تعداد بازدید: 3469

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 16 تير 1390-23:15

محسني:ريیس جمهوري قانون گریز است

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس مطرح کرد:موافق اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها نیستم/وعده های سفرهای استانی هم محقق نشده است/اجمدي نژاد دوست دارد آقا بالا سر نداشته باشد.


نماینده مردم نوشهر و چالوس در گفت و گو با مازندنومه در رابطه با اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه ها، اظهار داشت: پیش از این ، طرح انطباق پزشکی مد نظر بود که بیماران زن به بیمارستان مخصوص زنان مراجعه کنند اما اجرا نشد.

انوشیروان محسنی افزود:با مقدورات و ظرفیت های موجود نمی توان این طرح را اجرا کرد،چراکه قطعا فضای ایده ل آموزشی و استادان مجرب را در اختیار آقایان و دانشگاه هایی را که امکانات کمتری دارد در اختیار بانوان قرار می دهند.

وی با بیان اینکه با کمبود استاد تخصصی در کشور مواجه هستیم،تصریح کرد: برخی از استادها بعضا در هفته 60 ساعت تدریس می کنند در صورتی که باید به استانداردها دست یابیم.

محسنی با اشاره به اینکه این طرح را دانشگاه الزهرا و دانشگاه پزشکی فاطمیه قم داشتیم که در درازمدت به هم خورد،گفت: باید به سمت ارتقاي ظرفیت،تجهیزات و تقویت هیات های علمی برویم و سپس اگر فرصتی فراهم شد که برای یک رشته دانشگاه خاصی در نظر گرفتیم،می توانیم برای یک جنس هم دانشگاه خاص در نظر بگیریم که البته با مقدورات و ظرفیت های موجود ، قطعا نمی توانیم این برنامه را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه موافق اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها نیستم،خاطرنشان کرد: اگر این طرح اجرایی شود باید با اختیار انجام شود به این گونه که حق انتخاب را به افراد بدهیم تا فضای دانشگاه را خودشان انتخاب کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نباید بی اعتمادی را در جامعه افزایش دهیم که وقتی دختر و پسر در یک کلاس هستند پس حتما جنبه آموزشی مورد غفلت قرار می گیرد.

 دکتر انوشیروان محسنی با تایید امضای سرح سوال از رئیس جمهوری ، اظهار داشت: مهمترین دلیل سوال از رييس جمهوری ، تمکین نکردن از قانون است.

 وی با اشاره به بی انضباطی مالی در درامد حاصل از فروش نفت ، افزود: قرار بود مابه التفاوت فروش نرخ تعیین شده در قانون به حساب ذخیره ارزی واریز شود که دیوان محاسبات هم اعلام کرده این موضوع تاکنون اتفاق نیفتاده است.

محسنی یادآور شد: اجرا نشدن قانون و مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان در رابطه با وزارت ورزش و جوانان هم از دیگر مسائل طرح سوال از رئیس جمهوری است.

وی با بیان اینکه لایجه بودجه 90 باید در 15 آذر سال گذشته به مجلس تحویل داده می شد، تصریح کرد: به دلیل دیر رسیدن این لایحه به مجلس هنوز شورای برنامه ریزی بودجه در استان و شهرستان ها مشخص نشده و هزینه پروژه های عمرانی معلوم نیست.

محسنی با اشاره به گذشت فصل کار ، اظهار داشت: به ویژه در مازندران نمی توان در زمستان کار عمرانی انجام داد و رئیس جمهوری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه برای بسیاری از موارد برنامه پنجم باید در سال جاری بودجه لحاظ می شد ، خاطرنشان کرد: وعده های سفرهای استانی هم محقق نشده است.

 نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور قانون گریز است و به دنبال این است که آقا بالا سر نداشته باشد، افزود:برکنار کردن وزیر نفت در آستانه اجلاس بسیار مهم اوپک که صاحب رای و کرسی بودیم بر اساس سلیقه و نه کار کارشناسی و مدیریتی انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکید مجلس در کاهش تعداد وزارتخانه ها در برنامه 2 ساله بود ، گفت: منظور مجلس کاهش وزارتخانه ها به صورت یک شبه نبود که اکنون سه وزارتخانه نفت ، صنایع و معاون و زارتخانه وفاه رها شده هستند.

محسنی با اشاره به اینکه تا تکلیف ادغام وزارتخانه ها و تصویب مجلس مشخص نشده ، وزیر مرتبط باید بر سر کار باشد ، یادآور شد: پیش از این هم سابقه ادغام وزارتخانه های جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی را داشته ایم و دو وزیر بر سر کار بودند تا اینکه مجلس ادغام را مصوب کرد و رئیس جمهور وقت هم فردی غیر از آن دو وزیر را برای رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.


  • شنبه 29 بهمن 1390-0:0

    هر چند نسبت به ایشان انتقاد دارم اما نباید نسبت به ایشان غرض ورزانه انتقاد کردو به هر حال خوشحالم که نماینده شهرم انسانی با سواد و متشخص است. درود بر دکتر محسنی

    • دوشنبه 20 تير 1390-0:0

      ازش خوشم میاد.نه اینکه نماینده شهرمه.چون با سوادتر از خیلی از نماینده های دیگست. مدرکشم کیلویی نیست.زیاد هم ندیدم که اهل پاچه خواری باشه.امیدوارم این دوره صلاحیتش رد نشه.هر چند که اگر هم رد بشه.بازم نماینده ماست.

      • شنبه 18 تير 1390-0:0

        خوشبختانه تعداد زیادی از نمایندگان در استان پاسخگوی سوال خبرنگاران هستند و پاسخگویی نماینده به سوال خبرنگار ربطی به جریان انتخابات ندارد.

        • بچه چالوسپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 18 تير 1390-0:0

          ما این سری دوباره به نماینده شجاع مان رای میدهیم.درود بر دکتر شجاع که باج به کسی نمیدهد.

          • شنبه 18 تير 1390-0:0

            تو ديگه كي هستي رئيس ستاد انتخابات ناطق نوري ، اطلاح طلب متعادل، اصلاح طلب دوآتشه و امروز ....

            • شنبه 18 تير 1390-0:0

              سلام مازندنومه کی گفت دکتر جون ما نائب کمیسیونه؟محمدرضا رضايي نماينده جهرم به عنوان نايب اول و اكبر رنجبرزاده نماينده اسدآباد به عنوان نايب دوم كميسيون مذكور هستند.گفتم تا بدانید چون دکتر رو دوست دارم و کسی فکر نکنه خدای نکرده ایشان مدعی این سمت هستند
              http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003101422

              • شنبه 18 تير 1390-0:0

                چه عجب ایشان هم به صحبت آمدند. یادم آمد وقت انتخابات است.

                • شنبه 18 تير 1390-0:0

                  ای بابا! این هم از اون حرفاست آقای دکتر

                  • جمعه 17 تير 1390-0:0

                    حرف حساب جواب ندارد

                    • جمعه 17 تير 1390-0:0

                      وقتی سر قانون گریز باشد این پایین معلوم است که چه خبر میشود؟


                      ©2013 APG.ir