تعداد بازدید: 3516

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 1 شهريور 1390-13:16

جریان انحرافی بیخ گوش ما اصولگراها تشکیل شد-موسوي روشن

معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران گفت:اخیرا" کرباسچی ها،مجمع روحانیون و کروبی ها و خاتمی ها کمی شیب گرفتند و رفته رفته خطر شیب تند آنها را تهدید می کند/کروبی-رییس دفتر امام راحل- اکنون به جایی رسیده که « اوباما» از او تعریف می کند/بيخ گوش ما اصولگرايان جريان انحرافي درست شده که همان رمالان و جن گيران هستند.


 در سالروز شهادت مولای متقیان علی (ع) همایش نهضت روشنگری خواهران بسیجی شهرستان میاندرود با هدف مقابله با تهدیدات نرم دشمنان، به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران ام البنین سورک،پایگاه مقاومت ام ابیها روستای ولوجا ، دهیاری و شورای اسلامی این روستادر حسینیه روستای ولوجا برگزار شد.

به گزارش ربابه حسين پور-خبرنگار مازندنومه-در این مراسم پس از صرف افطار و اقامه نماز جماعت،سرهنگ محمد موسوی روشن-معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران- ضمن بیان اهداف برپايي همایش گفت: هدف تهدید نرم دشمن اين است كه که اگر نتوانستند امام و عزت جامعه را از بین ببرند و بر ایران فائق شوند،به گونه ای دیگر برنامه ريزي كرده تا ملت ایران را منحرف کنند.

 موسوی روشن با اشاره به لزوم تبعیت از ولایت فقیه تصریح کرد:باید مواظب بود تا از خط مستقیم فاصله نگیریم،همان گونه که اول انقلاب ارسنجانی ها،رجوی ها و ... علي رغم تلاش در به ثمر رساندن انقلاب، کم کم از صراط مستقیم فاصله گرفتند و منحرف شدند.

 وی با بيان اين که اخیرا" هم کرباسچی ها،مجمع روحانیون و کروبی ها و خاتمی ها کمی شیب گرفتند و رفته رفته خطر شیب تند آنها را تهدید می کند،ادامه داد:در این راه اگر قدم اول را دشمن از ما بپذیرد گام های بعدی را خود برمی داریم،همان گونه که کروبی-رییس دفتر امام راحل- اکنون به جایی رسیده که رییس جمهور آمریکا همان« اوباما»-که البته نباید فریب اسمش را خورد چون او با ما نیست-از او تعریف می کند يا از موسوی -نخست وزیر 8 سال دفاع مقدس- اکنون «نتانیاهو» -نخست وزیر اسراییل غاصب- تمجید می کند.

 معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران با اشاره به جریان انحرافی در بدنه دولت گفت:این روزها بحث جریان انحرافی مطرح است،همان رمالان و جن گیران که اکنون با صراحت می گویند ما نیاز به ولایت فقیه نداریم.

موسوي روشن با اشاره به اين که جریان انحرافی بیخ گوش ما اصولگراها تشکیل شده و دیگر بحث جبهه ملی،دوم خردادی ها،اصلاح طلب ها،منافقان و ... نیست،افزود:اکنون دشمن با حيله و نيرنگ بیخ گوش مان زاویه درست کرده ،در بدنه دولتي كه رییس جمهوري آن در همه جای دنیا« الهم کن لولیک الفرج» را فرياد می زند جریان انحرافی درست کرد که خود را بی نیاز از ولایت فقیه می داند.

وی انحرافات موجود در جامعه را نتیجه جنگ نرم دشمن خواند و افزود: دردمان اين است که دشمن قدم به قدم به ما نزدیک می شود و رهبری فریاد می زند و اين هشدار را مي دهد كه«دشمن نزدیک شده» اما ما باورمان نمی شود.

موسوي روشن ادامه داد:درد اینجاست که دشمن روی خواص کشورمان سرمایه گذاری کرده و تیرش خواص را نشانه گرفته و به مشاور رییس جمهور،نخست وزیر 8 سال دفاع مقدس،رزمنده جبهه و جنگ خورده است.

 معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلای مازندران حلقه های صالحین سپاه را ابزاري برای مقابله با تهدیدات جنگ نرم برشمرد و گفت: سپاه حلقه های صالحین را برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن از طریق اینترنت و ماهواره و موبایل و... راه اندازی کرده تا از اغواهای سیاسی و اخلاقی دشمن نجات یابیم.


  • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

    آقاي معاون عقيدتي كه خودراصالح به مقابله با گروه منحرفين مي داندبه اين سوال اگرپاسخ بدهندبسياري ازگفته هايش محقق مي شود:منظورازمنحرفين دربدنه ي مديريت اجرايي استان چه كساني هستند؟!اگرآنهامنحرفندچراگروه صالحين درعزل آنهاكوتاهي مي كند؟اگرآنهاراعامل دشمن مي دانيدبااسم ورسم ومناصب سياسي كه دارندجهت تنويرافكارعمومي به مردم معرفي كنيد!!اگراين كارها رانكنيد بنده درصداقتتان شكي غميقا" يقين دارم .........

    • سه شنبه 1 شهريور 1390-0:0

      خوامبه بارم منحرفین ره دادگاه ونه در اختیار بسیج قرار هاده تا تربیت بوون.


      ©2013 APG.ir