تعداد بازدید: 2663

توصیه به دیگران 1

جمعه 9 ارديبهشت 1390-23:36

صابري:علاقه مندیم احمدی نژاد در خط ولایت باقی بماند

نظرخواهي مازندنومه در خصوص حوادث اخير کشور؛علي صابري-مسئول اصولگرايان مازندران-گفت:رييس جمهوري همان گونه که از ابتدا شروع کرد باید در ادامه هم در خط ولایت باقی بماند/احمدي نژاد بايد حساب خود را از جريان انحرافي جدا کند/مردم احمدی نژاد را با ولایت پذیری وی قبول دارند.


به گزارش مازندنومه ،علی صابری در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص حوادث چند روز گذشته کشور ،گفت: رييس جمهوري همان گونه که از ابتدا شروع کرد باید در ادامه هم در خط ولایت باقی بماند.

وی با اشاره به فعالیت های جریان انحرافی در دولت ، افزود: رئیس جمهوری باید حساب خود را از این جریان جدا کرده و خط خود را از آنها بازشناسد.

دبير جامعه اسلامی مهندسین مازندران با بیان اینکه اگر مردم به احمدی نژاد رای دادند ، به حساب ولایت بود ،تصریح کرد: رای مردم ، رای ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه پشتیبان اصلی نظام اسلامی ، ولایت است یادآور شد: رئیس جمهوری نباید این پشتیبان را از دست بدهد.

به گزارش مازندنومه،صابری با بیان اینکه چنانچه این توهم پیش بیاید که مردم وی را بدون ولایت قبول دارند ، خاطرنشان کرد: این مسئله واقعیت ندارد و مردم احمدی نژاد را با ولایت پذیری وی قبول دارند.

 وی با اشاره به مکتب ایرانی اسلامی ، افزود: مقصود این مکتب حذف جمهوریت و اسلامیت انحرافی است و احمدی نژاد باید وضعیت خود را نسبت به این جریان بازشناسد،در غیر این صورت ، احمدی نژاد در این جریان حل شده و به ضررش تمام شده و اين جريان او را با خود می برد.

صابری تصریح کرد: علاقه مندیم احمدی نژاد در خط ولایت باقی بماند و با این جریانات برخورد کند.

وی افزود: به عنوان دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران از طرف همه تشکل ها ، این آرزو را داریم تا احمدی نژاد خود را از جریان انحرافی ضد ولایت جدا کند تا مانند گذشته از وی حمایت کنیم.


  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390-0:0

    آقای صابری شما از حذف شدگان هستید. اینقدر...متاسفم برای صاحبان این سایت که از امثال شما نظر خواهی می کنند .

    • شنبه 10 ارديبهشت 1390-0:0

      حرف حساب زدی برادر من.ما تا حالا احمدي نژاد رو بخاطر ولایت پذیری اش دوست داشتیم و لاغیر.

      • شنبه 10 ارديبهشت 1390-0:0

        آفرین به استاد صابری که نشان داده برایش احمدی نژاد واینها مهم نیستند و فقط به خط رهبری می اندیشد.

        • شنبه 10 ارديبهشت 1390-0:0

          خدمت حصرتعالی هم میگویم که خوب است داستان (اطرافیان) رئیس جمهور را از صورت مسئله پاک بفرمائید و ببینید دیگر احدی باقی نمیماند! بعبارت دیگر همه ( با هم)اند و نخواهید به فریب خود اهتمام کنید! این چه ولایت پذیریست که تاب توصیه ولی فقیه را نداشته باشیم؟ مگر همینان روزی ذوب در ولایت نبودند؟ قریب دوسال است به برخی خاصان میگوئید تکلیف خود را با خلقه فتنه(؟) روشن کنید و نمیخواهید بپذیرید هم نظری شان را...!
          حالا همین سناریو را برای رئیس جمهور و اطرافیانش مینویسید....قربان قد و بالای بینشتان در این ماجرای خاص شما با یک طیف روبرو هستید و دیدید به رغم توصیه و تاکید مقامات ارفع و ارشد نظام انها بر انچه میگویند و میخواهند پای میفشرند...لطفا دلتان برای لاله ها بسوزد!


          ©2013 APG.ir