تعداد بازدید: 2521

توصیه به دیگران 1

جمعه 9 ارديبهشت 1390-23:12

روحاني: معيار رهبري است

نظرخواهي مازندنومه در خصوص حوادث اخير کشور؛حجت الاسلام مجتبي روحاني-امام جمعه بابل-گفت:در خصوص وزارت اطلاعات با توجه به حکم رهبری،تقاضای مردم این است که دولت مانند گذشته از ولایت فقیه تمکین داشته باشد/نباید شاهد نگرانی هایی در جامعه در رابطه با رهبر انقلاب باشیم/ در استان هم معیار برای مسئولان نباید رضایت عده ای خاص باشد.


امام جمعه بابل در خطبه های جمعه این شهر ،نسبت به شائبه تمکین نکردن رئیس جمهوری در اجرای منویات رهبری ، هشدار انقلابی داد و در این زمینه به جریان استانی این حرکت هم واکنش شدیدی نشان داد.

 حجت الاسلام حسن روحانی در خصوص کمرنگ شدن خط ولایت در دولت،به مازندنومه گفت: خطبه های نماز جمعه امروز یک هشدار و ابراز نگرانی بود.

 وی با اشاره به اینکه دولت در همه زمینه ها در جهت خط رهبری اقدام کرده و مقام معظم رهبری هم از عملکرد دولت رضایت دارند، اظهار داشت : اما در خصوص وزارت اطلاعات با توجه به حکم رهبری ، تقاضای مردم این است که دولت مانند گذشته از ولایت فقیه تمکین داشته و شاخصه ولایت مداری را حفظ کند.

خطیب جمعه مردم بابل تصریح کرد: نباید شاهد نگرانی هایی در جامعه در رابطه با رهبر انقلاب باشیم و در اجرای برخی فرامین تبعیض قائل شده و اگر نظر ایشان موافق با نظرمان نبود ، آن موضوع را نپذیریم که این مسئله قطعا امری است که خلاف تعهد و حفظ جایگاه ولایت فقیه در جامعه است.

روحانی با بیان اینکه امیدواریم اتفاقات چند روز اخیر ، به این مسئله کشیده نشود،به خبرنگار ما گفت:رابطه همه فعل و انفعالات باید بر محور ولایت فقیه باشد.

 وی اظهار داشت: در این مسیر نباید خدای نکرده اشخاص در برخوردها و اظهار نظرها رضایت برخی افراد را که تجربه خوبی در فرامین رهبری نداشتند مد نظر قرار دهند.

روحانی با بیان اینکه معیار نظرات باید رهبری باشند ، افزود: در استان هم معیار برای مسئولان نباید رضایت عده ای خاص باشد بلکه محور خط رهبر و حاکمیت رهبری است.


  • شنبه 10 ارديبهشت 1390-0:0

    حیف است حاشیه ای از ما بر فرمایشات امام جمعه محترم بابل نرود 0 بنده به ایشان عرض میکنم که نفرمایند (دولت در همه زمینه هادرجهت خط رهبری اقدام کرده) که اگر چنین میکرد انهمه اخطار و تذکار از مجلس نمیگرفت! نارضائی عمومی همه ناشی از عملکرد دولت است و اگر مقام رهبری بنا به مصلحت بر ایشان چتر حمایت دارند پس چرا به عتاب ولی امر که خود را تابع ان میداند چنین التهابی را ارزانی جامعه کرد؟


    ©2013 APG.ir