبه 30 آبان 1394-0:39

      دکتر جان سلام یاداوری کنم شما در همه عرصه های کاری و خدمتتان مخلصانه قدم برداشتید و تلاش چندین ساله تان مورد تشویق و تقدیر مردم و جامعه هست و از این بابت جای شکی وجود ندارد-انشاالله با عنایت از حق تعالی در این امر خطیر و مردمی که در راستای خدمت به جامعه و ملت ایران میباشد در شکوفایی جامعه و کشورمان به یاری خداوند در این انتخاباتی که در پیشرو میباشد با شما و در کنار شما در صحنه خواهیم بود وحمایتتان میکنیم

      • پنجشنبه 30 شهريور 1391-0:0

        دکترجان سلام بخاطرهمه زحمت های جنابعالی درحق مردم شریف ساری متحمل شدید سپاسگزارم-شمالیاقت کارهای بزرگتروشایسته وبهترین رادارید-همیشه درقلب ما جای دارید*محمدرضاعباسی دنگسرکی*دماوند*

      • يکشنبه 21 اسفند 1390-0:0

        شماملت راهالوگيرآورديدشمابراي يك ميليون وچهارصدهزارتومان داشتيدخودتان رامي كشتيد ....خودتي . هزينه هاي ميلياردي كرديداگرحرف شمادرست باشد 200سال طول مي كشداين هزينه هاجبران شود.

        • عمادی سید ابراهیمپاسخ به این دیدگاه 0 0
          جمعه 11 آذر 1390-0:0

          بابا بیخیال انقد کار سخت وطاقت فرسائی دارید واز بیرون هم درامدش کمتره -شما هم که دنبال مادیات نیستید پس چرا انقد حرص رای اوردن دارید ده سال پیش که یک نوجوان بودم پانزده شب واسه تبلیغاتتون تاصبح بیدار بودم دریغ از یک تشکر دکتر ؟دینم گردنتونه

          • دوشنبه 29 فروردين 1390-0:0

            بابا این نماینده های ساری هم که اصلا معلمو نیست چیکار دارند انجام میدهند..کمی از نماینده های بابل ( بخصوص مهندی نریمان ) یاد بگیرید این سیاست و مدیریت رو

            • فتحعلي جعفريپاسخ به این دیدگاه 1 0
              سه شنبه 23 فروردين 1390-0:0

              ازاينكه نظرتان رادرابراز علاقه به كانون گرم خانواده اعلام فرموديد سپاسگزاريم وازشرايط پيگيري كارهاي مردم ازجانب حضرت عالي بسيار مطلع هستم اميداست درسايه حق تعالي هميشه مستدام باشيد.واما ازشرايط حقوقي الان اگر يك معلم باسابقه 20سال درآموزش وپرورش بطور تمام وقت بخواهد كار كند تقريبا حقوق يك نماينده مجلس را مي گيرد...ولي به شما به خاطر پشت كار در پيگيري كار مردم افتخار مي كنم.

              • سه شنبه 9 فروردين 1390-0:0

                سلام آقاي يوسف نژاد سوركي. آخه مي دوني موضوع چيه؟اينه كه كلا مردهاي شمالي عادت ندارند به خانمهاشون تو كار منزل كمك كنند واسشون كسر شانه شما كه نماينده هستي و بهانه كار كردن داري عذرت واجب.يك كم از حضرت علي ياد بگيرند واينهمه زور نگن.

                • سلیم النفسپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  يکشنبه 7 فروردين 1390-0:0

                  تعجب من اینست ایشون مدرک مهندسی دارند(طبق گفته سایت ایشون) پس چرا به ایشون دکتر می گن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  • يکشنبه 7 فروردين 1390-0:0

                    بنده از نظر گرایش سیاسی با وی متفاوت هستم ولی او را نیروی واقع گرا متین با صراحت وبا انگیزه می دانم مثل خیلی از افراد دو گرو دوپهلو وچندپهلو نیست امیدوارم که سالی خوبی داشته باشه

                    • يکشنبه 7 فروردين 1390-0:0

                      بمیرم ،آخی چقدر حقوقتون کمه،اشکم در اومد،کاشکی تو حرف نمی زدی آقای نماینده،تونماینده شهرمایی یا حزب باران ؟


                      ©2013 APG.ir