تعداد بازدید: 3005

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 خرداد 1390-10:4

دست ها بالا

 مدیرکل دبیرخانه شورای عمومی کشور:هر هفته 2 فرقه جدید ظهور پیدا می کند و متاسفانه سپاه هم دست ها را به علامت تسلیم بالا برده و کاری از پیش نمی برد/فرمانده سپاه کربلای مازندران:شما در مقامی نیستید که از سپاه این گونه حرف بزنید و موارد این چنینی در مجموعه شما بیشتر اتفاق افتاده است.


شامگاه روز شنبه همایش استانی شورای فرهنگ عمومی مازندران و جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران با حضور مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،در اين جلسه برخی امامان جمعه که مسئولیت شورای فرهنگ عمومی شهرستان را بر عهده دارند و برخی فرمانداران(به علت حضور نیافتن امام جمعه آن شهرستان) به بیان عملکرد شورای فرهنگی عمومی،تعداد جلساتی که برگزار شده و موارد مصوب پرداختند.

 مدیرکل دبیرخانه شورای عمومی کشور در این همایش اظهار داشت:بر اساس گزارش عملکرد مجموعه کشور ، برگزاری جلسات نسبت به سال های قبل رو به افزایش بوده و این روند تا 80 درصد رو به رشد بوده است.

 حسينعلي قاسم زاده افزود: البته گاهی خجالت می کشم نتیجه شورای فرهنگ عمومی برخی مراکز را در جمع دیگری عنوان کنم.

وی با بيان اين که مازندران تاثیرپذیر ازفرهنگ سایر نقاط کشور است،گفت: هر بخش از کشور که امام جمعه دارد مکلف هستیم شورای فرهنگ عمومی را در آن منطقه شکل دهیم.

 مدیرکل دبیرخانه شورای عمومی کشور تصریح کرد : دستگاه های ما نسبت به ادای تکلیف و رسالت خوب واقعا بی تفاوت هستند با اینکه راه کارهای جدی پیش بینی شده است.

 قاسم زاده با بیان اینکه امروز در سطح بسیار وسیعی هدف فقط خداست،خاطرنشان کرد: همه حرکت ها برای این است که خدا را بمیرانند و این جای غصه است.

وی افزود: اینجاست که بحث معنویت به صورت جدی مطرح می شود که شخص رهبری بارها به میدان آمده و فرموده اند در این مورد اهتمام جدی شود.

 قاسم زاده با بیان اینکه بازی های کامپیوتری را به گونه ای طراحی کرده اند تا اگر در مرحله ای از بازی کسب امتیاز نشد و منجر به عقب گرد شود ، فریاد یا مهدی بلند می شود ، یادآور شد: دشمن با توجه به تمایلات عمومی به گونه ای کار می کند که در متن معنویت خدا نباشد.

 وی گفت: جریان ، جریان معنویت است اما نفی دین ، خدا و پیامبر مد نظر است که جریانی جدی است.

مدیرکل دبیرخانه شورای عمومی کشور با بیان اینکه در هر هفته 2 فرقه جدید ظهور پیدا می کند و تلاش بر این است تا در کشور ما جا پیدا کنند ، تصریح کرد: متاسفانه سپاه هم دست ها را به علامت تسلیم بالا برده و کاری از پیش نمی برد.

 وی با بیان اینکه جریان بسیار حساس است ، اظهار داشت: لازم است بسیاری از افرادی که توان دارند در این مقوله ورود پیدا کنند ، مسئولیت را کنار گذاشته و هرچه سریع تر ورود یابند چراکه هرچه کار کنیم باز هم عقب هستیم.

 قاسم زاده افزود: هر وقت در مسائل کم آوردیم ، این کم کاری را به گردن محدودیت منابع واگذار می کنیم در صورتی که دنیا بر روی فرصت ها کار می کند نه منابع و ما منابع و فرصت لازم را در مقوله فرهنگی داریم.

به گزارش خبرنگار ما پس از اظهارات مدیرکل دبیرخانه شورای عمومی کشور،فرمانده سپاه کربلای مازندران خطاب به قاسم زاده گفت: شما در مقامی نیستید که از سپاه این گونه حرف بزنید و موارد این چنینی در مجموعه شما بیشتر اتفاق افتاده است.

سردار شاهچراغی یادآور شد: سپاه با تمام قدرت در مقابل عرفان های کاذب ایستادگی می کند.

گفتنيست در نهایت هم این دو نفر با دیده بوسی سالن همایش را ترک کردند.


  • سه شنبه 14 تير 1390-0:0

    ... آقاي دکتر قاسم زاده از افتخارات استان و بابل هستند .

    • سه شنبه 10 خرداد 1390-0:0

      چرا سانسور مازندنومه؟بنویس کتابخانه های عمومی

      • سه شنبه 10 خرداد 1390-0:0

        آقای...بهتر است راجع به فرزندشان که بدون آزمون و با رانت به استخدام... در آمده است صحبت کند

        • گمنام سپاهیپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

          من نمی دانم چرا بعضی ها تا کم آوردند و نمی توانند کاری از پیش ببرند شروع به مایه گذاشتن از سپاه عزیز می کنند. امروز به طور قاطع باید گفت اگر سپاه نباشد، انقلابی در کار نخواهد بود و مردم به شدت آسیب خواهند دید. این مراقبت های فرهنگی سپاه است که تا این لحظه انقلاب را حفظ کرده است. آنهایی که به جای پرداختن به مسئله هجوم فرهنگی خود در دام این هجوم قرار گرفته و تجدید فراش های مشکوک کرده اند باید رفتار خود را مورد نقد قرار دهند که در برابر اعتماد مردم چه عکس العملی داشته و شکر نعمت را چگونه به جای آوردند و نفس اماره خود را چگونه کنترل کرده اند؟

          • دوشنبه 9 خرداد 1390-0:0

            مخلصيم سردار.آقاي قاسم زاده این جوری می خواهی دوباره کاندیدای مجلس بابل بشی؟

            • يکشنبه 8 خرداد 1390-0:0

              امام فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم.اگر سپاه نبود کشور هم نبود

              • يکشنبه 8 خرداد 1390-0:0

                خوب الهی شکر که دوتا مسئول اگر پشت میز خطابه به هم می پرند و گوشه میزنند بعد به هم دست میدهند و صورت همدیگرو میبوسن...حالا هربلائی که میخواد سر فرهنگ عمومی بیاد بگو بیاد ...و خوشامد هم بهش بگین! اخه قربون دوتا مسئول درجه یک برم که حتما به سیاق امروزی دکتراشونو هم گرفتند شما سه دهه از عمر انقلاب مارو دارین صرف جلسات می کنین و گزارش هم میدین که مثلا فلان درصد بیشتر حرف زدیم...بیشتر گزارش دادیم...بیشتر همین جنگ زرگری را راه انداختیم اما اینو هم میگین که هفته ای دوتا جریان تازه اعلام میکنن که ماهم اومدیم.....اخه چرا سبک و روش و نحوه تعامل یا برخورد را تغییر نمیدین؟ همین مازند نومه در یک گزارش دیگه می بینیم نوشته مادری واسه تهیه جهیز دخترش کلیه خودشو فروخته....خوب اقایون شمارو به همون خدا که دم ازو میزنین مثل مولایتان خودتونو رستگار کنین و برین کنار....مردمو خسته کردین.....

                • يکشنبه 8 خرداد 1390-0:0

                  * بيچاره مردم!!!


                  ©2013 APG.ir