تعداد بازدید: 3035

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-0:27

هزار حرف نگفته

در جلسه شوراي شهر ساري بيان شد: آب شرب ساری از لحاظ آلودگی شیمیایی قابل تامل است/مسائل را فقط پشت تریبون مطرح می کنیم/در دو نقطه ساري،طي يک هفته شش مورد سرقت داشتيم/خودروي سوزوکي را مي خواهند به استانداري تحويل دهند/شما سیاسی هستید و حرف نمی زنید/شهردار پارتی بازی نکند.


مازندنومه:عصر يک شنبه سیصد و سی و هشتمین جلسه شوراي شهر ساري برگزار شد.اين جلسه با حاشيه هاي زيادي همراه بود. اظهارات اعضاي شورا و حواشي آن را خبرنگار ما-کلثوم فلاحي-گزارش کرده است.در خبر ديگري نيز متن و حاشيه حضور سرمايه گذار پروژه شهر بازي ساري را در اين جلسه بامزه پخش کرده ايم که به شما پيشنهاد مي کنيم هر دو خبر را بخوانيد.

-------------------------------

*باقری: وضعیت آب شرب مورد توجه مسئولان محیط زیست قرار گیرد

 عضو شورای شهر ساری با بيان اين که وضعیت آب آشامیدنی ساری از دو جهت دچار مشکل است، افزود:با توجه به اینکه شغلم اقتضا می کند در حوزه بهداشت شهری فعالیت کنم ، از منابعی اطلاع یافتم که آب شرب ساری از لحاظ آلودگی شیمیایی قابل تامل است.

جمال باقري با بیان اینکه شاید آب شرب ساری آلودگی میکروبی نداشته باشد ، تصریح کرد:با توجه به اینکه به شکل غیر کنترل شده ای از سموم آفات نباتی استفاده می کنیم ، این سموم از طریق آب به محصولات کشاورزی منتقل می شود.

وي یادآور شد:مازندران قطب بعضی از سرطان ها در کشور است و شاید این موضوع ، دلیل این مساله باشد.

باقري با بیان اینکه وضعیت آب شرب مورد توجه مسئولان محیط زیست قرار گیرد،خاطرنشان کرد:علوم پزشکی هم باید در این زمینه ورود پیدا کرده و گزارش آزمایش های آب شرب را به اطلاع اعضای شورا برساند.

عضو شوراي شهر ساري با بیان اینکه کمربندی ساری را نمی توانیم در وضعیت فعلی رها کنیم ، گفت:ما اعضای شورا در این اتاق نشسته ایم و درباره امور شهر یا از مسئولان انتظار داریم که اقدامی انجام دهند و یا مسائل را فقط پشت تریبون مطرح می کنیم.

باقری با اشاره به اینکه در گذشته با این صحبت ها راه به جایی نبردیم، یادآور شد: حرف ها به فراموشی سپرده می شود.

*بهروش:باید فاتحه شهر و شورا را خواند

 دیگر عضو شورای شهر ساری با اشاره به بروز برخی سرقت ها در محله های ساری،گفت: از 2 نقطه شهر گزارش سرقت آمده که شش مورد در طول یک هفته و 17 مورد هم ظرف مدت یک ماه اتفاق افتاده است.

 سید علی بهروش تصریح کرد:اگر این روند ادامه داشته باشد چه کسی باید پاسخگو باشد و شورا باید از هر مسیر که می تواند نسبت به این موضوع ورود پیدا کند.

وی با اشاره به موضوع خریداری خودروی سوزوکی توسط یکی از مدیران شهرداری ، اظهارداشت: طبق شنیده ها شهرداری در صدد این است تا این خودرو را به استانداری تحویل دهد که اگر این موضوع درست باشد باید فاتحه شهر و شورا را خواند.

 بهروش با بیان اینکه شهر را رها کرده و به وظیفه ذاتی خود عمل نمی کنیم ، یادآور شد:نسبت به اموال شهر و شهرداری بی توجه هستیم.

 وی خطاب به اعضای شورا گفت: دوستی ها و رفاقت ها را برای بعد از شورا می گذاریم ، شما سیاسی هستید و حرف نمی زنید.

*رضايي:شهرداري مکانيزه شود

 مهدی رضایی فرح آبادی در جلسه علنی شورای شهر ساری ، گفت:اگر از تکنولوژی روز استفاده نکنیم در ارائه خدمات عقب هستیم.

 وی با اشاره به تصویب خرید دستگاه سطل زباله شوی و ماشین جاروی خیابان در شورا ، افزود:انجام کارهای خدماتی بر برخی شهرها و استان ها مکانیزه شده و این مساله باید در شهرداری مبنای کار قرار گیرد.

*رمضانپور:شهردار پارتی بازی نکند

 سخنگوی شورای شهر ساری در رابطه با احداث پارکینگ طبقاتی در زمین بانک ملی حوالی میدان امام حسین (ع) ساری اظهار داشت:مسئولان بانک ملی از تهران به سرپرست بانک ملی در مازندران ابلاغ کرده اند که هیچ سرمایه گذاری در این بخش انجام ندهند.

نادعلی رمضانپور با بیان اینکه نیاز است در این محدوده از شهر پارکینگ طبقاتی احداث شود ، تصریح کرد:بسیاری از ادارات کل در این محدوده قرار دارند و نیاز است برای ساماندهی خودروهای مراجعان به این دستگاه ها ، پارکینگ طبقاتی احداث شود.

وی یادآور شد:شرایط مناسب جوی ، زمان مناسبی برای آسفالت معابر است .

 رمضانپور خطاب به شهردار گفت: شهردار اظهارات همه اعضای شورا را نوشته و پاسخگو باشد و پارتی بازی نکند.

گفتني ست باقری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جریان خریداری خودروي سوزوکي نیستم ، اظهار داشت: مسائلی عنوان می شود که اعضای شورا از آن اطلاع ندارند . وی گفت: نمایندگان شورا در سازمان ها اخبار این سازمان ها را به اعضا اعلام کنند.

 رئیس شورای شهر ساری هم از افتتاح پارک شمس در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.


  • سه شنبه 20 ارديبهشت 1390-0:0

    ??????? سایت شما به نام ... آلرژی داره!!!!!!

    • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-0:0

      جالب کلا حرفهای... در جلسه شورا رو سانسور کردید بزودی صدای ... از ... شنیده خواهد شد

      • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-0:0

        خوب دوستان. احسنت. یه کم دیگه خالی بندی کنید، خیلی راحت دوباره رای می آورید. ادامه دهید ... احسنت!

        • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390-0:0

          دکتر جان به کار مطب ترک اعتیاد خودت برسید.تو کار شهرداری و بهداشت آب و این حرفها زیاد وارد نشو لطفا....شورای شهر باید از کارشناسان فنی استفاده بشه نه.........................


          ©2013 APG.ir