تعداد بازدید: 4380

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 22 فروردين 1390-23:46

از چیزی خبر ندارم-ناطق نوري

در گفت و گو با احمد ناطق نوري-نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس-مطرح شد:اگر کاندیدای نایب رئیسی فدراسيون بوکس آسيا می شدم نه تنها رای نمی آوردم،از حضور در جمع هیات رئیسه هم باز می ماندم/کسي درباره وزارت ورزش با من حرف نزده است/سرپرستي وزارت ورزش را قبول نمی کنم/این شبهه نباید به وجود آید که رهبری می فرمایند گروهی در انتخابات حضور داشته باشند یا که نباشند.


نماینده مردم نور و محمودآباد که به تازگی به عضویت هیات رئیسه بوکس آسیا درآمده در گفت و گوي اختصاصي به خبرنگار مازندنومه گفت: انتخاب هیات رئیسه بوکس آسیا از میان پنج منطقه آسیا برگزار شد.

 احمد ناطق نوري افزود: در گذشته انتخابات این گونه نبود و امسال انتخابات هیات رئیسه بوکس آسیا به صورت منطقه بندی که انجام شد .

وی با بیان اینکه ابتدا قصد کاندیداتوری برای نایب رئیسی فدراسیون بوکس آسیا را داشتم تصریح کرد: منطقه غرب آسیا که ایران هم جزیی از آن است با کشورهای عربی هم گروه شده بود و طبیعی بود که آنها به من رای ندهند.

ناطق اظهار داشت: به همین دلیل از کاندیداتوری نایب رئیسی فدراسیون بوکس آسیا به نفع یک نفر از کشور سوریه کنار رفتم و سایر عرب ها هم به همین فرد رای دادند.

 وی یادآور شد: برای عضویت در هیات رئیسه فدراسیون بوکس آسیا شرکت کردم و رای نخست را کسب کردم و کشورهایی مانند چین ، کره شمالی ، کره جنوبی و حتی چین تایپه که فدراسیون جهانی بوکس در آنجا قرار دارد رای نیاوردند.

 ناطق که مدت چهار سال است به عنوان هیات رئیسه فدراسیون بوکس آسیا انتخاب شده خاطرنشان کرد:اگر کاندیدای نایب رئیسی می شدم نه تنها رای نمی آوردم، از حضور در جمع هیات رئیسه هم باز می ماندم.

وی با بیان اینکه در گذشته تمام تصمیمات توسط روسای فدراسیون بوکس گرفته می شد گفت:اما اکنون موظف هستند با اعضای هیات رئیسه و نایب رئیس مشورت کرده و جلسات مشترک برگزار کنند.

 ناطق اظهار داشت: آقای همایون اردلان به کمیته داوران و آقای حسین نه رودی هم به کمیته فنی بوکس آسیا راه یافتند که حکم این دو نفر طی یک ماه آینده صادر خواهد شد.

در ادامه گفت و گو از ناطق در رابطه با سرپرستی وزارت ورزش پرسیدیم ، وی گفت: من از چیزی خبر ندارم و کسی با من حرفی در این رابطه نزده است ضمن اینکه من نماینده مردم هستم و به مردم بدهکاری دارم.

وی با بیان اینکه یک سال وقت دارم که به مردم خدمت کنم تصریح کرد: من در قزاقستان بودم و کسی با من حرفی در این رابطه نزده است.

 ناطق در پاسخ به این سوال که چنانچه سرپرستی وزارت ورزش را در صورت پیشنهاد قبول می کند یا نه اظهار داشت: من قبول نمی کنم چراکه همان گونه که گفتم فعلا در خدمت مردم منطقه هستم.

به گزارش مازندنومه،در روزهاي گذشته صحبت هایی مبنی بر ائتلاف فراکسیون اقلیت مجلس با اصولگرایان ناراضی از سوی یکی از نمایندگان اصولگرا مطرح شده بود که ناطق ضمن رد این موضوع خاطرنشان کرد: ما اصولگرایان اصیل و ریشه ای یک هدف را دنبال می کنیم و مبنای اندیشه های ما تبعیت از رهبری است و این مساله را با هیچ چیز عوض و معامله نمی کنیم.

وی با بیان اینکه قطعا آنها هم ولی فقیه را قبول دارند گفت: بالاخره نمایندگان مجلس هستند و اگر غیر از این باشد بر قسم خود پایبند نیستند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: البته این شبهه هم نباید به وجود آید که رهبری می فرمایند گروهی در انتخابات حضور داشته باشند یا که نباشند چراکه انتخابات دموکراسی است و هر فردی را که شورای نگهبان تایید کند می تواند کاندیدا باشد.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب هیچگاه تکلیف نکردند که به کسی رای دهید و تعهدی هم از کسی نگرفته اند.

ناطق نوري با بیان اینکه همه تلاش می کنیم که کار دولت پیش برود و مانعی هم برای آن ایجاد نمی کنیم تصریح کرد:این به معنی آن نیست که با کسی جنگ و دعوا داریم اما اصلاح طلبان هم باید بدانند که باید بر اساس مصالح مردم و مملکت کار کنیم نه بر اساس مصلحت خودمان.

وی با اشاره به اینکه باید مصالح مملکت و نظام را در نظر بگیریم گفت:تبعیت از ولایت فقیه و حفظ نظام از واجبات است.


  • جمعه 9 ارديبهشت 1390-0:0

    سلام نظر من حاجی ناطق بیاد بهتره هیچ کس مثل ایشان برش ندارد تا دستش بر بیاد با جان دل برای مردم انجام می دهد دوست داریم حاجی ناطق ان شا الله این دوره هم نماینده شهرمون هستی یا علی ش _س از محموداباد

    • يکشنبه 28 فروردين 1390-0:0

      این دوره ناطق هیچ شانسی نداره چون رقیب فوق العاده قدرتمند و توانمندی به نام فیاضی داره که هم محبوبیت زیادی توی نور و محمود آباد داره و هم آدم مدیر و کاربلدی هست .
      گزارشهای میدانی هم از هراس و تکاپوی ناطق حکایت می کنه ...
      از همین الان نتیجه مشخصه . این دوره با همه دوره ها فرق می کنه

      • پنجشنبه 25 فروردين 1390-0:0

        با سلام ، حاج ناطق همیشه یکه تاز بوده و به نظر من هم اگه این دوره بیاد به زور هم که شده بازهم میبره. ولی بهتر بود دست یکی دیگه رو هم بگیره و اون رو بیاره بالا بالاخره تا ابد که نمیشه بمونه دادا.

        • حمید ناجیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 24 فروردين 1390-0:0

          سلام
          عزیز جان به ناطق چه مربوطه که کسی بیاید یا نیاید مگر در دوره های گذشته از چپ و راست بالا و پائین نیامدند باز هم رای مردم ناطق بود آن هم با اختلاف معنا دار نه با مقدار کم، به آراء گذشته مراجعه کنید و افراد رقیب و هم پیمانانشان را هم ببینید خیلی مدعیان گردن کلفتی آمدند بعضا باحمایتهای استانی قدر قدرت هم بودند اما عشق مردم ناطق بود و هست. نمی دانم چی داره اما گاهی مخالفین ایشان تا پای صندوق بنا ندارند به او رای بدهند ولی به صندوق که می رسند می نویسند ناطق نوری. برقرار باشید انشاالله اما اگر این دوره هم بیاید باز هم ناطق است و ناطق. یا علی

          • محمودآبادیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            چهارشنبه 24 فروردين 1390-0:0

            تقابل این دوره ناطق با فیاضی در انتخابات منطقه دیدنی است.به شرطی که طرف قدرت مندتر بازی را به هم نزند.

            • چهارشنبه 24 فروردين 1390-0:0

              ناطق از نماینده های پرکار مجلس است که به زادبوم خود عشق می ورزد.فقط عیب ایشان این است که اجازه نمی دهد کس دیگری از منطقه اش نامزد جدی انتخابات شود و تنها دوست دارد خودش تنها نامزد مقتدر باشد و افراد قوی به صحنه نمی آیند


              ©2013 APG.ir