تعداد بازدید: 2456

توصیه به دیگران 1

شنبه 7 خرداد 1390-23:54

ابراهيمي:ميزان خط امام است

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: حدود 70 درصد از متقاضیان اعزام برای برگزاری سالگرد حضرت امام را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند/فرمانداران بايد شخصا" در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال شرکت کنند/هرگاه از معیارها و اصول انقلاب فاصله گرفتیم و انحرافی در این مسیر ایجاد شد ، فضا را به نفع دشمن رقم زدیم/برای سنجش وضعیت گروه های سیاسی،بهترین شاخص،امام و خط امام است.


به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-هادی ابراهیمی در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در استانداری مازندران ، اظهار داشت:آزادگی ، اقتدار و امینیت امروز به برکت جریان ولایت فقیه است.

وي با اشاره به اینکه یکی از توصیه ها و آرمان های بلند امام راحل تاکید بر اصول انقلاب اسلامی است ، تصریح کرد: رمز پایداری در 33 سال عمر انقلاب ، استمرار و حرکت بر همین اصول است.

وی یادآور شد: در طول 33 سال عمر انقلاب ، تجربه نشان داده هرگاه از معیارها و اصول انقلاب فاصله گرفتیم و انحرافی در این مسیر ایجاد شد ، فضا را به نفع دشمن و بیگانگان در محیط سیاسی و اجتماعی رقم زدیم.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام ، خاطرنشان کرد:هدف از برگزاری سالگرد عروج بنیانگذار انقلاب ، تاکید بر تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) است.

وی گفت: برای حفظ آرمان های امام و انقلاب ، طی 33 سال اخیر مقاومت ها و جان فشانی ها شد و تحت تاثیر بن بست های اقتصادی و تحریم های مختلف قرار گرفتیم اما به برکت جریان ولایت فقیه توانستیم از گردنه های سخت و صعب عبور کنیم.

 ابراهیمی یکی از جلوه های ویژه حضرت زهرا (س) را ولایت مداری آن حضرت دانست و اظهار داشت: وظیفه داریم آموزه ها و اصول حاکم بر زندگی حضرت فاطمه (س) را در برنامه ، گفتار و رفتار خود جاری و ساری کنیم.

وی با بیان اینکه نقش ولایتی حضرت زهرا (س) در تشکیل حکومت اسلامی از ویژگی های آن حضرت بود ، تصریح کرد:حضرت زهرا (س) واسطه خلقت بین نبی اکرم اسلام و حضرت علی (ع) بودند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران یادآور شد:آنچه که در راس هرم نظام اسلامی و در فضای فرهنگی و سیاسی و حکومت اسلامی به تعبیر عام و کل مورد توجه است ، جریان ولایت فقیه است که میراث گران سنگ حضرت امام (ره) است.

 وی خاطرنشان کرد: امروز برای سنجش وضعیت گروه های سیاسی ،بهترین شاخص ، امام و خط امام است.

 ابراهیمی گفت: هیچ جریان ، نماد و شخصیتی در جمهوری اسلامی ، مهم تر و واجب تر از جریان ولایت فقیه نیست.

وی اظهار داشت: از بحث های مهمی که دشمن به آن دامن می زند موضوع فاصله گرفتن و یا دوری نسل جوان از گفتمان امام و انقلاب است که می بینیم حدود 70 درصد از متقاضیان اعزام برای برگزاری سالگرد حضرت امام را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند.

 ابراهیمی افزود: امسال 30 هزار نفر از مازندران برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد حضرت امام (ره) اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه تاکید بر این است تا فرمانداران شخصا" در جلسه ستاد ارتحال امام (ره) حضور يافته و از فرستادن معاونان خود به این جلسه خودداری کنند ، یادآورشد: هیچ جلسه ای مهمتر و واجب تر از این جلسه نیست ، استثنائات را می پذیریم و حضور نیافتن برخی فرمانداران باید با حجت و سندیت ، اعلام شود.

گفتنيست فرماندار مرکز استان در این نشست حضور نداشت.

*فرماندار قائم شهر:اگر اعتقاد داريد به جلسه بياييد

فرماندار قائم شهر در این جلسه گفت:سال 76 که در خدمت وزارت کشور بودم میزبان هیاتی از کشور چک اسلواکی بودیم.

 علی پیرفلک با اشاره به اینکه مدیرکل پلیس جنایی چک اسلواکی به مدت سه روز در تهران اقامت داشت ، تصریح کرد: این فرد در روز آخر اقامت خود ، درخواست کرد تا برنامه دیدار از مرقد مطهر امام (ره) را برای وی تدارک ببینیم.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه در آن مقطع برایم جالب بود که یک مقام مسئول از کشور کمونیستی که هنوز آزادی اروپا در کشورهای شرق اروپا جاری نبود چنین درخواستی کرده ، افزود: از وی پرسیدم شما امام را از کجا می شناسید و آن فرد پاسخی داد که از پرسیدن سوالم شرمنده شدم.

 پیرفلک یادآور شد: این فرد خطاب به من گفت " شما فکر می کنید که امام فقط متعلق به ایرانی ها و یا مسلمانان است ؟ امام را در همه جای دنیا می شناسند و به ایشان ارادت دارند".

 وی با بیان اینکه این فرد با حضور در مرقد امام (ره) خالصانه ترین ارادت ها را داشت که برایم عجیب بود ، افزود:از آن عجیب تر اشک هایی بود که این فرد در مرقد امام ریخت و پاسخ او برای همه عمر ، آویزه گوشم شد.

 پیرفلک اظهار داشت: به اعضای ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرستان گفتم اگر شخصا نسبت به انجام این کار اعتقاد دارید در این جلسات حضور یابید و اگر صرفا انجام این کار را یک تکلیف اداری می دانید ، می توانید هیچ کاری انجام ندهید.

 وی با بيان اين که امسال اولویت اعزام با بار اولی ها است، افزود: از میزان 2 هزار و 800 نفر سهمیه اعزام به مراسم سالگرد امام ، تاکنون بالغ بر سه هزار نفر ثبت نام کرده اند و با توجه به امکانات اعزام ، از پاسخگویی به همه این داوطلبان معذوريم.

 وی با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری سالگرد مراسم امام (ره) سالگرد زعامت رهبر معظم انقلاب را هم در پیش داریم ، گفت: بخشی از محتوای برنامه های سالگرد باید به این موضوع اشاره کند.

*فرماندار چالوس:نگاه ما صرفا" اعزام نيست

فرماندار چالوس در این نشست اظهار داشت:امسال 1200 نفر از چالوس برای برگزاری مراسم سالگرد امام (ره) اعزام می شوند.

میرقدیر رضایی با اشاره به اینکه نگاه ما در برگزاری مراسم سالگرد صرفا" اعزام نیست ، افزود: مراسم برگزاری سالگرد در سطح شهرستان هم با حضور اقشار مختلف مردم به صورت پررنگ تری انجام می شود.

گفتنيست امسال 30 هزار نفر به مرقد مطهر امام (ره) اعزام می شوند و تنها سه استان در کشور از جمله مازندران اعزام 30 هزار نفره دارند و بقیه استان ها از سهمیه کمتری برخوردارند.


  • چهارشنبه 11 خرداد 1390-0:0

    جناب صادقي معلومه كه شما با همه اداعاي استقلال در اطلاع رساني به دروغ گويي تمام عيار تبديل شدي و معلومه كه هادي جان تورو هم با پول خريد كوفتتان بشود اماول بيت المال كه پدر ملت د آورديد.شديد تريبون يكي مثل خوداتن كه مثل آب خوردن بهه مردم دروغ مي گن وشما هم مطالبشان را درج مي كنيد


    ©2013 APG.ir