تعداد بازدید: 2793

توصیه به دیگران 6

سه شنبه 17 خرداد 1390-19:53

روزي،روزگاري،اسب

اسب هاي ميدان امام ساري به پارک ها انتقال داده خواهد شد/هيچ کدام از مسئولان شهري که با آن ها تماس گرفتيم پاسخ قانع کننده اي درباره برداشته شدن اسب هاي ميدان امام ارايه ندادند.


خبر برداشته شدن و به قول خبرگزاري فارس ناپديد شدن اسب هاي ميدان امام ساري،بازتاب بسيار گسترده اي در رسانه هاي مجازي کشور و حتي برخي رسانه هاي فارسي زبان خارج از کشور داشت. 

خبرنگار مازندنومه صبح سه شنبه با تعدادي از مسئولان شهري ساري تلفني صحبت کرد اما هيچ کدام از اين کار به دستان حاضر نشدند توضيح قانع کننده اي را در اين زمينه ارايه کنند.يکي از مسئولان شهري اما دليل اصلي ماجرا را بيان کرد، اما گوشزد کرد از قول او چيزي انتشار ندهيم!

 در این زمینه شهردار ساری پاسخگوی تلفن شخصی خود نبود. معاون وی اظهار بی اطلاعی کرد و رئیس شورای شهر هم پاسخگوی تلفن شخصی اش نبود.

 اما یک مقام آگاه در این زمینه به خبرنگار ما گفت: از نظر فرهنگی این مجسمه ها برازنده نام این میدان نبود و به علت بروز برخی توهین ها ،تصمیم گرفته شد این مجسمه ها برداشته شود.

 این مقام آگاه با بیان اینکه این موضوع مورد انتقاد برخي مسئولان شهری قرار گرفته بود، افزود: مجسمه های مذکور در پارک های شهر نصب خواهند شد.

خاطرنشان مي کنيم اوايل ارديبهشت ماه امسال قسمتی از مجسمه اسب در میدان امام این شهرستان به سرقت رفته بود که همان موقع اعضاي شوراي شهر ساري از مسئولان امنیتی خواسته بودند موضوع را پیگیری کنند.

گفتني است اسب هاي ميدان امام ساري(غربي ترين ميدان مرکز استان) که سابقا" سفيد رنگ بود و نصب آن به پيش از انقلاب برمي گردد،جزو نمادهاي شهر باستاني ساري محسوب مي شد.


  • سه شنبه 17 خرداد 1390-0:0

    با درود ، با نماد يك شهر كه قدمت چهل ساله داره و مردم با ديدن آن هر روز عادت كردن كار درستي نيست. بعد از سي سال از تغيير نام اين ميدان آقايان تازه متوجه شدند اين مجسمه ها با نام ميدان همخواني ندارد.پس مسئولين بسيار با هوشي دراين شهر داريم!

    • مادر بزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 17 خرداد 1390-0:0

      فكرشو نمي كرديم سريال مفقودي مجسمه ها در تهران به ساري هم برسد.


      ©2013 APG.ir