تعداد بازدید: 2392

توصیه به دیگران 1

شنبه 12 شهريور 1390-13:25

آزرم: طرح ها وقتی پیشنهاد شود که منابع مالی آن منظور شده باشد

 در جلسه پیگیری امور بیمه شدگان تامین اجتماعی مازندران مطرح شد:نماينده مردم ساري در مجلس گفت:باید تلاش کرد تا سازمان تامین اجتماعی در وزارتخانه جدید مستقل بماند/مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:کسانی که در زمره بیمه شدگان قرار گرفتند بهترین آینده را برای خود رقم زدند.


بر اساس خبر رسيده از روابط عمومي تامين اجتماعي مازندران به مازندنومه،رمضان شجاعی در جلسه پیگیری امور بیمه شدگان تامین اجتماعی مازندران اظهار داشت:اعتقاد من این است که باید تلاش کرد تا سازمان تامین اجتماعی که ماهیت و مبنای خدماتش حمایت نیروهای کارگر و مولد جامعه است،در وزارتخانه جدید مستقل بماند.

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش تامین اجتماعی در جوامع توسعه یافته اظهار داشت:بی گمان تامین اجتماعی یکی از مهم ترین شاخص های پیشرفت جوامع بوده،به گونه ای که امروزه مقوله تامین اجتماعی و نیل به توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در سیاستگذاری های کلان دولتی در کشور های مختلف به عنوان ابزاری موثر در راستای تحقق رفاه عمومی و عدالت اجتماعی محسوب مي شود.

بر اساس اين گزارش،مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با بيان اين که سازمان تامین اجتماعی استان به بیش از 50 درصد جمعیت کل کشور خدمات بیمه ارائه می کند،گفت:راننده ها ،باربرها ، زنان خانه دار و زنان سرپرست خانوار ، مربی مهدکودک های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد و کارگران ساختمانی ،خادمین مساجد و ... از خدمات بیمه ای صندوق استفاده می کنند.

حسن آزرم در اين نشست گفت:کسانی که در زمره بیمه شدگان قرار گرفتند بهترین آینده را برای خود رقم زدند.

 وی با اشاره به اینکه باید ارکان سه جانبه منابع صندوق (دولت ،بیمه شده وکارفرما) به تعهدات خود عمل نمایند و دولت نهم و دهم از این نظر موفق بوده،افزود: 35 هزار راننده،26 هزار باربر و 11 هزار کارگر ساختمانی در استان از محل تامین منابع حق بیمه توسط دولت تحت پوشش قرار گرفتند.

 آزرم با بیان اینکه بر اساس ماده 29 قانون برنامه پنجم توسعه هیچ یک از اشخاص حقیقی و حقوقی بدون تامین منابع نمی تواند بار مالی را به دستگاه و یا سازمانی تحمیل کند اظهار داشت: طرح ها بايد وقتی پیشنهاد شود که منابع مالی آن هم منظور شده باشد.


  • جمعه 22 مهر 1390-0:0

    شوهرم مهندس عمران بیکار بدون هیچ نوع بیمه ای با یک فرزند حالا شما بگید چگونه بدون بیمه زندگی کنیم

    • يکشنبه 13 شهريور 1390-0:0

      دست آقاي نماينده درد نكنه كه به فكر بيمه شدگان است. لطف كند يك كم هم وقت براي كساني كه بيمه نيستند بگذارد.


      ©2013 APG.ir