تعداد بازدید: 3283

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 30 فروردين 1390-12:21

دردسر در پزشکي قانوني

يکي از کابران مازندنومه مطرح کرد:در ساختمان پزشکي قانوني ساري به دليل نبود آسانسور،مراجعه کنندگان-که اغلب دچار حادثه هم شده اند-با مشکلات و دردسرهايي مواجه اند.


یکی از شهروندان ساروی پس از مراجعه به پزشکی قانونی به مازندنومه گفت: جهت همراهی یکی از اقوام که تصادف کرده بود به پزشکی قانونی رفتم.

 این شهروند افزود: پای فرد مورد نظر در اثر تصادف ، شکسته بود و پزشک معالج هم در طبقه دوم ساختمان پزشکی قانونی مستقر بود.

وی با بیان اینکه این ساختمان فاقد آسانسور است تصریح کرد: از پزشک تقاضا کردیم برای معاينه این زن به طبقه نخست بیاید اما پزشک از انجام این کار سرباز زد و مجبور شدیم این زن نامحرم را بر دوش گرفته، به طبقه دوم منتقل کنیم تا مورد معاینه قرار گیرد!

 این فرد با بیان اینکه اغلب اشخاصی که به پزشکی قانونی مراجعه می کنند دچار حادثه شده اند و نیاز است که این ساختمان امکانات بیشتری داشته باشد، یادآور شد: اگرچه این ساختمان دوطبقه است اما به لحاظ وضعیت افراد مراجعه کننده باید مناسب سازی شود.


  • دوشنبه 1 مهر 1392-0:0

    واقعاً‌خجالت آور هست.

    من هم پام شكسته بود و فرد ديگري هم كه پاش شكسته بود جلوي تر از من داشت به سختي از پله ها بالا ميرفت كه عصاي ايشان از كنترل ايشان خارج شد و نزديك بود مصدوميتي ديگري هم بر ايشان و هم بر من وارد شود!

    لطفاً‌ امكانات اين ساختمان را بيشتر كنيد!!!

    با تشكر

    • چهارشنبه 31 فروردين 1390-0:0

      برادر من اینقدر مشکل داریم که اینا به چشم نمیاد

      • سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

        من سروکارم به پزشکی قانونی نیفتاده اما اگر آنچه که در نوشته امده درست باشد امیدوارم سروکار هیچکی اونجا نیفته.چرا ساختمان را درست نمیکنند؟به فکر بیماران و حادثه دیدگان باشیم بد نمیشود

        • سه شنبه 30 فروردين 1390-0:0

          بنده هم بارها به این تشکیلات مهم وحساس مراجعه کردم وهمین برخورد را از پزشکان وکارکنان مرتبط با حوزه کارشناسی مشاهده کردم برای خیلی از افراد ومردم واقعا" عجیب است که این سازمان با اهمیت هنوز ناشناخته مانده است کمی دستگاههای نظارتی واجرائی به کارکرد این دستگاه توجه بیشتری بکنند البته باید از مسئول سایت تشکر کرد که این موضوع را طرح نمود وبهانه ائی شد که مخاطبان بحث جدیدی را طرح کنند باید به دستگاه ووظایف اون آشنا بود چرا که نظریات آن هم بار مالی دارد وهم حقوقی پرسنل وپزشکان آن کارسخت وخطیری بعهده دارند باید این دستگاه مورد مراقبت قراربگیرد.


          ©2013 APG.ir