تعداد بازدید: 4015

توصیه به دیگران 17

شنبه 12 شهريور 1390-16:19

چند پرسش از نماينده آمل

...با توجه به محدود بودن درآمد ناشی از حقوق نمایندگی و مبالغ سنگین توزیع شده به مردمی که نمایندگی آنها را بر عهده دارید و برای تنویر افکار عمومی ،توضیح و پاسخ بفرمائید منبع تامین اين مبلغ سنگین  که تصادفا در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم در آمل توزیع شده کجاست ؟!(يادداشتي از آرش محمدی - آمل)


به گزارش شبکه ایران در تاریخ 9/3/1390 با کد خبر 76639 به نقل از آقای عزت الله یوسفیان-نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی- آمده است:" وقتی نماینده ای از مردم رای می گیرد باید پیگیر مسائل آنها و حوزه انتخابیه خود باشد.نمایندگان نباید و امدار فردی باشند ، زیرا در این صورت ممکن است نمایندگان برای راضی کردن فردی که به آنها کمک کرده مجبور به اعمال خلاف قانون نیز شوند .

 صاحبان قدرت و ثروت به فکر منافع مردم و نمایندگان نبوده و صرفا در جهت تامین منافع خودشان هستند . زمانی که فردی برای تامین نمایندگی به صاحبان قدرت و ثروت نزدیک می شود ، قطعا پس از انتخابات ، صاحبان قدرت و ثروت مطالبه گر شده و دیگر، نمایندگان بدهکار آنها می شوند . در این صورت در واقع افرادی که صاحب ثروت هستند نمایندگان را می خرند ."در همين راستا سه پرسش از نماينده شهرم دارم که تمايل دارم پاسخ آن ها را بدانم:


 1-جناب آقای یوسفیان ، از سوی شما و دفتر جناب عالی ، اقدام به پرداخت مبلغ یکصد هزار تومان کمک بلا عوض نقدی به هر یک از زوجین تازه ازدواج کرده به تعداد کثیری در شهرستان آمل و به نام شما شد. با توجه به محدود بودن درآمد ناشی از حقوق نمایندگی و مبالغ سنگین توزیع شده به مردمی که نمایندگی آنها را بر عهده دارید و برای تنویر افکار عمومی ،توضیح و پاسخ بفرمائید منبع تامین مبلغ سنگین مذکور که تصادفا در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم در آمل توزیع شده کجاست ؟!

2-آقای یوسفیان به گزارش هفته نامه پیام آمل ( مورخ شنبه 5 شهریور 1390 شماره 266 ، صفحه آخر )، در همایش پنجمین سالگرد تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل که مجموعا 220 میلیون تومان جمع آوری شده، از سوی جنابعالی مبلغ 50 میلیون تومان برای کمک به 500 زوج جوان اهدا شد. با توجه به محدود بودن درآمد ناشی از حقوق نمایندگی و مبلغ سنگین اهدایی شخصی شما که به تنهایی شامل حدود یک چهارم کل مبلغ جمع آوری شده در آن همایش بوده است ، منبع تامین این پنجاه میلیون تومان که از سوی شما و تصادفا در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم در آمل توزیع شده کجاست ؟!

3-آقای یوسفیان جناب عالی در مراسم خیر خواهانه بنیاد کودک آمل در تالار برلیان ( باغ صمیمی ) در یکشنبه شهریور 1390 ، در اقدامی خیرخواهانه، کفالت 40 کودک و پرداخت هزینه پنجاه هزار تومان ماهانه برای هر کدام از آنها و مجموعا پرداخت مبلغ 2 میلیون تومان درهر ماه را بر عهده گرفته اید. لطفا به مردم آمل که نمایندگی آنها را بر عهده دارید توضیح و پاسخ بفرمائید منبع پرداخت هزینه های سنگین کفالت 40 کودک ، که تصادفا آن را در آستانه برگزاری انتخابات مجلس نهم بر عهده گرفته اید،کجاست ؟!


  • پنجشنبه 11 اسفند 1390-0:0

    آقای یوسفیان ما حمایت شما از فاسد ملی و اخلاقی شهر را هنوز فراموش نکرده ایم.تازه این طرح سوال بود یا یک جورایی تبلیغ و تمجید بود؟

    • محمدامینپاسخ به این دیدگاه 0 0
      يکشنبه 7 اسفند 1390-0:0

      لیاقت می خواهد چنین فردی اندیشمند به نمایندگی از مردم وارد مجلس شود. انشاء ا..

      • جمعه 5 اسفند 1390-0:0

        کار خیر به این بنده خدا نیومده اخه مگه تو فضولی حالا از هر جا اومده احسنت به دکتر یوسفیان

        • شهروند آملی پاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 15 بهمن 1390-0:0

          سلام
          اول از همه شمایی که بعنوان سایت خبری و تحلیلی دارید فعالیت می کنید و اینهمه سنگ دیگران را به سینه میزنید چرا نمیگید شما واس کی دارید فعالیت می کنید و برای کی دارید با دکتر می جنگید ؟
          آخه همین شما یوقتایی با اینا خوبید و یوقتایی هم بد میشید. یعنی چی ؟
          کمی هم منطقی باشید.

          • جمعه 18 شهريور 1390-0:0

            انچه که عیان است چه حاجت به بیان است!
            حال دادن ایشان در شهرک صنعتی تشبندان به اقایان ... را ببینید.

            • چهارشنبه 16 شهريور 1390-0:0

              باسلام شمابفرماییدازکدام کاندیدای احتمالی آینده مزددریافت مینمایید.عزیزمن کارخیرسئوال کردن داره

              • دوشنبه 14 شهريور 1390-0:0

                باز باید ملت ... رای بگیره هرچند میدونم مهندس سانسور این نقد حذف میکنه

                • دوشنبه 14 شهريور 1390-0:0

                  خدايا .... منظور نويسنده وكامنت ها چيست مگر اقدام يوسفيان درست بود.

                  • يکشنبه 13 شهريور 1390-0:0

                    احسن به آقای یوسفیان خیر و سرمایه داران حامی اش که....

                    • يکشنبه 13 شهريور 1390-0:0

                      ای کاش نمایندگان قائمشهر اینقدر خیر بودند احسن به اقای یوسفیان


                      ©2013 APG.ir