تعداد بازدید: 3332

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 19 تير 1390-11:0

دوباره زندگي

هادي ابراهيمي از جوان فداکار محمودآبادي در بيمارستان امام رضا آمل عيادت کرد-اين جوان در ساعت 23 پنج شنبه شب گذشته جان 3 نفر را از غرق شدن نجات داد و خود به علت تنگي نفس بيهوش و در بخش ISU بستري شد.


معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران از ناجي غريق محمودآبادي در بيمارستان امام رضا(ع) آمل عيادت کرد.

به گزارش خبرنگار مازندنومه در آمل،ساسان اسدي- جوان 20 ساله محمودآبادي-در ساعت 23 شب 16 تيرماه،جان سه نفر از مسافران را که به علت آشنا نبودن به فن شنا و همچنين شنا در منطقه ممنوعه،در حال غرق شدن بودند،از مرگ حتمي نجات داد .

بر اساس اين گزارش،اسدي به علت سنگيني وزن افراد غرق شده،خود دچار تنگي نفس شد و پس از بيهوشي، توسط دوستش نجات پيدا کرد.

پس از اقدام شجاعانه اسدي و بيهوشي وي،جوان فداکار بلافاصله به بيمارستان امام رضا(ع) آمل اعزام و در بخش ICU اين بيمارستان بستري شد.

به گزارش مازندنومه دکتر کمالي -سرپرست بيمارستان امام رضا(ع) آمل- گفت: با تلاش کادر پزشکي و پرستاري اين مرکز درماني و گروه احيا، جوان محمودآبادي از مرگ حتمي نجات پيدا کرد و در حال حاضر وضعيت عمومي او مناسب است.

در پي اقدام جوان محمودآبادي،هادي ابراهيمي عصر روز شنبه با همراهي يدالله اکبرزاده-فرماندار آمل- و دکتر قاسمي -مدير شبکه بهداشت و درمان آمل- در بيمارستان جوياي حال اسدي شد و از نزديک در جريان نحوه درمان جوان محمودآبادي قرار گرفت.

معاون سياسي استاندار فداکاري و از خودگذشتگي اين جوان مازندراني را ستود و نجات 3 نفر را از مرگ حتمي خاطره اي شيرين و فراموش نشدني دانست.


  • سه شنبه 21 تير 1390-0:0

    دمت گرم.

    • سه شنبه 21 تير 1390-0:0

      احسن بر دولتي كه قدر فداكاران را حتي با يك ديدار مي داند.

      • سه شنبه 21 تير 1390-0:0

        دستهایی که کمک میکنند از لبهایی که عبادت میکنند مقدس ترن . ( کوروش کبیر)

        • دوشنبه 20 تير 1390-0:0

          آفرین بر این جونمرد از تبار "اسپه دِو". شجاع، قوی و پرزور که یک تنه جان سه نفر را نجات داد.معلوم است که نه جوانمردی از این دیار رخت بر بسته و نه نسل "گته دِو دِو" .لازم است به این جونمرد مدال شجاعت و دلیری داده شود تا این گونه اعمال انسان دوستانه دوباره ریشه بدواند، قبل از آن لازم است مسئولان و پزشکان برای سلامتی او تلاش شود.

          • دوشنبه 20 تير 1390-0:0

            شایسته است به این جوانمرد مدال شجاعت و دلیری اعطاء شود، قبل از آن لازم است برای سلامتی او تلاش شود.

            • مازیار مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              دوشنبه 20 تير 1390-0:0

              درود بر تو ای ببر مازندران، که جان سه انسان را نجات دادی.


              ©2013 APG.ir