تعداد بازدید: 5759

توصیه به دیگران 3

شنبه 26 شهريور 1390-15:17

وقتي همه خوابند!

نامه سرگشاده اهالي ترک محله ساري به احمدي نژاد؛آیا به نظر شما بر فردی که لباسش را تا زانو پایین می کشد و در ملاء عام و جلوی چشم زنان و کودکان به بدن خود تزریق می کند و یا زنی که از شدت استعمال مواد آنقدر از خود بی خود می شود که در وسط خیابان بدنش را برهنه می کند کار فرهنگی اثرگذار است؟


جمعی از مردم مرکز استان مازندران با ارسال نامه ای سرگشاده و سراسر درد و رنج به رئیس جمهوري،  پایان بخشیدن به وعده های بی سرانجام و ناتوانی مسئولان مازندرانی در ساماندهی منطقه جرم خیز 75 دستگاه را خواستارشدند.

در اين نامه که نسخه اي از آن همراه 4 تصوير تامل برانگيز(از جمله عکس کنار اين مطلب) براي مازندنومه ارسال شده ،آمده:

جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد
با سلام و احترام

ضمن آرزوی توفیق روز افزون خدمتگذاران به این نظام مقدس، به استحضار می رساند در جریان دوره سوم سفر استانی جنابعالی و هیئت دولت به استان مازندران و تقدیم نامه ای از سوی جمعی از مردم شریف ساری و ملاقات حضوری با وزیر کشور، شخص آقای نجار و هیئت همراهشان از منطقه 75 دستگاه(ترک محله) ساری بازدید کردند و وزیر کشور در این بازدید بر اقدام عاجل در خصوص پاکسازی منطقه تاکید کرد.

برخی نتایج حاصله این بازدید به شرح ذیل است:
ابتدا چندین نشست با اهالی منطقه مذکور برگزار و مقرر شد که ملک آنان خریداری شود که مورد استقبال نیز قرار گرفت. حتی چند بار پیمانکاران و مهندسانی از طرف دولت با همراهی و محافظت مامورین امنیتی در محل حاضر شدند و به متراژ خانه ها و کوچه ها و همچنین قیمت گذاری خانه ها پرداختند.

 فعالیت ها و برنامه ها به خوبی پیش می رفت و مردم منطقه پس از سال ها انتظار و عذاب امیدوار شده بودند که به خواسته چندین ساله شان رسیدگی می شود، اما متاسفانه پس از مدتی به دلایلی نامعلوم پیگیری ها قطع و موضوع با قرار دادن یک کانکس نیروی انتظامی در یکی از ورودی ها و مسدود نمودن تعدادی از کوچه های فرعی با سکوهای بتنی پیش ساخته ختم شد.

اقدامات انجام شده برخلاف تصور و دور از انتظار بود و مردم منطقه را با بن بست وعده ها مواجه کرد.
چطور ممکن است با استقرار چند مامور و سرباز که آنها هم فقط نظاره گر این اتفاقات هستند بتوان جلوی ترانزیت مواد مخدر و فساد و فحشای منطقه را گرفت؟

چطور ممکن است با سکوهای بتونی که هم اکنون اکثر آنها توسط اشرار و مواد فروشان منطقه تخریب شد، بتوان جلوی تردد معتادان تزریقی را گرفت؟ به نظر می رسد مسئولین استان همچنان به اهمیت موضوع پی نبرده اند و یا اصلاً موضوع برایشان مهم نیست و مقصود از این اقدامات فقط بستن دهان اهالی شریف این منطقه بوده است.

حضور ماموران در یک نقطه و غافل شدن آنها از راه های ورودی و خروجی دیگر سبب شد قاچاقچیان و معتادان با احساس امنیت بیشتر در کوچه های اطراف تردد کنند و اعمال ناشایست خود را بیش از پیش ادامه دهند.

موارد فوق به همراه مستنداتش بارها و بارها برای مسئولان ارسال شده است و حتی بالاترین مقام اجرایی استان هم حاضر به گوش سپردن به دل گویه های دلسوختگان و دلسوزان این شهر نیست و همیشه موضوع را به معاونین ارجاع می دهد و دیگر هیچ...

آیا پیگیری های انجام شده کافی نبود و مسئولان همچنان معتقدند که باید کار فرهنگی صورت پذیرد!؟ 
آیا به نظر شما بر فردی که لباسش را تا زانو پایین می کشد و در ملاء عام و جلوی چشم زنان و کودکان به بدن خود تزریق می کند و یا زنی که از شدت استعمال مواد آنقدر از خود بی خود می شود که در وسط خیابان بدنش را برهنه می کند کار فرهنگی اثرگذار است؟

آیا احداث سالن ورزشی در این محل می تواند جلوی فساد و فحشا را بگیرد یا سبب شود جوانان پاکی که از مناطق دیگر به این منطقه می آیند با دیدن پسران و دختران معتاد و در حال تزریق حس کنجکاویشان تحریک و به سمت این اعمال تشویق شوند؟

آقای رئیس جمهوري!  آیا زمان آن نرسیده که صحنه هایی را که حتی در برنامه هایی مثل شوک قادر به پخش آن نیستند را دیگر نبینیم؟ 

  آیا آن روز فرا نمی رسد که زنان و فرزندانمان بتوانند بدون ترس و دلهره از حضور اشرار و معتادان خانه را ترک کنند و تعداد سرقت های از منازل، مغازه ها، وسایل نقلیه و حتی مساجد و حسینیه ها کمتر شود؟

  آیا نمی رسد روزی که روی زمین محله ما به جای سرنگ های خونی آلوده به ایدز و هپاتیت، گل و گیاه دیده شود؟ و آیا زمان آن نرسیده که اقتدار نیروی انتظامی ما در این مناطق زیر سوال نرود و بر روی رئیس مواد مخدر شهرستان اسید نپاشند و رئیس کلانتری و سربازان را مصدوم نکنند و . . . ؟


چرا کودکان ما هر چند وقت یکبار باید شاهد درگیری ، تیراندازی ، عملیات نظامی و خونریزی باشند؟
دیگر به ستوه آمده ایم از این همه جرم، جنایت، سرقت و . . .

در این سال ها شاهد هستیم که تعدادی از افراد با آبرو و خانواده های محترم که از  استطاعت مالی بهتری برخوردار هستند، خانه هایشان را فروخته و فرار را بر قرار ترجیح می دهند؛ اما مابقی باید بسوزند و بسازند و . . .

واقعاً اهمیت این موضوع کمتر از مجسمه های یک میدان و خشک شدن یک دریاچه است که کسی به آن نمی پردازد؟  آیا این همه نامه نگاری و پیگیری 30 ساله کافی نیست و فقط باید رسانه های بیگانه به موضوعی بپردازند تا کسی به فکر بیفتد؟


مردم منطقه دیگر ناامید شده اند و انگار فقط باید منتظر فرج امام زمان(عج) باشند.

آقای رئیس جمهور؛ در پایان از شما می خواهیم اگر این بار هم قرار نیست اقدامی جهادی برای تحقق خواست مردم شریف ساری و قریب به اتفاق اهالی آبرومند منطقه 75 دستگاه انجام گیرد، حداقل از استاندار و اعضای شورای تامین استان بخواهید یک شبانه روز را به اتفاق خانواده های شان در محله های ما سپری کنند تا حداقل از این همراهی بر خود ببالیم و در غم ما شریک شوند!


  • سه شنبه 29 شهريور 1390-0:0

    کجا داند حال ما سبکباران ساحلها
    دلتونو به مسئولین بی درد این شهر خوش نکنید مگر اینکه صاحب الزمان به درد شما رسیدگی کند.

    • يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

      با سلام
      بنده حدود 30سال ساکن کوی اندیشه هستم،خدا شاهد روزی نیست در این منطقه شاهدافرادی که دايما در رفت وآمد خریدن مواد در ورودی ترک محله هستند نباشم...اما افسوس که تا کی منتظر قولهای دروغین مسئولین باشیم؟
      چندین بار سراغ چندی از مسئولین رفتیم که یا جوابی نمیدهند...یا این گونه پاسخ میدهند:1_در حال پیگیری هستیم 2_حتما در جلسه شورای تأمین مطرح میکنیم 3_با معاونم صحبت بفرمایید 4_شنبه تشریف بیاورید ببینم مسأله چیست ؟ 5_در حیطه کاری بنده نیست سرآخر 6_یکی از شورای شهرمان که قرار است کاندید مجلس شود
      م-د با حالتی طلبکارانه این گونه جواب میدهد:(ما که برایتان در آن منطقه سالن ورزشی احداث کردیم)و......
      آقای م-د به نظرتان معتادی که از نعشگی در حد جنون ترزیق میکنه ورزش سرش میشود؟
      یکی از همسایه های ما که پدر شهید است این گونه میگوید:(من از این مسئولین در پیشگاه خداوند نمیگذرم،اینها به پشتوانه خون شهدای ما به اینجا رسیدند،چرا باید قشر کثیری از اهالی به خاطر چند فروشنده به کل نظام بدبین شوند؟)
      آقایون مسئولین شما هم در جرم و گناه این عده شرف و غیرت و ناموس جوانان را به تاراج میبرند شریکید.

      • يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

        خوش به حال مسوولین بی غیرت شهر و استان ،آخر تا به کی مرقب خود و فرزندانمان باشیم که سرنگهای ریخته شده روی زمین در پاهیمان نرود،تا به کی بی عدالتی

        • يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

          در شهرستان بابل چهارراه نواب بعثت 8 مرد معتاد و دزدی زندگی می کند سالهای سال همسایه ها به نیروی انتظامی زنگ می زنند ولی هنوز ترتیب اثر داده نشد تا حالا چندین صد جوان تزریقی ومعتاد و شیشه ای در این خانه رفت وامد می کنند لطفا رسیدگی کنید.

          • يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

            چند وقت پیش تو همین محل روی رئیس مواد مخدر شهرستان اسید پاشیدن و رئیس کلانتری 13 رو مصدوم کردن . . . ولی آب از آب تکان نخورد . . . متاسفانه اقتدار نیروی انتظامی در این منطقه از بین رفته . . . مسئول با غیرت نداریم؟

            • يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

              بنده چند وقت پیش شاهد درگیری چند اراذل و اوباش در فاز یک اندیشه کرج بودم که با یک خودرو سر کوچه ای پیاده شده و با چوب و قمه به جان چند جون اون منطقه افتادند کسی هم جرات میانجگری را نداشتند فقط بنده تونستم پلاک خودروی ضاربین را یاداشت کنم اونها بمدت یک ربع درگیری و خون ریزی منطقه را ترک کردند-جالب اینکه از ابتدای درگیری به 110 زنگ زدیم نه تنها تشریف نیاوردند بعداز 2 ساعت فرمودند اگه جرمی اتفاق نیفتاده ما نیاییم!!! تو خود بخوان حدیث مفصل....
              2سال پیش ساعت 4 صبح دزدان مسلح و محترم گروهی وارد گاوداری اقوام بنده در منطقه شیرگاه میشوند و تونستند چند گوساله را از گاوداری خارج لذا پس از درگیری متواری میشوند در نهایت دزدی که غریبه بوده و منطقه را خوب نمیشناخته پس از کتک کاری و جمع شدن اهالی و شکستن جمجمه سر در حالت نیمه جان دستگیر میشود که اهل شهریار کرج بوده -پس از انتقال به بیمارستان و سپری شدن دوره درمان در دادگاه مدعی میشه که تاجر بوده و برای خرید به مازندران اومده که او راشبانه می ربایند و پس از سرقت پول و طلا -وی را در شالیزاری میندازند خلاصه دادگاه رای را به دزد غریبه میده و فامیل بنده محکوم شده و اندازه 10تا گوساله خرج کرده تا رضایت دزد را بگیره .
              نتیجه اخلاقی: 1-چنانچه نترس و قوی و پهلون بودی و تونستی از عهده دزد بربیایی و اونا دستگیر کنی با عزت و احترام اونا ببر خونه و پذیرایی کن 2- بعد با اجازه دزده زنگ بزن کلانتری و بگوئید بنزین ماشینتون - شام و نهار ماموراتون -شیتیل فرمانده کشیکتون مهیاست ! آیا به بنده وکالت میدهید درخواست کنم تشریف بیاورید و آقا دزده را ببرید 3- زمان بازداشت اقا دزده هم براش تنقلات و میوه جات و دخانیات فراموش نشه ! 4- مواظب مالت باش همسایه را دزد نکن......آی آی آی بیچاره ترک محله ای ها نکنه محلتونا با ولینگتون نیوزلند یا اتاوا کانادا مقایسه میکنید. سرتونا درد آوردم .ببخشید. با حال بید مگه نه؟

              • يکشنبه 27 شهريور 1390-0:0

                این عکس که مشاهده میکنید واقع در پشت اداره برق منطقه ای روبروی مدرسه شهید مرادی است...
                قابل توجه مسئولین بی درد.....

                • شنبه 26 شهريور 1390-0:0

                  نیروی انتظامی توانایی برخورد با این محله رو نداره به نظر بنده اداره کل اطلاعات مازندران باید به قضیه ورود کنه تا شاید مشکل حل بشه


                  ©2013 APG.ir