تعداد بازدید: 2861

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 13 مهر 1390-13:34

مردي که زياد نمي دانست!

 معاون وزير راه و شهرسازي حاضر نشد با خبرنگاران مصاحبه کند،اما تا ميکروفن سيماي استاني را ديد گفت: هر چه سئوال داريد بپرسيد!/محفوظي در پاسخ به سئوال هاي خبرنگار فقط مي گفت:نمي دانم/خبرنگار صدا و سیما میکروفون را دست معاون وزیر راه و شهرسازی داد و گفت:خودتان از خودتان سئوال کنید و خودتان هم جواب دهید!


عليرضا عزيزکمالي-خبرنگار مازندنومه در آمل- در گزارشي آورده: عقربه های ساعت 11 صبح را نشان می داد. در یک روز هوای روز بارانی به اتفاق خبرنگاران صدا و سیما و خبرگزاري فارس منتظر دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی بوديم.

 مدتي گذشت. معاون تلفیق بودجه، حقوقی و پارلمان وزارت راه و شهرسازی به اتفاق نمایندگان آمل ،بابل ،نيزمعاون عمرانی استاندار مازندران،فرماندار آمل ،مدیرکل راه و ترابری استان و همراهان پس از بازدید مسیر جاده هراز وارد شهر آمل شدند .

علیرضا محفوظی از پروژه هاي بیمارستان 160 تختخوابی ،جاده آغوزبن ،مسکن 32 واحدی مهر بازديد کرد،اما با وجود اصرار خبرنگاران حاضر به مصاحبه نشد!

 آقاي معاون در همين هنگام ميکروفن تلويزيون استاني را دید،توقف کرد و با صراحت گفت: هر چه سئوال داريد بپرسيد! آمار و ارقام هم بخواهد می گویم!

معاون امور حقوقي،مجلس و هماهنگي استان هاي وزير راه و شهرسازي در برابر خبرنگار صدا و سیما،در خصوص چهار بانده کردن جاده هراز و اعتبارات در نظر گرفته افزود:پروژه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

محفوظي هيچ آمار و ارقامي ارائه نداد و در خصوص اعتبارات جاده های در دست اجرای مازندران هم گفت: چیزی نمی دانم!

 به گزارش خبرنگار ما او درمورد تخصيص نيافتن اعتبارات جاده چمستان به آمل که همواره باعث بروز تصادف مرگبار مي شود هم گفت: نمی دانم!

 در ادامه از آقاي معاون در خصوص تعداد مسکن مهر در حال ساخت کشور سئوال شد که باز گفت:نمی دانم !

بر اساس اين گزارش،او تمام سئوالات را با جواب نمی دانم به پایان می رساند. جالب ترین صحنه این بود که خبرنگار صدا و سیما میکروفون را دست معاون وزیر راه و شهرسازی داد و گفت: خودتان از خودتان سئوال کنید و خودتان هم جواب دهید!خبرنگاران حاضر از این حرکت استقبال کردند ولی آقاي معاون حاضر نشد این کار را انجام دهد!

خبرنگار مازندنومه در پايان گزارش آورده:ما که متوجه نشديم هدف از سفر محفوظي به استان مازندران چه بود و برای پیشرفت پروژ ه ها- که مدیران استاني از کمبود اعتبارات گله مندند- چه تدبیری اندیشیده شد.

باز گلي به جمال مديران استاني و شهرستاني که تلفنی هم آماده پاسخگويی اند.


  • پنجشنبه 14 مهر 1390-0:0

    آنکس که نداند و نداند که نداند که نداند...آنکس که نداند و بداند که نداند...آن کس که بداند و نداند که بداند... الی آخر!!

    • پنجشنبه 14 مهر 1390-0:0

      اگر اینجوری هاست من هم می توانم وزیر یا معاون وزیر بشوم!!به جان مادرم من خیلی خوب وقشنگ میتوانم بگویم نمی دانم!!جوان هم هستم و اکتیو.کسی پارتی من بشود که معاون بشوم!!

      • پنجشنبه 14 مهر 1390-0:0

        این ببو واسه چی اومد اینجا؟!!همه اش که گفت نمیدانم!


        ©2013 APG.ir