تعداد بازدید: 3072

توصیه به دیگران 1

جمعه 6 آبان 1390-17:31

مازندران در هفته اي که گذشت

تعداد معلولان استان120 هزار نفر و تعداد افراد سالمند مازندران هم بالغ بر 220 هزار نفر است/عقب ماندگی های بخش آب روستاهای مازندران در سال های اخیر رفع شد/95 درصد مردم مازندران با سوادند/با این اعتبارات قطره چکانی هرگز به جایی نخواهیم رسید/بارندگي در مازندران 176 درصد افزايش يافت.(برگزيده خبرهاي مازندران از 30مهر تا 6 آبان ماه 90)


*یک پنجم معلولان مازنی در ساری زندگی می کنند

 مهر:رئیس اداره بهزیستی ساری با اشاره به وجود 26 هزار معلول در مرکز استان، اظهار داشت: هم اکنون یک پنجم معلولان استان در ساری زندگی می کنند.

 موسی رجبی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری افزود: بیش از 10 درصد افراد دنیا را معلولان تشکیل می دهند.

وی افزود: هم اکنون 600 معلول در دنیا وجود دارد که 250 معلول شدید و متوسط در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند.

 رئیس اداره بهزیستی ساری با اشاره به اینکه این نهاد دارای فعالیت در 78 حوزه است، تصریح کرد: جمع آوری متکدیان در خیابانها با همکاری نیروی انتظامی در حال حاضر در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

وی تعداد معلولان استان را 120 هزار نفر و تعداد افراد سالمند را در مازندران بالغ بر 220 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 40 هزار سالمند و 26 هزار معلول در ساری زندگی می کنند.

 رجبی همچنین از مناسب نبودن ساختار بانک های ساری برای استفاده معلولان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مناسب سازی فضاهای کسب و کار برای معلولان مازندرانی با کندی پیش می رود.

*صیادان مازندرانی 3 میلیارد تومان ماهی صید کردند

 فارس:حسن حبیب‌نژاد گفت: صیادان تاکنون 200 تن ماهی استخوانی در دریایی خزر صید کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فصل صید ماهیان استخوانی از 21 مهرماه آغاز شده است.

 مدیرکل شیلات مازندران عنوان کرد: در مدت یک هفته گذشته صیادان پره استان مازندران موفق به صید 200 تن انواع ماهی استخوانی از دریای خزر شدند.

 این مسئول تصریح کرد: از میان ماهیان صید شده 85 درصد ماهی کفال، 15 درصد ماهی سفید و پنج درصد نیز مربوط به سایر ماهیان بوده است.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه ماهیان استخوانی صید شده به بازار مصرف عرضه شده است، تصریح کرد: صیادان در این مدت موفق به صید 210 کیلوگرم خاویار شدند که براساس مقررات به شیلات مازندران تحویل دادند.

 وی ارزش اقتصادی فعالیت صیادان مازندرانی را در هفته اول 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد.

 مدیرکل شیلات مازندران در پایان اظهار داشت: 4 هزار و 200 صیاد در قالب 55 شرکت تعاونی در مازندران فعالیت دارند.

* بارندگي در مازندران 176 درصد افزايش يافت

 ايرنا:رئيس اداره پيش بيني ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ي‌ م‍‍ازن‍در‌ان از افزايش 176 درصدي ميزان بارندگي در مازندران طي مهر ماه امسال در مقايسه با ماه مشابه سال گذشته خبر داد.

 كيان خديور ، گفت : طي مهر ماه امسال به طور ميانگين 130 ميلي متر بارندگي در مازندران ثبت شد ، در حالي كه ميزان بارندگي در سال گذشته 47 ميلي متر بود.

 وي بيشترين ميزان بارندگي را مربوط به روزهاي 27 تا 30 مهر ماه اعلام كرد و افزود : اين بارندگي موجب وارد كردن خسارات به برخي از اراضي كشاورزي و تاسيسات در برخي از شهرهاي استان شد.

 خديور ميانگين بارندگي بلند مدت در مازندران طي مهر ماه را حدود 80 ميلي متر اعلام كرد و گفت: در مقايسه با اين ميانگين نيز بارندگي امسال بيش از 60 درصد افزايش يافت.

*کمبودهای بخش آب در روستاهای مازندران رفع شد

مهر:نماینده مردم نوشهر و چالوس اذعان داشت: با توسعه زیرساخت های بخش آب استان، کمبودها و عقب ماندگی های بخش آب روستاهای مازندران در سال های اخیر رفع شده است.

 انوشیروان محسنی بندپی در مراسم آغاز عملیات اجرایی چاه عمیق روستای عالیدره نوشهر افزود: با سرکشی و حضور به موقع مدیران شرکت آبفار و انجام تکنیک های بهداشتی، کیفیت آب مصرفی روستاییان غرب مازندران بهتر شده است.

 وی با اشاره به وقوع سیل کلاردشت در ماه های گذشته اظهار داشت: بیماریهای باکتریایی و اسهالی پس از هر سیلی در منطقه شیوع که با نظارت و اعمال مدیریت صحیح مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی، هیچگونه بیماری در این منطقه سیلزده پدیدار نشد.

محسنی بیان داشت: هماهنگی و وسعت نظر مسئولان آب و فاضلاب روستایی مازندران، موجب شد تا مقدمات حفر چاهی عمیق برای آبرسانی در روستاهای غرب استان فراهم شود.

* ای سی یو نوزادان در بیمارستان امام ساری افتتاح شد

فارس:با حضور قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، معاون آموزشی، معاون درمان،‌ رئیس بیمارستان و جمعی از مسئولان شهرستانی، ای سی یو نوزادان بیمارستان امام خمینی ساری افتتاح شد.

 قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در افتتاح این بخش با اشاره به اهمیت به بخش ICU نوزادان در بیمارستان گفت: اهمیت این بخش به‌خاطر حفظ جان نوزادان و سلامت آینده کشور بسیار مهم است.

فرهنگ بابا محمودی با اشاره به کنترل جمعیت در کشور گفت: با روند کنترل جمعیت در کشور و با وجود اینکه هر خانواده یک یا دو فرزند بیشتر ندارد حفظ سلامت این فرزندان برای خانواده وجامعه بسیار مهم و حیاتی است.

زماني-رييس بيمارستان امام ساري- هم تعداد تخت‌های این بخش را شش تخت اعلام کرد و افزود: برای احداث این بخش 350 میلیون تومان هزینه شده است.

* اقدامات صورت گرفته در خصوص جمع آوری متکدیان رضایت بخش نیست

 ایسنا:حسینی نژاد-فرماندار ساري-در جلسه شورای اداری که در آموزش و پرورش اظهار داشت :در مقابل حفظ بیت المال همه دستگاههای اجرایی باید احساس مسئولیت داشته باشند.

 وی ادامه داد :در حال حاضر با همت نهضت سوادآموزی استان بیش از 95 درصد مردم مازندران با سواد شده اند و 5 درصد مابقی نیز با همت و تلاش دستگاه ها به اتمام می رسد .

 فرماندار ساری خاطرنشان کرد:مشکلاتی در خصوص خرابی شهرها وجود دارد که تنها مختص به یک دستگاه نیست بلکه به همه دستگاه ها ارتباط دارد.

 حسیني نژاد یادآور شد: باید به ساخت و ساز های جدید که صورت می گیرد توجه خاصی شود و از نیروهایی که دارای ظرفیت بالایی هستند استفاده شود .

 وی به بازدید دستگاه های اجرایی از مدارس استثنایی آموزش و پرورش ناحیه 1 و2 اشاره کرد و افزود : کار های هنری که توسط این افراد صورت می گیرد باور کردنی نیست و دستگاه ها باید خود را ملزم کنند حداقل یک بار از اين مدارس دیدن کنند .

 فرماندار ساری تصریح کرد :اقدامات خوبی در خصوص جمع آوری متکدیان صورت گرفته اما رضایت بخش نیست و باید در این خصوص یک کار فرهنگی همه جانبه صورت گیرد .

حسینی نژاد با بیان اینکه سرشماری هر 10 سال یک بار در کشور انجام می شود اظهار داشت : مصوب شده آمار سرشماری هر 5 سال یک بار صورت گیرد و در حال حاضر حرکت های اولیه صورت گرفته و دفتر ستاد دایر شده و سرگروه ها نیز مشخص شده است.

*نبض صنعت دامداري مازندران با پرداخت بدهي شركتهاي لبني گره خورده است

ايرنا: نايب رييس اتحاديه دامداران استان مازندران با انتقاد از بي توجهي شركت هاي لبني استان در پرداخت هزينه شير خريداري شده از شركتهاي تعاوني دامداران،گفت: اين مساله و دير كرد در پرداخت هزينه ها فعاليت هاي اين بخش را با نوعي ركود مواجه كرده است.

قاسم مهديدخت افزود: دامداران كه متكي به دريافت هزينه شيرهاي فروخته شده خود هستند با بي مهري شركتهاي لبني خريدار محصولات خود مواجه هستند.

 وي با تاكيد بر اينكه اين مشكل سال هاست بر پيكره بخش دامداري مازندران چنگ انداخته است ،ادامه داد :‌با وجود پيگيري هاي انجام شده توسط اتحاديه دامداران هنوز موفق به دريافت كليه مطالبات دامداران از اين شركتها نشده ايم.

 نايب رييس اتحاديه دامداران استان مازندران گفت: با توجه به مشكلاتي كه فعالان اين بخش با آن مواجه هستند ، تعداد تعاوني هاي دامداران مازندران از 25 به 15 تعاوني طي سالهاي اخير كاهش يافته است.

* جانباز 70 درصد سوادکوهی به خیل شهدا پیوست

مهر:حسن داداشی، جانباز 70 درصد سوادکوهی با تحمل سالها سختی و تالم به خیل شهدا پیوست.

 پیکر پاک این جانباز شهید ظهر یکشنبه با حضور مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان محلی سوادکوه تشییع و در امامزاده عبدالحق زیرآب به خاک سپرده شد.

شهید داداشی در سال 1360 در منطقه جنگی بانه از ناحیه چشم راست زخمی شده بود و مری، ریه و کلیه های او در جنگ آسیب دیده بود.

جراحت های جنگی سبب شد تا این جانباز دفاع مقدس در سالهای اخیر هر دو کلیه خود را از دست بدهد.

* حرکت لاک پشتی اعتبارات نوسازی به جایی نمی‌رسد

فارس: سید عیسی هاشمی در جمع مدیرعامل و مدیران دفاتر شرکت عمران و مسکن‌سازان مازندران با اشاره به اینکه بافت فرسوده یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان و شهرداری‌ها است، اظهار داشت: بافت فرسوده یکی از معضلات اساسی امروز جامعه بوده و نیازمند اعتبارات زیادی است و با این اعتبارات قطره چکانی هرگز به جایی نخواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی بافت فرسوده دارای راه حل خاص خود است، اضافه کرد: در این فضا ناهنجاری‌های اجتماعی بسیاری به وجود می‌آید.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه باید با فرهنگ‌سازی و اعطای مشوق تأثیرگذار برای کسانی که به دلیل تنگناهای اقتصادی در این بافت زندگی می‌کنند مشکلات آنها را حل کرد، گفت: دولت باید سرمایه‌گذاری در این بخش را افزایش دهد تا نیازهای این گروه از شهرنشینان تأمین شود.

*به داد كندوان برسيد

 مازندنومه: ميرقدير رضايي در جلسه شوراي ترافيك استانداري مازندران ، اظهار داشت:‌ ترافيك يكي از معضلات شهر چالوس است.

فرماندار چالوس افزود:‌اگر فقط مردم چالوس باشند اين مشكل وجود ندارد اما وقتي كل كشور بخواهند از چالوس استفاده كنند مشكل ترافيك نمايان مي شود.

رضايي با اشاره به اينكه چالوس از منظر مهندسي به عنوان يك شهر ساخته نشده بود، ادامه داد:‌اين شهر كم كم از حالت بخش خارج و تبديل به شهر شده و امروز به اينجا برمي خوريم كه معضلي به نام ترافيك دارد.

وي با بيان اينكه طرح مطالعات ساماندهي حمل و نقل ترافيك چالوس از نظر ما داراي نكات بسيار مثبتي است ، يادآور شد:‌ اين طرح را مي توانيم از نظر مالي و اجرايي به صورت ميان مدت استفاده كنيم.

 رضايي با بيان اينكه در سفر سوم دولت مصوبه زيرساخت ها را براي چالوس داشتيم ، ادامه داد:‌ برطرف شدن مشكل ترافيك چالوس جز با اين مصوبه دولت شدني نيست.

 وي با اشاره به اينكه جاده كندوان هنوز مشكل اساسي دارد ، گفت:‌به دليل مشكلات تردد،شركت كريستال و شهرك صنعتي در اين مسير تعطيل شده اند.

 رضايي افزود:‌ به داد جاده كندوان برسيد ضمن اينكه جاده كندوان را جاده نمي دانيم اما وقتي واحدهاي توليدي در اين مسير كار مي كنند بايد تدبيري شود.

* تنوع، تخصص و جامعيت سه ويژگی اصلی نمايشگاه قرآن «صحيفه سبز»

 ایسنا:حجت‌الاسلام والمسلمين «ناصر شكريان»، در حاشيه بازديد از هفتمين نمايشگاه فرهنگی ـ قرآنی «صحيفه سبز» ، با اشاره به اينكه تنوع، تخصص و جامعيت قابل قبول سه ويژگی اصلی اين نمايشگاه است، گفت: نمايشگاه امسال نسبت به سال‌‌های گذشته متنوع‌تر و تخصصی‌تر شده و تمام اقشار و گروه سنی به ويژه نوجوانان، جوانان و دانشجويان می‌توانند با حضور در اين نمايشگاه از غرفه‌های مورد نظر خود بازديد كرده و نيازهای خود را رفع كنند.

 وی افزود: برپايی اين نمايشگاه به غرفه‌هايی با موضوعات كودكان، شهدا، آشنايی با شخصيت‌های دينی و آثار آنان، حجاب و عفاف و دفاع مقدس فضای فرهنگی بسيار خوبی را در سطح شهرستان ايجاد كرده است.

شكريان با اشاره به اينكه جديدترين محصولات مكتوب و نرم‌افزاری فرهنگی ـ قرآنی در اين نمايشگاه موجود است، گفت: اين نرم‌افزار‌ها به سهولت در اختيار بازديدكنندگان قرار می‌گيرد و در نوع خود در استان كم‌نظير است.

 وی افزود: غرفه پاسخ به سؤالات و شبهات و بخش تغذيه اسلامی كه برای اولين‌بار در چنين نمايشگاهی به ارائه خدمات می پردازند، نمونه‌هايی از تنوع و تخصص در اين نمايشگاه است.

 مديركل تبليغات اسلامی مازندران اظهاركرد: اختصاص غرفه تخصصی به فرق ضاله شامل وهابيت، بهائيت، شيطان‌پرستی، جريان‌های انحرافی و نوظهور جهت آشنايی مردم خصوصاً جوانان و حمايت مسئولان از غرفه‌داران و اهدای كمك‌های بلاعوض جهت كيفيت‌بخشی بيشتر به چنين نمايشگاه‌هايی از جمله پيشنهادهايي است كه می‌توان در جهت غنا‌بخشی به چنين نمايشگاه‌هايی از آن بهره برد.

 وی با اشاره به مشكلات فرهنگی جامعه كنونی كشور، افزود: مسئولان و مديران دستگاه‌های اجرايی خصوصاً فعالان فرهنگی بايد فرهنگ را مانند هوا برای تنفس جزو مسائل دست اول ببينند و به آن همانند مشكلات دسته سوم و چهارم نگاه نكنند.

*جشن روز مازندران 20 آبانماه برگزار می شود

 مهر:مدیر کل اجتماعی استانداری مازندران گفت: جشن روز مازندران، با شش روز تاخیر، در بیستم آبانماه برگزار می شود.

 علیرضا جانبازی در جلسه گرامیداشت روز ملی مازندران با اشاره به اینکه قابلیت فرهنگی و ادبی مازندران، ارزش جهانی شدن و معرفی در سطح بین المللی را دارد، افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای شناسایی این قابلیتها استفاده شود.

وی، معرفی فرهنگ و هویت مازندرانی را یک ضرورت و نیاز اساسی برای جامعه دانست و گفت: باید مواریث ارزشمندی چون نخبگان، متفکران، عالمان دینی، گویش و موسیقی محلی، آداب و سنن، فرهنگ مازندران و غذاهای بومی این دیار به نمایش گذاشته و به دیگران شناسانده شود.

جانبازی افزود: دستگاههای فرهنگی به نوبه خود در این امر مهم به ویژه فراگیر کردن فرهنگ اصیل مازندران اهتمام مجدانه داشته باشند.

 *مرخصي مديران در روز برگزاري جلسه كارگروه اشتغال ممنوع است

سايت استانداری مازندران:استاندار مازندران تاكيد كرد: مديران در روز برگزاري جلسه كارگروه اشتغال و امور اقتصادي از مرخصي استفاده نكنند.

 حبيب اله تقوي، مدير كل حوزه استاندار طي نامه‌اي به تمامي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان با اشاره به نظر و تاكيد سيدعلي اكبر طاهايي، استاندار مازندران ، خواستار حضور فعال آنان در جلسات به ويژه در جلسه كارگروه اشتغال و امور اقتصادي استان شد.

 در نامه فوق آورده شده كه حسب‌الامر استاندار مازندران، مديران عضو و مدعو در روز برگزاري جلسه كارگروه مذكور به هيچ عنوان از ماموريت يا مرخصي استفاده نكنند.

 همچنين در اين نامه آمده است، به دليل اهميت موضوع اشتغال تمامي اعضا شخصا در جلسه حضور داشته و از اعزام جانشين اكيدا خودداري نمايند.

 *برخورد با تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر در مازندران تشديد شد

 ایرنا:جانشين فرمانده انتظامي مازندران ضمن تاكيد بر مقابله جدي با تهيه و توزيع كنندگان موادمخدر در استان گفت: با باندهاي تبهكار تهيه و توزيع كننده موادمخدر در اين خطه بشدت برخورد قانوني مي شود و هيچ گونه اغماض در اين زمينه پذيرفته نيست.

 روح الامين قاسمي با اشاره به اينكه ترويج مواد افيوني به نوعي تهديد جدي براي جامعه بويژه نسل جوان تلقي مي شود، اظهارداشت: امسال بيش از 800 كيلو گرم انواع مواد مخدر از باندهاي تبهكار در استان كشف و ضبط شد.

* سجده بر آستان رهبران ناتو!

 مازندنومه: دکتر سیف الرضا شهابی در یادداشتی آورده است:«در اجتماع مردم "بنغازي"-دومين شهرليبي كه علم مخالفت با قذافي از آن شهرشروع شد- بعد از اعلام كشته شدن "معمرقذافي"،آقاي "مصطفي عبدالجليل"-رئيس شوراي انتقالي ليبي- كه در زماني كه قذافي دراوج قدرت بود ثناگوي او بود و وزارت دادگستري حكومت قذافي را برعهده داشت،هنگام سخنراني براي حاضران بعد از آن كه شعارمسلمانان در فتح مكه را سرداد و"الله اكبر"گفت،سجده شكر به جا آورد .»

در بخش دیگر این یادداشت آمده است«اگرآقاي عبدالجليل و همكاران و همفكران او اعتقاد راسخ داشتند كه خداوند قادر قاهر متعالي وجود دارد و از هر قدرتي برتر و بزرگ تر و با قدرت تر است، هرگز دست به دامن دشمنان مسلمانان نمي زدند و به آن ها اجازه نمي دادند در سرنوشت يك كشوراسلامي دخالت كنند!

اين مسئله فتح بابي مي شود تا در آينده،غربي ها به خاك كشورهاي اسلامي هجوم بياورند و آن را به اشغال دراورند و مسلمانان به وسيله وارثان جنگ هاي صليبي كشته شوند؛پس همان بهتر بود آقاي عبدالجليل فرياد مي زد و مي گفت: "ناتواكبر"!»

* پرهیز افراد از تخریب و انتقاد مغرضانه کاندیداها

 فارس:عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با انتقاد از برخی افراد در تخریب به همگان توصیه کرد از تخریب و انتقاد مغرضانه پرهیز کنند.

 احمد ناطق نوری با بیان اینکه تلاش‌های زیادی درباره شهرستان کردن محمودآباد در گذشته صورت گرفته است، اظهار داشت: با توجه به قانون جمعیتی در شهرستان شدن و اینکه محمودآباد در زمانی که به شهرستان تبدیل شد از این امکان برخوردار نبود رایزنی‌های فراوانی در این زمینه صورت پذیرفت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، بزرگ‌ترین آرزوی شهید عباسعلی ناطق نوری را شهرستان شدن محمودآباد دانست و بیان کرد: وزیر کشور وقت از دوستان نزدیک این شهید بزرگوار بود و در سفری که به محمودآباد داشت این مسئله مطرح شد و ایشان نیز با ارائه راهکار و نظر مساعد دستور شهرستان شدن محمودآباد را صادر کرد و به واقع این مهم دستاورد خون این شهید است.

 ناطق نوری با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس همگان را به رعایت اخلاق در همه کارها توصیه کرد و افزود: نباید برای به دست آوردن هر چیزی اعم از قدرت و ثروت، دیگران را تخریب و یا انتقاد مغرضانه کرد بلکه با رعایت نکات اخلاقی به معرفی خود و یا کاندیدای مورد نظر خود بپردازیم.

* دیدار 508 نفر از مردم جويبار با استاندار و مدیران استان

سايت استانداری مازندران:در بيستمين دیدار عمومی استاندار، 508 نفر از مردم شهرستان جويبار از صبح جمعه هشتم آبان ماه ۱۳۹۰ با مهندس طاهایی و مدیران استان دیدار کردند.

 کمال رستمعلی، ريیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران در حاشیه ملاقات عمومی استاندار، معاونین، مدیران ستادی استانداری و مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران با مردم شهرستان جويبار، افزود: از این تعداد ملاقات کنندگان 335 نفر مرد و 173 نفر زن بودند که مهم ترین درخواست ها در بخش اشتغال ، مشكلات شهري و روستايي و تسهیلات بانکی به ترتيب با 138 ، 65 و 48 نفر بود.

 سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به این که در این ملاقات عمومی معاون سياسي امنيتي استاندار ، 17 مدیرکل ستادی استانداری و معاونين شان حضور داشتند، اظهار داشت: هم چنین نمايندگان مردم قائم شهر، سوادكوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي، 26 نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و 12 معاون مديركل در اين ملاقات عمومي استاندار را همراهی کردند.

وی تصریح کرد: این دیدار عمومی از ساعت 8 صبح آغاز و پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمين قلي پور، امام جمعه جويبار نيز ادامه يافت.

*وابستگان قدرت و ثروت نباید به مجلس راه پیدا کنند

 فارس: امام جمعه نکا انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را مهم و سرنوشت ساز خواند و گفت: با بصیرت و آگاهی باید به کسانی که شایسته هستند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، به کانون‌های ثروت و قدرت وابسته نیستند، رای دهیم.

 حجت‌الاسلام محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان قذافی را آخرین هلاک شده اراده امت اسلام برای نابود کردن تابلوی ذلت و خواری برشمرد و اظهار داشت: تردیدی نیست که خون شهیدان عزیز و مظلومیت امام موسی صدرها، عاقبتی جز هلاکت را برای این فرد به همراه نداشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های منطقه به تاسی از انقلاب اسلامی ایران در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: این تفکر امام و مردم انقلابی ایران شکست جبهه استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل را در منطقه به همراه داشته است.

 خطیب جمعه نکا با اشاره به اینکه تنها وظیفه مسلمانان در حال حاضر مقاومت و صبر است، ادامه داد: شام سیاه سلطه استکبار در حال سپری شدن و صبح عزت مسلمانان نزدیک است.



    ©2013 APG.ir