تعداد بازدید: 4330

توصیه به دیگران 52

شنبه 5 شهريور 1390-12:47

فرماندار نوشهر:ساروس،روستا نيست

پي گيري يک گزارش؛فرماندار نوشهر وعده داد براي حل مشکلات مردم روستاي محروم "ساروس" کجور تلاش مي کند/محمد علي قمي گفت:ساروس با توجه میزان جمعیتش به‌عنوان یک روستا شناخته نمی‌شود و از این منظر انتقال تاسیسات برق و سایر امکانات به این روستا ‌از نظر اقتصادی قابل توجیه نیست.


پس از انعکاس مشکلات روستاي ساروس در مازندنومه(با عنوان: آيا مسئولان مي دانند "ساروس" کجاست؟ http://www.mazandnume.com/?PNID=V12511 ) فرماندار نوشهر وعده داد برای تامین نیازهای ساروس مازندران تلاش مي‌كند.

محمدعلی قمی اویلی که از قرار از تيتر مازندنومه ناراحت شده بود، به محمد حسين ملايي کندلوسي-خبرنگار ما در کجور-گفت:برای تامین نیازهای مردم این روستا با توجه به مصالح و منافع ملی و زیست محیطی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

 وي تصاوير گرفته شده از روستای ساروس کجور را که توسط خبرنگار ما در کجور تهیه شده بود، از نزدیک ديد و با بيشتر با مشکلات اهالی روستا آشنا شد.

فرماندار نوشهر با تشکر از خبرنگار مازندنومه در انعکاس اخبار کجور گفت: خبرنگاران حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و از اینکه برای اطلاع‌رسانی صحیح و درست گام می‌دارند جای خرسندی است.

 وی با بيان اين که از مشکلات ساروس کجور مطلع هستم،افزود: به نوعی برای تامین نیازهای اهالی این روستا با توجه به مصالح و منافع ملی و زیست محیطی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

قمی ادامه داد: ساروس با توجه میزان جمعیتش به‌عنوان یک روستا شناخته نمی‌شود و از این منظر انتقال تاسیسات برق و سایر امکانات به این روستا ‌از نظر اقتصادی قابل توجیه نیست، اما مطمئنا دغدغه خاطر ما رفع مشکلات اهالی است.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک که شهرک دامپروری کجور به بهره‌برداری برسد این آمادگی وجود دارد که در طرح خروج دام از منابع طبیعی و مراتع جنگلی اهالی این روستا را به شهرک دامپروری کجور منتقل کنیم و این مشکلات حل شود.

فرماندار نوشهر افزود: با انتقال اهالی این روستا به شهرک دامپروری، حفظ منابع طبیعی مد‌نظر است که در این باره با اهالی ساروس اتفاق نظر داریم.


  • شنبه 12 آذر 1401-19:4

    بجای اینکه مشکلات رو حل کنین. از سر خودتون رد میکنید...

    • جمعه 1 اسفند 1399-19:21

      اقای مسئول یخورده فکر کن بعد مقاله بفرست بیرون

      • جمعه 10 بهمن 1399-22:20

        دارین انقاق میکنین این وظیفه دولته که از روستای مناطق محروم حمایت کنه نه این که روستا رو با قدمت چندین ساله به فراموشی سپرده بشه

        • اکبر کیانیپاسخ به این دیدگاه 2 0
          شنبه 1 مهر 1396-1:8

          ساروس اگه روستا نیست پس چیه..چطور موقع انتخابات مسوولین اینجور جاها رو خوب بلدن..ولی همون مسوولین موقع خدمت رسانی میگویند ساروی روستا نبست

          • منوچهر مشایخ پاسخ به این دیدگاه 2 0
            سه شنبه 2 دی 1393-12:1

            موقع رای گیری چرا جز روستا هست پس؟

            • اقا سید علیپاسخ به این دیدگاه 1 0
              چهارشنبه 16 شهريور 1390-0:0

              شهرک ساخته شد
              بچه ها از گرگ نترسین!!!!!!!!!!!!!!!
              ساروس روستا نیست انسان که هستن همولایتی!
              سهمیه گازوییل نمیشه بدین عمو!!
              سهمیه آرد ندارن جناب مسئول!!!!!!!!!!!!

              • شنبه 5 شهريور 1390-0:0

                مشکل حل شد. دیگه بجه ها از گرگ نترسن


                ©2013 APG.ir