تعداد بازدید: 3016

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390-18:16

در حد یک شایعه

پيگيري يک خبر:مديريت درمان تامين اجتماعي مازندران گفت:قضيه واگذاري پلي کلينيک تامين اجتماعي آمل به بخش خصوصی در حد یک شایعه است و اين خبر صحت ندارد و کذب محض است.


مازندنومه:چندي پيش ايميلي از يکي از خبرنگاران پيشکسوت آملي به مازندنومه رسيد که در آن از ما خواسته شده بود قضيه واگذاري پلي کلينيک تامين اجتماعي اين شهر را پيگيري کنيم.در ان ايميل آمده بود که اين پلي کلينيک را مي خواهند به بخش خصوصي واگذار کنند و مردم هم نسبت به اين واگذاري نگرانند.پي گيري اين خبر را به همکارمان ربابه حسين پور واگذار کرديم.خبرنگار ما چند روز تلاش کرد و به سختي توانست پاسخ مديريت درمان تامين اجتماعي استان مازندران را دريافت کند.ابتدا بخش هايي از آن ايميل و سپس پاسخ دکتر محمد خورشيدي را بخوانيد.

---------------------------------------

*نگرانيم

از دوستان عزيز در سايت مازندنومه مي خواهم در خصوص پلي كلينيك تامين اجتماعي آمل كه در آينده اي نزديك قرار است افتتاح شود پيگيري لازم را انجام دهند ، چون آن طور كه بويش مي آيد قرار است اين پلي كلينيك را كه با ذره ذره حق بيمه كارگران زحمت كش اين شهرستان ساخته شده است ، همانند بيمارستان امام علي (ع) اين شهر، با توجيه اينكه بازدهي ندارد به بخش خصوصي واگذار نمايند و بعد بروند به شهرهائي كه چهارتا بيمه شده بيشتر ندارد ، فقط به خاطر دلسوزي مسئولان شهري آنجا و پيگيري بي حد و حصر آنان اقدام به راه اندازي بيمارستان كنند و سپس بگوينداين كار توجيه اقتصادي دارد!

 متاسفانه مسئولين شهري آمل در اين گونه موارد در خواب ناز به سر مي برند و هنگامي كه كار از كار گذشت تازه شماطه ساعت آنها شروع به كار مي كند!(...)

 از شما اصحاب رسانه انتظار مي رود با اطلاع رساني صحيح در اين خصوص از تكرار دوباره فاجعه اي اين چنيني كه موجب ضايع شدن حق حداقل نيمي از مردم شهرستان آمل مي شود جلوگيري نمائيد.

*شایعه ای بیش نیست !

 مدير درمان تامين اجتماعي مازندران در گفت وگو با خبرنگار ما  قضيه واگذاري پلي کلينيک تامين اجتماعي آمل را به بخش خصوصی در حد یک شایعه عنوان کرد و گفت:اين مساله صحت ندارد و کذب محض است .

محمدخورشیدی تصریح کرد: احداث این پلی کلینیک در سال 85 در زمینی به مساحت 3400 متر مربع و زیر بنایی به وسعت 4 هزار متر مربع توسط شرکت خانه سازی ایران با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال آغاز شد و پس از 4 سال یعنی سال گذشته عملیات ساخت و ساز آن به اتمام رسید و در همان سال نیز تجهیز شد .

وی افزود: این پلی کلینیک هنوز راه اندازی نشده و بهره برداری نهایی آن منوط به جذب نیروی انسانی است که توسط ستاد مرکزی تامین اجتماعی در حال پیگیری می باشد.



    ©2013 APG.ir