تعداد بازدید: 10742

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:36

گزارش يک قتل

 ساعت 2 و 30 دقیه نیمه شب از خواب بیدار شدم و به دلیل بدهی که داشتم و بروز فشار روحی ، تصمیم به خفه کردن همسرم گرفتم و زمانی که وی در خواب بود ، از پشت گلوی وی را گرفته و خفه کردم.(گزارشي از يک قتل خانوادگي در قائم شهر)


مازندنومه:چند روزيست که ماجراي يک قتل خانوادگي و کشته شدن يک خانم معلم 45 ساله در روستاي آهنگرکلاي قائم شهر دهان به دهان و محله به محله مي چرخد و هر کس چيزي بر آن مي نهد و شاخ و برگش مي دهد!صبح روز دوشنبه سرهنگ قنبر حبشی-فرمانده نيروي انتظامي قائم شهر-خبرنگاران را به حضور طلبيد و طي يک نشست مطبوعاتي به شرح ماجرا پرداخت.گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار ما-را درباره اين جنايت بخوانيد.

-------------------

 ساعت شش صبح روز بیستم اردیبهشت ماه است.بر اساس تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، ماموران در خصوص یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش مرکزی قائم شهر ،به محل حادثه مي روند.

 در محل حادثه ماموران با فردی به هویت "ج_س" 40 ساله دارای شغل آزاد مواجه شدند. این فرد دچار صدمات سطحی با ابزار برنده در قسمت هایی از بدن وپیشانی شده که ماموران بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل کردند.

ماموران در بررسی های بعدی از صحنه جرم در داخل منزل با جسد زنی حدودا 45 ساله مواجه شدند. مقتوله از ناحیه گردن دچار خفگی شده و آثار خفگی بر روی گلوی وی مشهود بود اما آثار درگیری بر بدن این فرد وجود نداشت.

 همسر مقتوله تنها شاهد ماجرا بود.شوهر فرد به قتل رسيده به ماموران گفت:دو نفر نقاب دار نیمه شب وارد منزل آنها شده و به دنبال یک سری مدارک بودند که با هم درگیر شدند و از صحنه حادثه گریختند.

مدارک و شواهد اما برعکس گفته های اين مرد بود. همسر مقتوله ، به هم ریختگی صوری در اتاق ها ایجاد کرده بود تا ماموران را به اشتباه بکشاند.

پس از اینکه همسر مقتوله از بیمارستان ترخیص شد ، در بررسی های دقیق تر ، مشخص شد که وی اقدام به خود زنی کرده و پزشکی قانونی هم این موضوع را تایید کرد.

بنا بر نظر پزشکی قانونی ، مشخص شد که مقتوله زمانی که در خواب بود به دست همسرش به قتل رسیده است.

با حضور بازپرس ویژه تحقیقات بیشتری به عمل آمد و در نهایت این فرد به قتل همسرش اقرار کرد.

قاتل در بیان نحوه چگونگی وقوع قتل به ماموران گفت که" ساعت 2 و 30 دقیه نیمه شب از خواب بیدار شدم و به دلیل بدهی که داشتم و بروز فشار روحی ، تصمیم به خفه کردن همسرم گرفتم و زمانی که وی در خواب بود ، از پشت گلوی وی را گرفته و خفه کردم".

 قتل این زن در روستای آهنگرکلا ، فضای ناامنی را در روستا ایجاد کرد اما با مشخص شدن راز این قتل ، دغدغه مردم از جهت ناامنی و این تصور که مقتول توسط مهاجمان به قتل رسیده ، از بین رفت.

 قاتل ، فشارهای مالی را انگیزه قتل اعلام کرد و با تکمیل شدن این پرونده ، او روانه زندان شد.مقتول دبیر رشته الهیات ، 45 ساله و دارای دو فرزند دختر 12 و چهار ساله بود که هنگام قتل ، دختر چهار ساله کنار وی در خواب بود.


  • پنجشنبه 20 مهر 1396-10:41

    بيچاره بچه هاشون
    پدرشون قاتل
    مادرشون مقتول
    اونا تا اخر عمرشون بايد با اين فكر زندگي كنند

    • يکشنبه 19 تير 1390-0:0

      باورم نمی شود بچه ها. یعنی این قدر بی رحم بود؟
      واسه من نه واسه همه سوال شده

      • دوشنبه 2 خرداد 1390-0:0

        تلخ ترین قتلی که تا کنون شنیدمو خوندم این بود ، خدایا ما را آنی به حال خودمون وا مگذار!

        • شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

          خصوصیات اخلاقی اقای ج.س رو می شناسم حتی از زبون خودش هم بشنوم باورم نمی شه ، خدایا از سر تقصیرات همه ما بگذر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کن آمین

          • شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

            "گزیده ای از الهی نامه استاد حسن زاده آملی" : الهی به سوی تو آمده ام به حق خودت مرا به من بر مگردان.

            • شنبه 31 ارديبهشت 1390-0:0

              من این زن و شوهر رو می شناسم اصلا باورم نمی شه آخه شوهره بسیار خوش اخلاق ، مهربان و صبور بود من که هیچ وقت اونو عصبانی و بد اخلاق ندیدم هنوزم باورم نمی شه نه تنها من بلکه کل محل باورشون نمی شه کار اون باشه ماله این حرفه نبود اگر هم صحت داشته باشه پس روزانه باید هزار بار بگوییم خدایا آنی و لحظه ای ما را بخودمان وا نگذار ، اگه اون واقعا این کار و کرد پس وای به حال ما... از کجا معلوم این اتفاق برا ما نیفته ، فقط پناه بر خدا باید برد

              • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390-0:0

                اینا همسایمون هستن.اون موقع ملا محله بود الان فرق داره تازه دوتا قتل دیگه هم تو همین کوچه اتفاق افتاد. بعضی شبها دزدی هم میشه تو این محله

                • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390-0:0

                  آهنگرکلا که به ملا محله معروف است به کجا رسیده است

                  • قائمشهریپاسخ به این دیدگاه 0 0
                    چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390-0:0

                    من شنیدم این شوهره از زنش چک میخواست برای بدهی هاش- اون هم نداد و این اتفاق افتاد.همه دردسرها سر این پول و بدهی لامصب است

                    • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

                      چقدر وحشتناک است که بخوابی و توسط شوهرت خفه بشوی.آدم تو خونه هم آرامش نداشته باشد.مردم ...شدند!

                      • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390-0:0

                        راهکارها:
                        1- صدا و سیمای محلی مانند دیگر کشورها برنامه زنده حوادثی برای عبرت گرفتن و دقت دیگران با هماهنگی گروه امداد و نجات پخش کند.
                        2- قوه قضاییه با سرعت و دقت بیشتر عمل کند.
                        3- دستگاه انتظامی موارد پیشگیرانه را به دیگر مراجع گوشزد کند.
                        4- از نظر علمی، شرعی و قانونی بیشتر اطلاع رسانی شود.
                        5- مراکز مشاوره فعال تر میان خانواده ها بروند.


                        ©2013 APG.ir