تعداد بازدید: 3936

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 20 شهريور 1390-8:49

تحولات موقتي است،نيلچيان مدير کل مي شود

 در پی درج خبر تحولات مدیریتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه استان مازندران، یک مقام آگاه در وزارت تعاون، کار و رفاه کشور از موقتی بودن این تحولات خبر داد/ وزارت تعاون، کار و رفاه بر سر انتخاب اسماعیل نیلجیان به سمت مدیر ارشد اداره کل تعاون، کار و رفاه استان مازندران به جمع بندی نهائی رسیده است/دوشنبه معارفه نيلچيان برگزار مي شود.(ويرايش دوم)


بر اساس گزارش رسيده به مازندنومه تصمیم نهائی برای انتخاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان ها پس از مشورت نهائی با تعاونگران، محافل کارگری و شرکای اجتماعی آنان، نمایندگان ملت و مدیریت کلان استان، توسط دکتر شیخ الاسلام وزیر تعاون و کار و رفاه اتخاذ خواهد شد.

خبرهای تکمیلی دریافتی حاکیست وزارت تعاون، کار و رفاه بر سر انتخاب آقای اسماعیل نیلجیان مدیر کل اسبق تعاون به سمت مدیر ارشد اداره کل تعاون، کار و رفاه استان مازندران به جمع بندی نهائی رسیده است .

مهندس خدادادی -معاون برنامه ریزی تعاون استان -ضمن تائید این خبر افزود: معارفه رسمی ایشان روز دوشنبه هفته جاری با حضور معاون وزیر، نمایندگان استان، شخصیت های برجسته کارگری و تعاونگران استان در ساختمان اداره کل تعاون، کار و رفاه انجام خواهد پذیرفت.

همچنین به آقای سید محمد نجفی مدیر کل اسبق کار استان پیشنهاد مدیریت ستادی در وزارت مذکور شده که ایشان قبول این پیشنهاد را منوط به انجام بررسی های بیشتر نموده است.

 بر اساس اين گزارش، اکثریت قاطع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی, اتاق تعاون و اتحادیه تعاونی های استان محافل دانشگاهی، شخصیت های کارگری و کارآفرینان برجسته استان در تماس با وزارت تعاون، کار و رفاه از برنامه های آقای اسماعیل نیلچیان برای مدیریت کلان تعاون و اشتغال در استان حمایت کرده بودند.

پس از انتشار خبر بالا،خبر ديگري از سوي مسئول دفتر نيلچيان به دست ما رسيد که از قرار مراسم معارفه نيلچيان به زودي برگزار مي شود.در اين توضيح آمده:

مدیریت محترم سایت وزین مازندنومه

با سلام و احترام و ضمن تشکر از درج خبر در ارتباط با تحولات مدیریتی در اداره کل کار و تعاون استان باستحضار می رساند خبر انتخاب آقای نیلچیان به سمت مدیر کل تعاون و کار و رفاه قطعی و معارفه ایشان  با حضور وزیر مربوطه در سالن اجتماعات استانداری انجام خواهد پذیرفت.


  • چهارشنبه 30 شهريور 1390-0:0

    با سلام.از زحمات اقاي نجفي تقدير و ارزوي موفقيت براي مدير لايق و توانمند اقاي نيلچيان داريم.

    • دوشنبه 21 شهريور 1390-0:0

      آقا؛ اگه دستت بر مي آد تحول ايجاد كني قدم بگير؛ در غير اين صورت از همين الان عقب بشيني محترم تري.

      • يکشنبه 20 شهريور 1390-0:0

        ان شاء الله هر دو مدير موفق باشند واقعا زحمت كشيدند


        ©2013 APG.ir