تعداد بازدید: 3916

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 15 فروردين 1390-8:40

تابستان شرمنده نمي شويم

در گفت و گوي نوروزي با بهروز باباجاني-مدير عامل مخابرات استان مازندران-مطرح شد:به فرزندانم بين 100 تا 200 هزار تومان عيدي دادم/مخابراتي ها حدود 900 هزارتومان عيدي گرفته اند/به خاطر اختلالات شبکه تلفن همراه عذرخواهي مي کنم/عيد جايي نرفتم/ هر چند در خانه تکاني کمکي نکردم اما در کنار همسرم حضور داشتم.


پس از رو شدن قضيه اختلاس ميلياردي در مخابرات استان،بهروز باباجاني چند ماهيست که مديرعامل مخابرات مازندران شده است.

مدير عامل 51 ساله مخابرات استان ليسانس مخابرات و فوق ليسانس مديريت دارد و خودش گفته به همکارانش در شرکت مخابرات حدود 900 هزارتومان عيدي پرداخت کرده است.

او که دو دختر ويک فرزند پسر دارد به خبرنگار ما گفت:به فرزندانم بين 100 تا 200 هزار تومان عيدي دادم.

مديرعامل شرکت مخابرات مازندران در ادامه اين گفت و گو از تلاش هايش براي کم کردن اختلالات شبکه تلفن همراه گفت و تصريح کرد:ما تلاش کرديم در نوروز امسال مردم کم تر جمله"مشترک مورد نظر در دسترس نمي باشد"را بشنوند اما ممکن است در غرب استان و با وجود چند ميليون گردشگري که به آن جا آمدند،اختلالاتي در شبکه تلفن همراه به وجود آمده باشد که به خاطر اين قضيه عذرخواهي مي کنم.

وي افزود:که در 4-3 ماه آينده با نصب تجهيزات و سوييچ هاي جديد قول مي دهيم شرمنده مردم و مسافران در تابستان امسال نباشيم.

باباجاني که نوروز را در محل کارش بود و به مسافرت نرفت،به خبرنگار ما گفت:به خاطر ارايه سرويس بهتر به حدود يک ميليون و 300 هزار مشترک تلفن ثابت و يک ميليون و 900 هزار مشترک تلفن همراه،عيد جايي نرفتم و در محل کارم بودم.

وي اين را هم گفت که در نبودش به خانواده خوش نمي گذرد،اما آن ها با شرايط کاري اش کنار آمده اند.

پس از گفتن اين توضيحات از مديرعامل شرکت مخابرات خواستيم شماره همسرش را بگيرد تا بتوانيم با او هم گفت و گو کنيم.


خانم درويشي که مدير هنرستاني در بابل است،به ما گفت:عيدديدني ها را بدون آقاي باباجاني رفتيم و اقوام نزديک ما چون با مسئوليت و مسايل کاري اش آشنا هستند،انتظاري از او ندارند.

همسر مديرعامل مخابرات استان مازندران گفت:از شوهرش چيز خاصي به عنوان عيدي نمي گيرد و مهر و محبت دوطرفه بهترين عيدي برايش محسوب مي شود.

خانم درويشي اين را هم گفت که آقاي باباجاني در خانه تکاني شب عيد به او کمک نکرده چون حسابي سرش شلوغ است و مسئوليت سنگيني دارد.


در اين لحظه مديرعامل شرکت مخابرات استان به خبرنگار ما گفت:من هر چند در خانه تکاني کمکي نکردم اما در کنار همسرم حضور داشتم.

در ادامه اين گفت وگو از اوضاع و احوال دو شماره 1818 و 09990 پرسيديم که مديرعامل مخابرات استان توضيح داد:1818 سامانه پرداخت غيرحضوري قبض تلفن ثابت است و 09990 هم براي پرداخت غيرحضوري قبض تلفن همراه که هنوز فرهنگ پرداخت هاي غيرحضوري در استان ما جا نيفتاده و کم تر از 50 هزار مازندراني تا کنون از سامانه 1818 براي پرداخت غيرحضوري استفاده کرده اند.

وي در بخش ديگري از اين گفت و گو اظهار داشت:هم اکنون در مازندران تلفن ثابت با هزينه تمام شده 51 هزار و 500تومان نصب مي شود و هيچ عذر و بهانه اي براي نصب نکردن تلفن ثابت پذيرفته نيست.

مديرعامل شرکت مخابرات استان با بيان اين که ما خودمان را با استان هاي همسايه مقايسه نمي کنيم بلکه با کشورهاي پيشرفته مقايسه مي کنيم،از مردم خواست اگر مرکزي با بهانه هايي مثل نداشتن سيم و تجهيزات حاضر به اتصال تلفن ثابت نشد،به خود او مراجعه يا تلفن کنند.

از بهروز باباجاني درباره حقوق کارکنان مخابرات پرسيديم که پاسخ داد:بيش از يک سال است که مخابرات خصوصي شده و سطح دريافتي همکاران ما از شبکه دولتي بالاتر رفته است.

وي اين را هم گفت که از 7:30 صبح تا حدود 4 بعد ازظهر در محل کارش حضور دارد،ولي بعضي از مديران و همکارانش تا حدود 10 شب هم در محل کار حضور دارند.


  • پنجشنبه 18 فروردين 1390-0:0

    مخابرات 4 فصل شرمنده است!!

    • دوشنبه 15 فروردين 1390-0:0

      برنامه ي ايشان براي استفاده از شركتها و پيمانكاران و رونق كسب و كار و اقتصاد مازندران چيست؟


      ©2013 APG.ir