تعداد بازدید: 4178

توصیه به دیگران 10

دوشنبه 26 ارديبهشت 1390-13:20

من به عنوان فرماندار...

...بیاییم یکبار دیگر جمله آقاي زارعی را واقعی بخوانیم:« من به عنوان فرماندار اعلام می کنم ... دکتر جمال باقری اشتباه می کند، رئیس کمیسیون بهداشت و نظارت شورای شهر هست که باشد، دکتر است که باشد، رئیس مرکز بهداشت بود یا هست که باشد، اما من فرماندارم.» (يادداشتي از عاطفه خیرخواه،خبرنگار)


در خبرهاي همين سايت خواندیم فرماندار ساری گفت تازمانی که در فرمانداری ساری هست برای خدمت به مردم ساری سر از پا نمی شناسد.

 جناب فرماندار ظاهرا زمان فراغت از کار و جلسات متعدد،گشتی در شهر حوزه استحفاظی اش نمی زند تا نتیجه سر از پا نشناختنش را در خدمت ببیند!

گویا فرماندار مرکز استان تنها مسندگاه فرمانداری اش در ساری و محل زندگی اش در مدینه فاضله ای است که از ساری کیلومترها دور است.

 این چه سر از پا نشناختن در خدمتگزاری است که ولی نعمتان شما باید در شهری زندگی کنند که از ابتدایی ترین شرایط زندگی شهروندی هم محروم است؟خیابان های پر از دست انداز و چاله چوله،ترافيک ملال آور، فضای سبز نامناسب شهری که چشم آزاری می کند و...

در شهری همچون ساری با اقلیمی که دارد و روی هر سنگش علف در می آید چرا باید فضای سبز معابر این گونه خشکیده باشد تا جایی که باید آن را فضای زرد خواند نه سبز.

 نمی خواهم وارد جزئیات امور عمرانی و اقتصادی و ... شهر ساری شوم که زمان به درازا می کشد و سخن یکی دوتا نیست، اما نمی توانم از حوزه گردشگری در این شهر بگذرم. کاری به ورودی و خروجی شهر با آن چهره نازیبا ندارم، به وضعیت ساحل خزرآباد هم کاری ندارم، اما آیا می توان از وضعیت اسفناک پارک جنگلی زارع گذشت؟

پیشنهاد می کنم آقاي زارعی گذری به پارک جنگلی زارع داشته باشد، اگر آن طور که خود می گوید در خدمت سر از پا نمی شناسد و به طور قطع هم مدیر پست پرستی نیست،حتما در ادعاهايش تجديد نظر مي کند.

 به نظر می رسد ايشان بايد به عنوان نماینده عالی دولت، قدری حساس تر و با تدبیرتر در حوزه مدیریتش رفتار نماید و سخن بگوید.

 یک عضو شورای شهر مرکز استان در صحن علنی شورا و در مصاحبه های مختلف از آلودگی آب آشامیدني مرکز استان سخن می گوید و این خبر رسانه به رسانه انعکاس پیدا می کند، آن گاه وی به عنوان نماینده عالی دولت می گوید:« بنده به عنوان فرماندار اعلام می کنم هیچ گونه آلودگی میکروبی و شیمیایی در آب آشامیدنی در ساری وجود ندارد.»

 البته بدیهی است که فرماندار به عنوان رأس هرم مدیریت هر شهرستان به طور قطع از همه امور باخبر است اما شایسته تر آن نیست به گونه ای سخن بگوید که مسوول سوزی نشود و احترام ها پابرجا بماند؟

 بیاییم یکبار دیگر جمله آقاي زارعی را واقعی بخوانیم:« من به عنوان فرماندار اعلام می کنم ... دکتر جمال باقری اشتباه می کند، رئیس کمیسیون بهداشت و نظارت شورای شهر هست که باشد، دکتر است که باشد، رئیس مرکز بهداشت بود یا هست که باشد، اما من فرماندارم.»

چرا شهروندان را بر سر چند راهی می گذارید؟راستی آقای فرماندار از جلسات ستاد توسعه شهرستان ساری چه خبر؟


  • بچه های سفید کوه اراءپاسخ به این دیدگاه 0 0
    شنبه 7 خرداد 1390-0:0

    بگذارید حرف حساب زده شود.
    درست است آقای فرماندار بسیار آدم خوب و موجه و مورد تایید میباشند ولی باید گفت مدیران استان مازندران و منجمله شخص ایشان و نمایندگان ساری دچار استپ گرایی شده اند و هیچ گاه نیز در این حالت نگاهی به پشت سر نمیکنند و شاید روی دیدن عملکرد خود در گذشته را ندارند و گا هی فراموش میکنند که ولی نعمتان آنان چشم انتظار آنان میباشند.
    دوستان ما نه در همت مضاعف تلاش مفیدی نمودندو نه در سال جهاد اقتصادی.
    بهار هم بوورده ،تابستونم در انه .اما هنوز هیچ جهادی ر ندیمی.

    • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

      خانم خیرخواه ، زارعی در حال رفتن است! تاسف بخورید برای استانداری مازندران که می بینند ساری دنیایی مشکل دارد ، حال یک مدیر کم توان برای ساری پیشنهاد می دهند! خدا برای ساری رحم کند. ساری ... شده،...

      • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

        آقای مدیر سایت : تو که میگی من آدم با جربزه ای هستم ،اگر جرات داری این متن رو توی کامنتت بزن . اگه نزنی معلومه که خیلی ... خانم خیر خواه : منتظر... از کجا این مزخرفات رو آوردی ؟ من اگه جای زارعی بودم ازت شکایت میکردم تا دیگه از این حرفها از دهنت در نیاد.

        • مهرانه ضياييپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

          متاسفم كه اين خانم يا آقاي آزاد اصلا نمي دونه رئيس شوراي شهر ساري كيه و باقري كيه؟هميشه همينطوره ديگه وقتي حرفي براي كسي خوش نباشه مي گن انتقادش آبكيه و بدون منطق،

          • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

            واقعا تا الان با این فرد برخورد کرده اید؟(فرماندار) ایشان مدیری ...!!! چرا...؟!!!!!

            • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

              ایشان زاست ! میگویند و فقط فرمان دار راست هم هست و بهمین دلیل هم فقط حرف راست را میشنود و ...

              • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

                چشم درچشم مردم دوختن ودروغ گفتن هنر مي خواهد!!!آقاي محترم!واقعا متاسفم!درشهري فرمانداري كه درروزروشن شهردارش بااين آشفته شهرش!؟ازيك تقديرحداقلي كاركنان براي برخ كشيدن شهروندانش!چه بنرها برپانكرد!!واقعا شهرساري جايي براي كنده نشدن وچاله چوله سراغ داريد!!؟ازكجاي شهردفاع ميكني!؟قدري تامل مي خواهدآقاي زارعي؟؟اين بزرگان وصاحباني دارد اگرفضا اقتضا كندخيلي ها بايد بساطشان راجمع كنندبروندپي كارشان!؟الان درجايي هستيم كه درشهركوران تك چشم ؟؟؟؟؟است!!!سكوت...!!!!باي

                • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

                  خوشم مياد كه اين خانم با اينكه به تهران رفته ولي هنوز دغدغه مازندران ومركز آن را دارد وباز خوشم يا كه مثل سابق هنوز هم آنقدر بدون منطق وآبكي مسئولين را نقد مي كن كه... حاج خانم ! فرماندار يك شهرستان مسئوليتش بيشتره يا رييس شوراي شهر ؟ اگه بيماري توي يك شهر بياد ، فرماندار بايد پاسخ گو باشه يا دكتر ... شما كه خود را خبرنگار ماهري مي دانيد حداقل طوري مطلب بنويس كه كسي نفهمه....

                  • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390-0:0

                    خوش میاد، از حق نمی گذره این خانم، اگرچه با اعتقادات سیاسی این خانم همراه نیستم اما از اینکه حقیقت ها رو می بینه خوشم میاد.
                    واقعا فرماندار برای مرکز استان چی کار کرده؟ بقیه مسوولین هم همینطور


                    ©2013 APG.ir