تعداد بازدید: 2394

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 ارديبهشت 1390-23:10

دوباره راي اعتماد

در گفت و گو با مقيمي-نماينده مردم بهشهر و نکا در مجلس- مطرح شد:نيکزاد مجددا باید از مجلس رای اعتماد بگیرد/وزارتخانه ادغامی باید قانونی شود/وزیر جدید هم باید از مجلس رای اعتماد بگیرد/ برای نهایی شدن پروژه پالايشگاه به اتفاق نمایندگان استان های شمالی از ابزار قانونی استفاده می کنیم/بودجه مازندران نسبت به سال گذشته وضعیت مناسب تری دارد/ارتباط حوزه استان با مرکز ضعیف است.


نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در گفت و گو با مازندنومه در رابطه با به پایان رسیدن مدت قانونی سرپرست وزارت راه و ترابری ، اظهار داشت: نیکزاد برای وزارت مسکن از مجلس رای اعتماد گرفته و اینک که بحث ادغام وزارتخانه ها در میان است ، مجددا باید از مجلس رای اعتماد بگیرد.

احمد مقیمی افزود: نام وزارتخانه ادغامی را هرچه که می خواهند بگذارند،باید قانونی شود.

 وی با بیان اینکه این وزارتخانه جدید با شرح وظایف و اختیارات جدید باید تعریف شود،یادآور شد: وزیر جدید هم باید از مجلس رای اعتماد بگیرد.

 مقیمی اشاره به اینکه وزیر فعلی مسکن و شهرسازی نمی تواند همچنان که سرپرست وزارت راه و ترابری است ، وزارتخانه جدید را هم اداره کند ، تصریح کرد: بدون رای اعتماد مجلس ، ادغام وزارتخانه ها و وزارت وزیر فعلی بر این وزارتخانه جدید قانونی نیست.

 وی گفت: نیکزاد فرد باهوش و توانایی است و تاکنون هم در سمت خود موفق بوده است.

به گزارش مازندنومه،احمدعلي مقیمی در خصوص نامه اش به رئیس جمهوري در رابطه با پالایشگاه بهشهر و اظهارات رئیس محیط زیست کشور مبنی بر صادر نشدن مجوز ساخت پالایشگاه در این منطقه ، خاطرنشان کرد: از طرف معاون اول رئیس جمهوري هیات اقتصادی منطقه را بررسی و گزارش تهیه کردند.

 وی با اشاره به اینکه پیرامون همین موضوع ، قرار بر این بود که امروز سه شنبه جلسه ای در دفتر ریاست جمهوری با حضور وزیر کشاورزی ، وزیر نفت و رئیس محیط زیست کشور برگزار شود،اظهار داشت:به علت همزمان شدن با کنفرانس هماهنگي ارگان‌هاي دريايي كشور، این نشست به سه شنبه آینده موکول شد.

مقیمی یادآور شد: برای نهایی شدن این پروژه به اتفاق نمایندگان استان های شمالی از ابزار قانونی استفاده می کنیم.

 وی در رابطه با بودجه سال 90 و ويژگي هاي بومي آن،ضمن اشاره به افزایش 21 درصدی نسبت به سال گذشته،تصریح کرد: بودجه مازندران نسبت به سال گذشته وضعیت مناسب تری دارد.

 مقیمی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی از ظرفیت های استان استفاده کنیم،گفت: باید ابتکار به خرج داده و از فرصت ها و منابع ملی استفاده کنیم.

 وی با تاکید بر خلا جدی میان صف تا ستاد،افزود:ارتباط حوزه استان با مرکز ضعیف است در صورتی که منابع در تهران است و باید از این منابع ملی استفاده کنیم .

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید بتوانیم با حداقل ها،منابع حداکثری جذب کنیم،یادآور شد: نباید فرصت های زمانی جذب اعتبار را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مازندران فراوان است و بايد از روزمرگي خارج شويم،تصریح کرد: مسئولان استانی می توانند از منابع موجود ، دو سه برابر استفاده کنند.

مقیمی با اشاره به ظرفیت اوراق مشارکت،اظهار داشت: در بودجه 90 در حوزه مشارکت ردیف های خوبی مشخص شده است.



    ©2013 APG.ir