تعداد بازدید: 3732

توصیه به دیگران 1

جمعه 20 خرداد 1390-0:1

حواس ها جمع باشد عزیزان من

داود احمدي نژاد در ساري عنوان کرد:آن موقع خودم در مهندسی بروجرد سرباز بودم و یک مستشار آمریکایی آنجا بود که صبحگاه را با سگ می آمد/امروز اینجا به جای مکتب اسلام ، درباره مکتب ایرانی بحث می کنند و در آمریکا ریشه مکتب را می سوزانند/تفاله های واداده مستکبران به جایی نخواهند رسید.


مازندنومه:عصر پنج شنبه داود احمدی نژاد برای شرکت در مراسم نخستین یادواره شهدای سروینه باغ در مرکز استان حضور یافت.برادر رييس جمهوري سخنان خود را با سلام شروع کرد و در ادامه درباره مسايل مختلف جامعه از جمله جريان فتنه و انحرافي سخناني ايراد کرد. اظهارات نماینده ویژه رئیس جمهوری، همراه با برخي حاشيه هاي مراسم را در گزارش خبرنگار ما-کلثوم فلاحي-بخوانيد.

--------------------------

احمدي نژاد در اين مراسم با بیان اینکه چه شد که شهدا به این جایگاه رسیدند و امروز بزرگ ترین حماسه را خلق کردند ، افزود:آنها خود را ندیدند ، از خود گذشتند ، خدا را دیدند و همه چیز خود را در راه و مسیر الهی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در مقابل صدام -که نماینده همه استکبار زمان بود- ایستادگی کردند، گفت: صدام نماینده استکبار شرق و غرب بود و تجهیزات مدرن نظامی در اختیار داشت اما رزمندگان ما همه آن تجهیزات را به زباله دان تاریخ انداختند.

نماینده ویژه رئیس جمهوری با بیان اینکه بعضی اوقات فکر می کنیم صدام به تنهایی در مقابل ما ایستاد ، تصریح کرد:نخیر ، همه استکبار جهان و کارشناسان جنگ روانی همراه صدام بودند و حالا ببینید شهدا با پشتیبانی ملت چه کار بزرگی کردند.

 وی با بیان اینکه ملت ایران 32 سال همه چیز را فدا کرد تا آمادگی پیدا کرد در مقابل همه جهانخواران اسلام الهی بایستد ، خاطرنشان کرد:ثمره این ایستادگی آن است که امروز در کشورهای منطقه و در بعضب نقاط جهان می بینیم .

 دبیر پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه هنوز نمی دانیم حکمرانان در غرب و در همین منطقه ، چه جنایت کارانی هستند،افزود:اینها ، دیکتاتورترین افراد هستند اما شما مردم چه کردید که ملت های منطقه در مقابل این دیکتاتورها که حتی به شهروندان خود رحم نمی کنند ، ایستادگی کردند.

 وی با بیان اینکه آمریکا برای اینکه بتواند شما را کنترل کند ، شش هزار نفر از شهروندان خودش را به خاک و خون کشید و برج های دوقلو را منهدم کرد ، اظهار داشت: آن شهروندان معارض نبوده و در مقابل نظام امریکا هم نایستاده بودند اما ببینید دولت آمریکا چه گونه جنایت می کند و به هیچ کس رحم ندارند.

 احمدی نژاد خطاب به مردم حاضر در این مراسم ، گفت: شما چه کردید که امروز مردم منطقه در مقابل این دیکتاتورها ایستاده و در مسیر آرمان شما حرکت می کنند؟

 نماینده ویژه رئیس جمهوری با بیان اینکه باید مواظب باشیم چراکه این چنین ایثارگری و از خودگذشتگی قبلا نبود ، یادآور شد: این عزت و سربلندی از زمانی که نظام ولایی بر این سرزمین حاکم شد، حاصل شده است.

 وی با اشاره به اینکه جهانخواران دیگر نتوانستند لطمه ای به شما بزنند ، افزود: اگرچه در گذشته هرکدام می آمدند و جسارت می کردند و به دنبال آن بودند که دست شان را هم ببوسیم؛ مثلا"روس ها می آمدند و قرارداد ترکمانچای امضا می شد ، آمریکا ، انگلیس و اسپانیا می آمدند و به آنها دست مریزاد هم می گفتیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه ببینید ولایت فقیه ما را در چه جایگاهی قرار داد که امروز ملت های دنیا متاثر از ما هستند ، تصریح کرد:بی خود نیست که پیاده نظام آنها در داخل شیطنت می کنند و نمی خواهند بگذارند که ما در مسیر عزت ، استمرار داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه فتنه گران به عنوان پیاده نظام مستکبران ، سه هدف را دنبال می کنند ، یادآور شد:امروز که خون شهدا و ایستادگی ملت ثمره داده ، حماسه ای در دنیا خلق شده که باید همه افکار داخلی و خارجی به آن معطوف باشد اما بعضي ها با این شیطنت ها می خواهند افکار دنیا را به جای دیگری معطوف کنند.

وي در بيان هدفاهداف بعدي فتنه گران گفت:می خواهند به مردم دنیا بگویند این ها الگوی شما هستند که خود در داخل مشکل دادند ، و هدف سوم آنها این است که می خواهند ما را مشغول کنند و فرصت را از ما بگیرند که فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 خلق کنند چراکه شیطان قسم یاد کرده تا آخر پای کسانی که در مسیر الهی هستند و به دنبال خلیفۀ الهی هستند مانع و سد ایجاد کند و مسیر را عوض کند.

 احمدی نژاد با بیان اینکه حواس ها باید جمع باشد عزیزان من ، خاطرنشان کرد:امروز اگر برای ملت های منطقه الگو شدیم و مردم دنیا علی رغم میل سردمداران شان ، به دنبال آرمان های شما هستند،به خاطر نظام ولایی است و برای همین است که در فتنه سبز شعار محوری، مرگ بر اصل ولایت فقیه بود.

 نماینده ویژه رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ولایت فقیه منبع حیاتی ما است یادآور شد: اگر خدای نکرده دشمن بتواند با این آتش در محیط ما فریب ایجاد کند، مجددا همان کاپیتولاسیون بر ما حاکم خواهد شد .

وی با بیان اینکه آن موقع خودم در مهندسی بروجرد سرباز بودم ، تصریح کرد: یک مستشار آمریکایی آنجا بود که صبحگاه را با سگ می آمد ،حالا خودش هیچ ، کسی جرات نداشت حتی به سگ او نگاه چپ داشته باشد و اگر غفلت ایجاد شود مجددا حاکمیت همین مستکبران بر نظام ما برقرار خواهد شد.

دبیرپدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه امروز جریان انحرافی گوساله ی سامری مستکبران جهان اعم از آمریکا و اسرائیل است ، گفت:می خواهند مکتبی به دور از مکتب اسلام جاری و ساری کنند و اگر ما به این عزت رسیدیم ، جز اسلام نبوده و اسلام ما را به اینجا رسانده است.

 وی با بیان اینکه موقعی در دانشگاه شریف کاریکاتور امام زمان (عج) را درست کردند و بعد بلافاصله در دانمارک کاریکاتور پیامبر (ص) را ، اظهار داشت: امروز اینجا به جای مکتب اسلام ، در مورد مکتب ایرانی بحث می کنند و در آمریکا ریشه مکتب را می سوزانند ، یعنی قرآن را آتش می زنند( شعار حاضران )

 احمدی نژاد با اشاره به اینکه براي مقابله جریان انحرافی که پیاده نظام استکبار برای جدایی ما از مسیر تدارک دیده شده ، چه باید کرد ، افزود:امروز باید مانند سابق، کوچک و بزرگ و مسئول و غیر مسئول از منیت خود در برابر ولایت فقیه بگذریم و اگر گذشتیم باور داشته باشیم که این عزت استمرار پیدا خواهد کرد و رستگاری دنیا و آخرت را خواهیم داشت.(تکبیر حاضران )

 وی با بیان اینکه در یک جلسه ، معلمی از من سوال کرد که چه طور باور داشته باشم که اگر در زمان حسین (ع) بودم در رکابش قرار می گرفتم ، تصریح کرد: به او پاسخ دادم اگر امروز از منیت خود در برابر ولایت فقیه بگذری باور داشته باش که اگر در زمان حسین (ع) بودی در رکابش قرار داشتی و اگر ذخیره الهی هم ظهور کند در رکابش خواهی بود.

 نماینده ویژه رئیس جمهوری با اشاره به اینکه تفاله های واداده مستکبران به جایی نخواهند رسید ، گفت:  باید گوش به فرمان ولایت باشیم و شهدا اين چنین بودند.

حاشيه ها:

- دادستان مرکز استان ، نمایندگان مردم ساری در مجلس ، برخی اعضای شورا شهر ساری، بخشدار و فرماندار ساری، مدیرکل منابع طبیعی مازندران-منطقه ساري، مدیرکل بودجه استانداری، معاون منابع انسانی استانداری گلستان و فرزند مرحوم آیت الله صالحی از چهره های حاضر در این مراسم بودند.

-برنامه که قرار بود راس ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز شود با تاخیر 30 دقیقه ای شروع شد.

 -مسئول روابط عمومی فرمانداری ساری ، مجری این مراسم بود که در ابتدا مدت 17 دقیقه به شعرخوانی پرداخت !

- به مداح مراسم 12 دقیقه وقت داده بودند که پس از طولانی شدن مدت نوحه سرایی ، این مداح گفت: " به من گفتند وقت دست خودت است! "

- ساعت 19 و 22 دقیقه داود احمدی نژاد به سخنرانی پرداخت که اين سخنراني تقریبا 30 دقیقه به طول انجامید.

 -در این مراسم از 18 خانواده شهید منطقه سروینه باغ ، تجلیل به عمل آمد.

- احمدی نژاد پس از حضور در میان مردم و پاسخ های جدا به برخی خبرنگاران،زمانی که محافظانش فکر می کردند او با خودروی تویوتای سفید از محل خارج می شود ، سوار خودروی سمندي شد و محل را ترک کرد.


  • شنبه 21 خرداد 1390-0:0

    برادر رييس جمهوري ، نماینده ویژه رئیس جمهوری، دبیر پدافند غیرعامل کشور، نماینده ویژه رئیس جمهوری و شاید عناوین و پستهای دیگر! واقعا انسان در می ماند از این همه تناقض، این که تا کنون این "تفاله های واداده مستکبران" تا این میزان به هسته اصلی نظام رخنه کرده اند با این وجود این آقا با این عناوین پر طمطراق و آن دیگران مدعی بسیار چیزها حتی لحظه ای متوجه یا بد گمان نشده اند تا این که چشم بصیرتشان همه به یکباره گشوده شد. من و امثال من که با چشمان نگران ودلواپس کشور و ساختار آن به این قضایا می نگریم، دو حالت را تصور می کنیم: 1 ساختار کشور چنان نفوذ پذیر و شکننده است که تفاله های استکبار به راحتی تا دفتر رئیس جمهوری و شاید هم سایر دفاتر آدم دارند.2: این همه هجمه و سرو صدا یک فن برای به خاک مالیدن حریف است، یعنی با هر وسیله ای به هدف رسیدن.

    • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

      نمیدونم که این خانمو کیه ولی مرده شو رتون ببره با این سانسور......خب اصلا چرا میزارین این مطلبو؟ بزارین دوتا کلمه از کاربرا نقل بشه....تف به این سلیقه...حقا که همه عین هم هستین

      • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

        ای کاش مدیران ما غیرت دینی را از نوبخت یاد میگرفتند.

        • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

          من دارم به این می اندیشم که سرکار کلثوم خانم فلاحی چه ناگفته هائی برای تاریخ ذخیره کردند و عمر من و شما دراز باد تا مرورش کنیم..! بگذریم- این ادم (ویژه) در نهاد دولت چه دارند که حرمت... تیتر می کنیم؟ اگر به خواسته و خون فرزندان سروینه باغ ها استقلالمان کسب شد وشرق و غرب را بی اعتنا شدیم ایا به امید حصول چنین روزی بود که اقا داداش رئیس قوه مجریه ... بروند و ما نیز صفحه ای به افاضاتشان سیاه کنیم؟ اصلا وقتی حضرت اخوی صراط سکوت را درپیش گرفتند و لب از لب باز نمیکنند که با واضعین اسلام ایرانی و دوستان گرمابه و گلستان دفترشان چه خواهند کرد چه ضرورتی به میان پرده های ازین دست خواهد بود که مردم گرامی سروینه باغ را ... فرا بخوانند؟ سرو قامتان سروینه باغ ایا به ارزوی وصال چنین روزهائی بود که جان به طبق اخلاص گذاشتند؟کاش ... همیشه بود و ... به پس و پیش اعقابش نگه میداشت و سروینه های ما به چنین جلوه ای در نمی امدند که چشم جهانی خیره به حضور پایمردشان شود و با شگفتی ببینند - جهان ببیند -که حرمت سرو ها را باقی نداشتیم و به قدوم و لفاظی ... هم گرفتیم.....! اه ... تا تیمار شود این دل خراب.................!

          • جمعه 20 خرداد 1390-0:0

            واقعاآدمي مي ماندكه ايشان دنبال چه چيزي هستند؟!آقاي حاجي داودبازيت نگرفتندعصباني هستي داداش؟؟بهت پست خوبي دادم كه؟؟؟؟اگه كمه خوب به خودم بگو چرااينور واونور ميري؟!!!!آخه كاري ازدست ديگران بر نمي آد!!؟آنوقت هم ماراخراب مي كني هم وقت خودتو تلف ميكني!!بيا پيش من!اينقدرايندر وآندر نكن؟؟باشه جبران مي كنم!!!؟؟....براستي ..... چي ميگي؟؟خيليها ازاين نربان بالارفتن ومردم ديگه ازآنجا ماستشان را كيسه كردند!!!...قديما مردم مازندران...چي شد؟مي آئيد مازندران دنبال؟؟؟؟/


            ©2013 APG.ir