تعداد بازدید: 3178

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 3 خرداد 1390-10:41

از چاله به چاه سقوط نكنيم

...درج كاريكاتور از يك فرد ملبس به لباس روحانيت هر چند با او و عقيده اش كاملا مخالف باشيم،صورت مطلوبي ندارد و باعث سوء استفاده فرصت طلبان و دشمنان كينه توز اسلام و روحانيت مي شود.(يادداشتي از داود عزتي،خبرنگار قائم شهري)


در شماره هفده نشريه 9 دي مورخ 31 ارديبهشت ماه ،صفحه دو، كاريكاتوري همراه با موضوع «سالمرگ دوم خرداد »چاپ شد كه نگارنده به دليل اهميت موضوع و ضرورت جلوگيري از حركتي ناميمون و وهن آميز در رسانه ها به ساحت ارزشمند روحانيت و از باب نصيحت مطالبي را به عرض مي رسانم .

 مدير مسول محترم نشريه 9دي كه از قضا روحاني نيز مي باشد،بر روي شاخه نشسته و بن مي برد و نمي داند اين خليفه كشي كه باب مي كند روزگاري نه چندان دور قاب نازيبايي از خودش را در آئينه رسانه اي حك مي كنند كه آن گاه پشيماني سودي نخواهد داشت.

 نگارنده به دليل درك شرايط دوران حاكميت جريان اصلاحات و رفتارهاي تبعيض آميز ، تضعيف ارزش هاي ديني و اسلامي و برخورد هاي اهانت آميز عده اي تندرو با خط قرمز هاي نظام ،دل خوشي از جريان اصلاحات و اعوان و انصار ايشان نداشته و ندارم و انتقاد هاي مستدل وجدي نسبت به اين جريان دارم؛اما درج كاريكاتور از يك فرد ملبس به لباس روحانيت هر چند با او و عقيده اش كاملا مخالف باشيم،صورت مطلوبي ندارد و باعث سوء استفاده فرصت طلبان و دشمنان كينه توز اسلام و روحانيت مي شود، هر چند به زعم شما اين كاريكاتور را يك فرد متعلق به جريان آنها كشيده باشد.

 برادر عزيز !چه كنيم كه اين لباس مقدس در شرايط خاص و بدون نظارت بر تن افرادي پوشيده شده است كه كمترين ميانه اي با مباني ارزشي و اعتقادي اسلام عزيز ندارند و چه بسا با قرائت هاي مختلف از مباني اعتقادي دين مبين اسلام شبهه آفريني كرده و فضاي جامعه را دستخوش آسيب هاي متعددي ساخته اند و البته به دليل وجود اصل مترقي ولايت فقيه و سكانداري خلف صالح امام امت (ره) مقام معظم رهبري ،توطئه ها ،چالش ها و سنگ اندازي هاي اين جريان ليبرال مسلك راه به جائي نبرده و با تغيير انتخاب سياسي مردم رشيد و آگاه از گردونه سياست و قدرت خارج شده اند و سرنوشت آنها ، شد آنچه كه ذكر فرموديد.

اما نكته اي ديگر در رابطه با سر نوشت سردمداران اصلاحات كه آورده ايد همه آنها به نوعي گرفتار شده و در عسرت و سرگرداني به سر مي برند! برادر گرامي ،همه اين آقايان يا خانم ها كه از آنها نام برديد روزي مثل جناب عالي نماينده ، وزير ،معاون ، مرجع تقليد يا استاد دانشگاه بوده اند؛ آيا تاكنون فكر كرده ايد كه چرا به اين روز افتاده اند؟

آيا شما خود را مصون از اين بلايا ومصائب مي دانيد؟در حالي كه نه معصوم هستيد و نه امامزاده! شما نيز در لبه پرتگاه تندروي ها واشتباهات خواسته يا ناخواسته قرار داريد ! چه كسي گمان مي كرد رییس دولت نهم و دهم اين چنين در دام عده اي از خدا بي خبر گرفتار شود و در برابر ولي امر بي محابا رفتار نمايد، در حالي كه مي داني يكي از همان سران اصلاح طلب در مجلس ششم بلافاصله به نامه رهبر معظم انقلاب پيرامون مسكوت گذاشتن بررسي قانون مطبوعات با احترام برخورد نموده و بلاتاخير آن را اجرا کرد.

 در هر حال افت و خيز و رفتارهاي نامتعارف در هر دو طرف جريان اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد و امروز جريان انحرافي اصولگرايي، پاشنه آشيل جريان متبوع حضرت عالي شده است و باعث انشقاق جدي در اردوگاه هم وندان سياسي شما شده است.

آقاي رسائي مراقب باشيد كه از چاله به چاه سقوط نكنيد و براي تخريب يك جريان سياسي به قول شما مرده ،توپ را به دروازه خود شلیک نكنيد كه سرانجام اين رويه نامبارك خوش عاقبت نخواهد بود.


  • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

    سعی کنیم در جریانات چپ و راست جانب انصاف و انتقاد منصفانه را نگه داریم.مقاله از چاله به چاه اقای عزتی ژرف و متبن و منصفانه بود

    • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

      گمت گم جناب آقای عزتی،واقعا این خلیفه کشی روزی دامن همه را خواهد گرفت.خواهیم دید.روزی در جلوی هاشمی مرگ بر بازگان سر می دادند و اکنون در برابر هاشمی و این دور همچنان باقی است.از ژرف نگری جنابعالی تشکر دارد

      • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

        گمت گم جناب آقای عزتی،واقعا این خلیفه کشی روزی دامن همه را خواهد گرفت.خواهیم دید.روزی در جلوی هاشمی مرگ بر بازگان سر می دادند و اکنون در برابر هاشمی و این دور همچنان باقی است.از ژرف نگری جنابعالی تشکر دارد

        • چهارشنبه 4 خرداد 1390-0:0

          سالروز دوم خرداد را گرامی میداریم.یادش بخیر.اصلاح طلبی مردنی نیست.

          • سه شنبه 3 خرداد 1390-0:0

            گرسنگان قدرت سياسي كه با فحاشي وبندبازي سواربرمركب سياست شده اندهيچ نسبتي با اهداف انقلاب ندارند!رسايي!؟تاالان كجابود؟باچاپلوسي مي توان براي پيشبرد مقاصد سياسي نام نشريه را9دي گذاشت؟!توجه به افشاگري هاي چندسايت ازحيف وميلهاي آقاي رسايي مصداق عمل ناميمون امثال ايشان مدعي است والي.........

            • سه شنبه 3 خرداد 1390-0:0

              Jenab aghaye rasai,az in bala neshiniha masho ghare ke *khe don keshad az zire payat nardeban aheste aheste,
              Jenab rasai ,ey dust gar bar jenazeye doshman cho bengari,shadi makon barto hamin majera bovad,ensha@lan


              ©2013 APG.ir