تعداد بازدید: 3456

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 مرداد 1390-9:49

مازندران در هفته اي که گذشت

من هنوز به مشهد یا مسافرت نرفتم،چون پدرم ماشین ندارد/462 نفر زنداني غير كلاهبردار مالي و محكوم به ديه كه به علت چالش هاي اقتصادي گرفتار ورشكستگي و يا جرايم غير نقدي شده اند،در زندان هاي استان به سر مي برند/ مردم به خوبي در جريان موفقيت ها و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي نيستند/امسال برخی کشاورزان ساروی به جای برنج علف برداشت کردند.(مرور مهم ترين خبرهاي مازندران از 15 تا 21 مرداد 90)


  *انجمن صنفي رسانه هاي مجازي تشکيل شد

 بالاخره پس از يک سال تلاش و پي گيري هاي فراوان هيئت موسس، انجمن صنفي رسانه هاي مجازي مازندران در شامگاه 16 مرداد و در آستانه روز خبرنگار شکل گرفت.

هيئت موسس انجمن رسانه هاي مجازي مازندران مديران پايگاه هاي خبري شمال نيوز،شمال امروز،شمال فردا،شمال پرس،مازنيوز و مازندنومه بودند.

 طبق دعوت قبلي و علي رغم برخي مخالفت ها و کارشکني ها،مديران مسئول 33 پايگاه خبري-تحليلي مازندران در حضور نمايندگان اداره کل کار و امور اجتماعي مازندران و نيز نمايندگان مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گردهم آمدند و در شبي به يادماندني هيئت رييسه و بازرسان انجمن را شناختند.

به گزارش مازندنومه انتخابات این مجمع با حضور اعضا ، رستمعلی نماینده استانداری و عشوری و رضوانی نمایندگان اداره کل کار و امور اجتماعی مازندران برگزار شد.

*مازندران آب زیادی دارد،اما دهکده ی آبی ندارد

 به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران کودک ده ساله ای به نام سعید طی نامه ای به سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران تقاضای خود را با ادبیاتی ساده و جالب مبنی بر فراهم نمودن امکانات رفاهی در شهر خود مطرح نمود.

 در این نامه آمده است: با عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای مهندس طاهایی، استاندار محترم مازندران

باتشکر از همه ی زحمت هایی که می کشید، من به عنوان یک کودک ده ساله ساروی از شما چند تقاضا دارم.

 ۱- ساری مرکز استان است اما چرا برای ما بچه ها شهربازی ندارد.من می دانم در ساری پارک هست . مثلا پارک آفتاب یا قائم. ولی پارک آفتاب همیشه پر از مسافراست و ما هرموقع به پارک می رویم خجالت می کشیم، حالا می گوییم خجالت نه ولی هر موقع می خواهیم از وسایل ورزشی استفاده کنیم یا نصفش نیست یا صدا می دهد ویا امنیت ندارد.

 ۲- زیر پل پارک قائم هم پر از معتاد است.اگرشمابرای کودکان ارزش قایلید این مشکلات را حل کنید.

۳- من هنوز به مشهد یا مسافرت نرفتم چون پدرم ماشین ندارد وحقوق کمی می گیرد وبچه های زیادی هم مثل من هستن.به خاطر همین وقتی تلویزیون تبلیغات سرزمین موج های آبی در مشهد را نشان می دهد دلم آب می شود. مازندران آب زیادی دارد آما دهکده ی آبی ندارد. لطفا بررسی نمایید.

 با تشکر از همه ی زحمات شما- سعید

*خبرنگاران جایگاه ویژه اجتماعی دارند

يک شنبه هفته گذشته در صحن علني شوراي شهر ساري، رئيس شورا ازحركت فرهنگي سيد علي بهروش رئيس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر كه وقت قانوني نطق خود را به خبرنگاران حاضر در جلسه جهت بيان دلگويه هاي خود اختصاص داد،قدرداني كرد.

 به گزارش روابط عمومي شوراي شهر ساري،فرامرز نقیبی اظهار داشت: خبرنگاران دارای جایگاه ویژه اجتماعی هستند و ضرورت دارد تا قداست قلم های شان را در تمام عرصه های زندگی حفظ کنند.گفتنيست شورای شهر و شهرداری ساری از معدود ارگان هایی بودند که از خبرنگاران به صورت ویژه تجلیل کردند.

 دراين جلسه به خبرنگاران فعال در حوزه مديريت شهري و خبرنگاراني كه در طول شوراي سوم نسبت به انعكاس عملكرد اين نهاد اقدام كردند، لوح قدرداني و هديه نقدي اهدا شد. 

* پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران در پیام مشترکی فرارسیدن هفدهم مردادماه و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان تبریک گفتند.

 به گزارش روابط عمومی استانداری، در بخشي از متن پیام آمده:" اطلاع رسانی صحیح و خبررسانی شفاف ، لازمه تحقق مشارکت مردم در همه صحنه ها و رکن اساسی در پیشرفت و توسعه و از جمله نیازهای جامعه ای پویاست که نقش رسانه ها و خبرنگاران در این فرآیند به ویژه در تحکیم بنیان‌های فرهنگی کشور حائز اهمیت است.

 خبرنگاران به عنوان حلقه های اتصال رسانه با مخـاطبان از جایگاه و شأن والایی برخوردارند و در واقع این خبرنگاران آگاه و متعهد هستند که به رسانه هویت و غنا بخشیده و به اعتبار آن می افزایند.

رسانه ها در کشور ما به عنوان ابزاری فراگیر و تاثیرگذار قادرند بر جریان های مختلف اثرگذار بوده و آنها را با شاخص عدالت خواهی و همگرایی ملی سنجیده و تحلیل کنند."

*کار خبرنگاري عبادت است

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، سيد محمد حسيني در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشكي مازندران در ساري اظهار داشت: كار خبرنگاري در حكم يك عبادت است.

وي با بيان اينكه خبرنگاري با ساير مشاغل فرق مي‌كند و كاري است كه بايد با انگيزه،تعهد و عشق همراه باشد،عنوان كرد: اگر اين‌گونه نباشد اصحاب رسانه به خود و جامعه آسيب رسانده‌اند.

 حسيني خاطرنشان كرد: توصيه ما به مديران اين است كه از هر نقد و حتي تخريب استقبال كنند.

 وي با تاكيد بر اينكه خواست‌ها بايد صنفي باشد، يادآور شد: اگر دنبال سياسي كاري برويم دوباره همان مسائل گذشته مطرح مي‌شود و به بن‌بست مي‌رسيم.

 وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه: "در بخش رسانه‌هاي مجازي هم آيين‌نامه‌اي را تدوين كرديم "، گفت: چون جايي در قانون مطبوعات براي رسانه‌هاي مجازي در نظر گرفته نشده بود و دولت هم بر آن تاكيد كرده و اين موضوع در دستور كار خواهد بود و از چهارچوب جرائم رايانه‌اي خارج شده و به طرح نظارت بر مطبوعات ملحق مي‌شوند.

 وي با بيان اينكه: "از نظر بيمه، شرايط پنج سال سابقه كار را لغو مي‌كنيم "، يادآور شد: اما بايد به ما ثابت شود كه فرد مراجعه‌كننده خبرنگار است و ضوابط اوليه بايد رعايت شود.

*مشاور خدوم بی منت

 سید علی اکبر طاهایی هم در مراسم روز خبرنگاربا اشاره به اينكه هنوز نتوانسته‌ايم جايگاه شايسته قانون‌مند براي اصحاب رسانه فراهم كنيم، ابراز داشت: آرزومنديم رويكرد رئيس جمهوري كه با الهامي از فرمايشات مقام معظم رهبري است در آينده شاهد كاهش مشكلات قشري باشيم كه مي‌تواند موثرتر در اختيار اعتلاي فرهنگ جامعه باشد.

 اين مسئول با بيان اينكه امروز استانداري مازندران به تعداد خبرنگاران، مشاور خدوم بي‌منت دارد، خاطرنشان كرد: استانداري مازندران ابزار ارزشمندي در عرصه تنوير افكار عمومي، رايگان در اختيار دارد كه صميمانه از اين بابت تشكر مي‌كنم.

 استاندار مازندران با بيان اينكه در جلسات شوراي اداري، خبرنگار قبل از مدير در جلسه حضور دارد و پس از مدير هم جلسه را ترك مي‌كند، اذعان داشت: در حالي كه مي‌دانم ابزار لازم براي رساندن خود به جلسه را هم نداشته است.

* نفس‌های صنعت درمازندران به شمارش افتاده است

 خبرگزاری ایلنا طی یادداشتی به وضعیت نابسامان صنعت در مازندران اشاره کرده است. فرامرز درخشنده در بخشی از این یادداشت آورده است:نفس‌های صنعت درمازندران به شمارش افتاده است. این واقعه تلخ در حالی آرام آرام شكل مي گيرد كه سهميه ايجاد اشتغال در مازندران آن هم در سال جهاد اقتصادي بايد به 102 هزار نفر برسد.

 اخراج كارگران(شماليت،خوش نوش ساري ،ابرواسفنج تنكابن،شركت رنگ پارس نگين نما ،كندولوس،خوتكا ،بابل كيك،الماس يار بابل،مه بارقانع بابل،آبگينه جم بابل،گلچين خزربابل،توپ خزربابل،حلواشكري باز،سوتينگ ميوه ،جعبه سازي بابل، اويل نكا ،پوشينه محمود آباد ،كشت وصنعت طوبي نوشهر،ايران چوب نوشهر،ديرگداز آمل ،سابير، سدسياه بيشه چالوس، توسكا سوادكوه ،لنت ساز نوشهر آجر سفال البرز نكا ،حريرسازان محمودآباد،شركت چهاردانگه كياسر و.... درطي ما ه هاي گذشته )ونگرفتن حقوق چندين ماهه ،تجمع،اعتراضات وقول هاي همه مسئولين در رده هاي مختلف به كارگران ورفتن 1700 كارگر به بيمه بيكاري طي 4ماه گذشته است و انتظارخيلي ها هم در صف براي اينكه از اين قانون بهره ببرند،پيشي گرفتن مصارف از منابع درسازمان تامين اجتماعي ،نشان از چه چيزي مي تواند در استان باشد.

*تجمع به جاي مسافرکشي

 تعدادي از رانندگان تاکسي شهرستان ساري صبح روز سه شنبه جلوي ساختمان شوراي شهر مرکز استان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مازندنومه،اين تجمع صنفي به خاطر افزايش نيافتن کرايه ها پس از اجراي طرح هدفمندي يارانه ها صورت گرفت. برخي رانندگان تاکسي شهر ساري مدتي است بدون مجوز و مصوبه شوراي شهر به گرفتن کرايه اضافي از مسافران اقدام کرده اند که بعضا" اين موضوع باعث مشاجراتي نيز بين راننده و مسافر شده است.

بر اساس اين گزارش فرامرز نقيبي-رييس شوراي شهر ساري-با نماينده رانندگان تجمع کرده ديدار کرد و ضمن پذيرش مشکلات و حرف هاي آنان گفت:صد در صد حق با اين رانندگان است و ما اين مشکل را پيگيري مي کنيم.

*فرماندار ساری منصوب شد

 به گزارش مازندنومه مراسم تودیع و معارفه سرپرست و فرماندار ساری،پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری مرکز استان برگزار شد.ماه هاست که افکار عمومي منتظر رسيدن چنين روزي بودند و بالاخره بعد از فراز و فرودهاي مختلف،عباس حسيني نژاد فرماندار شد و به قول نماينده ساري" افسانه فرماندار ساری بالاخره به اتمام رسید.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، اظهار داشت :افسانه فرماندار ساری بالاخره به اتمام رسید.سید رمضان شجاعی کیاسری با بیان اینکه مرکز استان نسبت به مرکز سایر استان ها، عقب ماندگی های تاریخی فراوانی دارد ، تصریح کرد: يكي از اين عقب‌ماندگي‌ها ،قابل قياس نبودن ميزان برخورداري از تملك دارايي‌ها است ؛بنابراين نمی گوییم فرماندار جدید به همه مشکلات فائق آید اما جهت گیری فرمانداری بر جذب سرمایه گذار باشد که یکی از ضرورت ها است.

فرماندار تازه منصوب شده ساری در مراسم معارفه خود با بیان اینکه معضلات شهری را که می دانید مربوط به 2 سه سال اخیر نیست ، یادآور شد: عقب افتادگی ساری تاریخ 70 ساله دارد.

حسینی نژاد خطاب به حاضران گفت: هرچه گفتید بحث عمرانی بود اما بحث فرهنگی شد؟ وی با اشاره به اینکه یک پنجم دانش آموزان سطح استان در ساری مشغول به تحصیل هستند، افزود: همه مدیون آموزش و پرورش هستید ، نه اینکه چون فرهنگی هستم این نظر را داشته باشم. فرماندار ساري با اشاره به اینکه سال انتخابات ، سال بحرانی است ، ادامه داد: اگر خدا را ناظر نگیریم دچار مشکل می شویم.

 حسيني نژاد گفت: الله وکیلی تا 10 روز قبل از موضوع خبر نداشتم و به هر چیز فکر می کردم جز این. فرماندار مرکز استان با بیان اینکه دیشب تا صبح خواب نداشتم، تصریح کرد: بار سنگینی که بر دوشم است ممکن است خدای ناکرده با ناهماهنگی دوستان نتوانم آنچه شایسته و بایسته است باشم.

* جزء پنج استان برتر از نظر تعداد دانشجو در کشور هستیم

به گزارش مازندنومه دانشگاه مازندران چهارشنبه شب میزبان جمعي ازخبرنگاران بود. رئیس دانشگاه مازندران به اتفاق معانان خود و خبرنگاران ابتدا بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شدند و سپس از برخی پروژه های دانشگاه بازدید کردند.

 دکتر احمد احمدپور در کنفرانس خبری به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار گفت: عصری که در آن زندگی می کنیم،عصر انفجار اطلاعات است و بدیهی است در چنین شرایطی که در هر ثانیه چندین میلیون خبر،مخابره می شود خبرنگاران نقش اساسی و حیاتی دارند.

 وی صحت،شفافیت و جامع بودن را سه ویژگی مهم خبر قلمداد کرد و گفت:هر کسی نمی تواند خبرنگار باشد، چراکه خبرنگاری نیازمند ذوق، استعداد، فداکاری و ایثار است و فداکاری را می توان در جمع خبرنگاران آن دید و شاهد این ادعا هم 244 شهید جامعه خبرنگاران در جنگ تحمیلی ، 50 جانباز و 12 آزاده است که در میادین مین و خمپاره حضور یافتند و زمانی که استکبار اخبار را به صورت یک طرفه منعکس می کرد ، این افراد توانستند واقعیت را به گوش جهانیان برسانند.

احمدپور با بیان اینکه مازندران استانی است که از نقطه نظر علمی در سطح کشور شناخته شده است ، خاطرنشان کرد: دلیل آن وجود 120 دانشگاه با بیش از 220 هزار دانشجو در سطح استان است.

 وی با اشاره به پنج دانشگاه دولتی و 2 دانشگاه علوم پزشکی افزود: با فعالیت بیش از 43 موسسه غیرانتفاعی ، 18 واحد دانشگاه آزاد، 18 مرکز دانشگاه پیام نور و 30 مرکز دانشگاه علمی کاربردی در سطح استان ، جزء پنج استان برتر از نظر تعداد دانشجو در کشور هستیم.

*462 زنداني غير كلاهبردار مالي و محكوم به ديه، در زندان ها هستند

 مدير عامل ستاد ديه مازندران گفت: در حال حاضر تعداد 462 نفر زنداني غير كلاهبردار مالي و محكوم به ديه كه به علت چالش هاي اقتصادي گرفتار ورشكستگي و يا جرايم غير نقدي شده اند در زندان هاي استان بسر مي برند.

 رمضان احمدي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري افزود: اين افراد واجد شرايط دستورالعمل اجرايي ستاد ديه استان هستند كه براي آزادي آنان مبلغ 60 ميليارد ريال نياز است.

 وي در باره آزادي زندانيان ديه اظهارداشت: در سال گذشته با همكاري خوب خيرين و نيكوكاران و با تلاش اعضاي هيات امنا و هيات مديره ستاد ديه و مسوولان استاني تعداد 355 نفر با پرداخت بيش از 31 ميليارد ريال آزادي آنان از زندانهاي استان فراهم شد. مازندران داراي 12 ندامتگاه است و بيش از ظرفيت زنداني در آن نگهداري مي شوند.

* مردم بايد توانمندي هاي دانشگاه آزاد را بشناسند

 رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري با تاكيد برلزوم ضرورت اطلاع رساني و بيان فعاليت ها و اقدامات اين مجموعه دانشگاهي ، گفت : مردم بايد ظرفيت ها ، توانمندي ها و قابليت هاي دانشگاه آزاد اسلامي را بشناسد.

به گزارش ايرنا ، كيومرث نيازآذري  روز پنج شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي در ساري،افزود: مردم به خوبي در جريان موفقيت ها و دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي نيستند و ضرورت دارد فاصله مردم با اين دانشگاه روزبروز كمتر شود.

وي با اشاره به خدمات ماندگار، ارزنده و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامي در عرصه نظام آموزش عالي،اظهار داشت: ‌دانشگاه آزاد اسلامي به موفقيت هايي در زمينه هاي مختلف دست يافته است .

 نياز آذري  با تاكيد بر تبيين خدمات ، دستاوردها و اقدامات دانشگاه آزاد اسلامي ، بيان داشت : تببين خدمات و معرفي اقدامات اين مجموعه در زمينه هاي علمي ، پژوهشي ، فرهنگي و آموزشي به راحتي مقدور نمي باشد.

 *فاصله‌هايي كه با تجليل پر شد

تجليل از درگذشتگان، پيشكسوتان ملي و بين‌المللي و فعالان رسانه‌اي شهرستان آمل پنج‌شنبه شب به يادماندني را براي خبرنگاران شهرستان آمل رقم زد. به گزارش خبرگزاري فارس ، 17 مرداد به نوعي روز خبرنگاران است اما مراسم امسال روز خبرنگار در شهرستان آمل رنگ و بويي ديگر داشت و با چند روز تاخير برگزار شد.

 در اين مراسم در حالي از 40 فعال رسانه‌اي شهرستان آمل تجليل شد كه برنامه‌اي ويژه نيز براي 10 پيشكسوت ملي و بين‌المللي خبر اين شهرستان تدارك ديده شده بود. در شب خبرنگاران شهرستان آمل كه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد از خانواده هفت خبرنگار متوفاي سال‌هاي گذشته اين شهرستان نيز تجليل شد.

* مديران كم حوصله انتقادهاي خبرنگاران را مچ گيري تلقي نكنند

 معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران گفت: برخي ازمديران دستگاه هاي اجرايي كه در برابر انتقادهاي به حق رسانه ها قرار مي گيرند، با كم حوصلگي در برابر انتقادهاي خبرنگاران ، اين اقدام آنان را نوعي مچ گيري تلقي مي كنند كه اين امر ضعف يك مدير براي پاسخگويي است.

به گزارش ايرنا، هادي ابراهيمي شامگاه پنجشنبه درمراسم تجليل ازخبرنگاران و پيشكسوتان عرصه خبرشهرستان آمل تاكيد كرد: مديران درسطوح مختلف بايد فضاي گفتمان و نقد رسانه ها را پذيرا باشند.

وي با بيان اينكه مديران دستگاه هاي اجرايي بايد خبرنگاران را دركنارخود ببينند نه اينكه تصور داشته باشند خبرنگاران در مقابل آنان هستند، افزود: رسانه‌ها توانايي بيان و انتقال كاستي‌ها و نارسايي‌ها جامعه را به مديران دارند و مديران دستگاه هاي اجرايي بايد ازاين توانمندي درجهت رفع مشكلات استفاده كنند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران اضافه كرد: خبرنگاري كه مشكلات مردم را بيان مي كند و درجهت رفع مشكلات آنان قدم برمي دارد مردم خبرنگاران را ازخودشان مي دانند.

* اظهارات عباسپور مبناي قانوني ندارد

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس درباره گفته‌هاي رئيس كميسيون آموزش مجلس مبني بر معادل شدن مدارك دانشگاه پيام نور گفت: نظر عباسپور به‌صورت شخصي مطرح شد و حرف ايشان هيچ مبنا و سنديت قانوني ندارد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام نور مازندران، علي كريمي فيروزجايي بيان كرد: دانشگاه پيام نور طي اين 23 سال از تاسيس منشأ خدمات جدي در حوزه توسعه علمي، پژوهشي و آموزشي عالي كشور شده است به ‌گونه‌اي كه كمتر كسي مي‌تواند جايگاه آن را چه در داخل و چه در سطح بين المللي كتمان كند.

 نماينده مردم بابل و بندپي در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به هجمه‌ به راه‌انداخته شده اخير عليه اين دانشگاه تصريح كرد: اين موضوع ناشي از توهم كساني است كه فكر مي‌كنند دانشگاه پيام نور، رقيب دانشگاه آزاد است.

 به گفته وي تمام دانشگاه‌ها، اعم از دانشگاه‌هاي دولتي، پيام نور، غيرانتفاعي و آزاد اسلامي متعلق به خانواده نظام آموزش عالي هستند و پيشرفت و توسعه علمي نظام آموزش عالي مستلزم تعامل، هم‌فكري و هم انديشي اين مجموعه است.

* کشاورزان ساروی به جای برنج علف برداشت کردند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی مسئولان آب منطقه ای استان گفت: متاسفانه امسال برخی کشاورزان ساروی به جای برنج علف برداشت کردند.

 به گزارش مهر، سید رمضان شجاعی ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ساری افزود: به واسطه بی توجهی مسئولان آب منطقه ای استان برای ارسال به موقع آب به اراضی خشکه زاری بخش هایی از شهرستانهای ساری و میاندرود، کار برداشت برنج در مرکز استان بی نتیجه مانده است.

وی اظهار داشت: کشاورزان استان نقش اساسی در تولید محصول سالم ایفا می کنند ولی دریغ که از حمایتهای دولتی بی بهره هستند.

 * اكثريت قاطع مجلس آينده اصولگرايان هستند

 نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه، جويبار و كياكلا در مجلس تركيب مجلس آينده را از آن اصولگرايان دانست و گفت: وحدت حداكثري كه بتواند افكار جريان فكري را نظم دهد، يكي از مصاديق اصولگرايي است.

 سيد علي ادياني راد در گفت‌وگو با فارس ،درباره وحدت اصولگرايان اظهار داشت: لازمه موفقيت هر تفكر اين است كه وحدت، انسجام كامل و هدف‌مندي در بيت آن مجموعه باشد.

وي افزود: به طور يقين جريان اصولگرايي زماني موفق مي‌شود كه ملزومات توفيق را فراهم كند.

* وحدت و همدلي كشور را به پيشرفت مي‌رساند

وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي در جمع مردم كندلوس گفت: امروز همه ما وظيفه داريم با وحدت و همدلي و تلاش چرخ‌هاي كشور را به سمت پيشرفت و تعالي به حركت درآوريم.

 به گزارش فارس از كجور، عبدالرضا شيخ‌الاسلامي صبح جمعه در جمع اهالي روستاي فرهنگي و تاريخي كندلوس با اشاره به اينكه هيچ لذتي بالاتر از خدمت به مردم نيست، بيان كرد: امروز در كشور ما هيچ چيزي به اندازه كار و تلاش شبانه روزي سبب ترقي نمي‌شود.

 وي اظهار داشت: اگر بخواهيم موفق باشيم و كشور پيشرفت كند و به كرامت دست يابيم بايد كار و تلاش كرده و به مردم خدمت كنيم.

شيخ‌الاسلامي با بيان اينكه سال‌ها توفيق خدمت به مردم در مسئوليت‌هاي مختلف را داشته‌ام، ادامه داد: هيچ لذت و شوقي بالاتر از خدمت به مردم و نشاندن لبخند رضايت بر لبان آنها به خصوص به اقشار ضعيف و كم درآمد نيست.

وزير تعاون، كار و امور اجتماعي كه در روستاي زادگاهش سخن مي‌گفت، تصريح كرد: خدا را شاكرم كه فرزندي از سرزمين فرهيختگان و ولايت‌مداران هستم و آنچه تا به امروز سبب منشأ خير و بركت در مسئوليتم براي كشورم بوده به خاطر زيستن در ميان همولايتي‌هايم بوده كه از آنها چيزهاي زيادي آموختم.


  • شنبه 22 مرداد 1390-0:0

    منبع روزنامه های استان اغلب سایت ها و خبرگزاری ها هستند و روزنامه ها کمتر اخبار تولیدی داشته و بیشتر اخبار بدون منبع فضای مجازی را استفاده می کنند. من که راضی نیستم

    • شنبه 22 مرداد 1390-0:0

      تجميع اخبار کار خوبی بوده است.اگر میشود از خبرهای روزنامه های استان هم نقل قول کنید

      • شنبه 22 مرداد 1390-0:0

        ما هر شنبه میایم اینجا وخبرها رو یک جا می خونیم.خیال ما را راحت کردید با این کارتاون.با تشکر


        ©2013 APG.ir