تعداد بازدید: 3767

توصیه به دیگران 7

دوشنبه 24 مرداد 1390-20:48

اگر و مگرهاي آقاي نماينده

نماينده مردم آمل در مجلس گفت:با توافق به عمل آمده با وزارت بازرگانی تا کمتر از 3ماه از آخرین برداشت، برنج وارد کشور نخواهد شد/در مازندران کمتر از 6 درصد آب ها مهار شده و مابقی به دریا می ریزد/اگر اتفاق خاصی پیش نیاید تا 3 سال آینده سد منگل افتتاح خواهدشد/اگر 111 روستا را بر اثر نفوذ از آمل جدا نمی کردند ما بزرگ ترین شهر شمال کشور بودیم.


 عزت الله یوسفیان ملا-نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی-با بيان اين که در سال های اخیر توفیق شد از ورود برنج درفصل برداشت در کشور جلوگیری کنیم،افزود:دو میلیون و پانصد هزارتن برنج مصرفی کشوراست که نزدیک به 2 میلیون تن تولید در داخل کشور داریم و برای تامین بقيه، نیاز به واردات داریم.

به گزارش عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل-وي با اشاره به اين که با نظر موافق نمایندگان مجلس و با توافق به عمل آمده با وزارت بازرگانی تا کمتر از 3ماه از آخرین برداشت، برنج وارد کشور نخواهد شد،تصريح کرد:در اين مدت 3 ماهه کشاورزان فرصت دارند محصولات خود را به فروش برسانند.

يوسفيان با اشاره به اینکه استانی درکشاورزی موفق است که آب های سطحی داشته باشد،افزود: در مازندران کمتر از 6 درصد آب ها مهار شده و مابقی به دریا می ریزد.

اين نماينده مجلس با اشاره به اين که مرکز آب استان آمل است،يادآور شد:اين منطقه در قسمت جنوبي از طریق سد لار بخش عظیمی از تهران را آب می دهد و منطقه دابودشت هم با احداث چاه های فراوان،آب شهرهای گروه الف و ب را تامین می کند.

 وی با بيان اين که همه سدهای مازندران که در دست ساخت است کمتر از 9 درصد آب های مازندران را جمع می کنند،افزود:سد منگل به تنهائی 27 درصد آب مازندران را جمع می کند.

بر اساس اين گزارش، وی با اشاره به شروع عملیات لوله گذاری جهت آوردن آب دره کندوان به سد منگل گفت: 83 کیلومتر طول مسیر کانال آن است که خوشبختانه 50 کیلومتر آن به اتمام رسیده و در بودجه سال 90 مبلغ 35 میلیارد تومان جهت ادامه عملیات در نظر گرفته شده است.

 یوسفیان با اشاره به اینکه اگر اتفاق خاصی پیش نیاید تا 3 سال آینده سد منگل افتتاح خواهدشد،اظهار داشت:سد منگل تنها سد در کشور است که هم آب آشاميدني و آب کشاورزان را تامین و هم برق تولید می کند.

وی با انتقاد از کسانی که در سال های گذشته و بر اثر نفوذ توانستند قسمت هایي از روستاهاي آمل را جدا کنند،گفت:اگر 111 روستا را از آمل جدا نمی کردند ما بزرگ ترین شهر شمال کشور بودیم.


  • چهارشنبه 26 مرداد 1390-0:0

    این اقای مهدی روی چه اصولی به یوسفیان می گوید اصولگرا..
    برهمگان واضح است که آقای یوسفیان از محافظه کاران کارکشته می باشد

    • چهارشنبه 26 مرداد 1390-0:0

      مگر عشقی و میلی است که هر روستا دلش خواست به هر شهرستان بپیوندد... تازه این آقا ... به ازای هر روستا را از جیب مبارک پدرشان آورده است... پس اینجا وزارت کشور و قانون تقسیمات کشوری یعنی کشک... این آقا اگر اهل کار بود ، امامزاده هاشم و تا آنطرف پل بلده جاده هراز را به شهرستان های اطراف واگذار نمی کرد... ملت بترسید از ...

      • چهارشنبه 26 مرداد 1390-0:0

        با سلام خدمت مسئولین محترم سایت مازند نومه باتوجه به اینگه گرایش سیاسی سایت شما به سمت اصلاح طلب مشاهده می شود اما عملکرد این سایت بسیار مناسب می باشد وظیفه اصلی یک سایت اطلاع رسانی دقیق درست و با صداقت می باشد اخیرا مشاهده می شود مصاحبه و اخباری از بعضی مسئولین و نمایندگان اصولگرا در سایت گذاشته می شود که قابل تقدیر و بسیار ارزشمند می باشد و این مطلب نشان از درک بالای این سایت می باشد و آن طرف قضیه بعضی از سایت های به ظاهر با تقوا و اصولگرا با افراطی گری و بی تقوایی محض بر خلاف نظر رهبری عزیز دافعه اش بیشتر از جاذبه شده و این مطلب باعث نگرانی می باشد .

        • سه شنبه 25 مرداد 1390-0:0

          سلام بر دوستان عزیز مازندنومه

          جناب آقای یوسفیان برای آمل زحمت زیاد کشیدند ولی بعضی وقتها شعارهایی میدهند که در خور تامل است!افتتاح سد هراز طی 3سال آن هم با پیشرفت 15درصدی طی یک سال،خط مترو و فرودگاه در آمل ، وام 100 میلیونی به روستاهایی که جزو آمل بشوندو.... از این دست وعده هاست !!
          "اگر را با مگر تجویز کردند از آنان کودک آمد کاشکی نام "


          ©2013 APG.ir