تعداد بازدید: 2751

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 9 آبان 1390-23:1

13بابلي ها ، سعد يا نحس؟

 بیش از 13 سال است که مردم بابل در انتظاربهره برداری از کنارگذرجنوبی بابل هستند؛وزیر راه و شهرسازی دردیدار با نماينده مردم در مجلس،شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل گفت: کنارگذرجنوبی بابل تا سال 91 افتتاح می شود.


بنا بر گزارش ارسالي روابط عمومی شورای اسلامی شهر بابل به مازندنومه،غفارآری- رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل-،به همراه  محسن نریمان -نماینده مردم بابل در مجلس- و عسکری-شهردار- و نيز فاضلی -مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بابل-با نیکزاد -وزیر راه و شهرسازی-دیدار کردند.

آري خطاب به وزير راه و شهرسازي اظهارداشت:پروژه کنارگذر جنوبی که برای شهرستان بابل بسیار حیاتی است، علی رغم وعده هاي زياد عملی نشده است.

 وی با بيان اين که بابل بالغ بر 500 هزارنفرجمعیت دارد که عبور خودروهای سنگین درتمامی ساعات شبانه روز ترافیک سنگینی را به وجود آورده،افزود:به خاطر رفع اين مشکل شهرداری بابل ناچار به احداث دو پل روگذر در میدان شهید کشوری و ایستگاه آمل با صرف اعتبار 90 میلیارد ریال شده است.

 رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل با اشاره به اين که مردم بابل نسبت به نظام و ولایت و انقلاب علاقه مندند،ولي از عملکرد مسئولاني که به وعده های خود عمل نمی کنند ناراضی اند،تصريح کرد:مردم نگران این هستند که چرا ظرف 13 سال کنارگذر 16 کیلومتری بابل علی رغم وعده های مکرر وزیر و معاونان وی به اتمام نرسيده است؟

 بر اساس اين گزارش، وزیر مسکن و شهرسازی با قدرداني از پیگیری مسئولان شهرستان بابل گفت: پروژه کنارگذرجنوبی بابل حداکثر تا سال آینده با هر میزان اعتبار مورد نیاز باید به بهره برداری برسد.

فرهاد عسکری- شهردار بابل- در این دیدار به تشریح ترافیک سنگین درون شهری به واسطه نبود کنارگذر و عبورخودروهای سنگین و سبک در مرکز شهر پرداخت و افزود: بسیاری از درآمدهای شهرداری بابل صرف احداث روگذر و زیرگذر ،اصلاح هندسی میادین و بلوارها و بازگشایی معابر جدید شهری می شود که در صورت وجود کنارگذر ،کارآمدی این پروژه ها بیشتر نمایان بود.

وی از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا با توجه به بازگشایی 4 فاز بلوار ساحلی درشهر بابل جهت رفع معضلات ترافیکی شهر و آغاز فاز پنجم آن ،اعتبارات ویژه ای ازسوی وزارت راه و شهرسازی اختصاص یابد که وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه ای دراین ارتباط صادر کرد.

 غفارآری در پایان ضمن تشکراز نریمان -نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی- و وزیر راه و شهرسازی ، از نيکزاد دعوت کرد تا در اسفند سالجاری بازدیدی از پرژه های سطح شهرستان بابل داشته باشد.


  • بابلی های مرکز نشینپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 12 آبان 1390-0:0

    تا نمایندگانی مانند کریمی داریم که فقط به فکر خودشان و آشنایانشان هستند و تمام وقتش را در عذل و نصب های بی تدبیر و بی اساس میگذرانند اوضاع بـابـــل نباید هم بهتر از اینها باشد .
    بـابـــل ما به یکی مثل مرحوم نوشیروانی بــزرگ نیاز دارد که با حس مسئولیت و تعصب نسبت به خاک پاک مامطیــر کبیر آن را بسازد

    • کلانشهر بـابـــل بـزرگپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 10 آبان 1390-0:0

      متاسفانه بـابـــل بـزرگ که از آن به عنوان بـزرگ ترین ؛ پرجمعیت ترین ؛ مرکزی ترین و کلان ترین شهرستان استان و خطه شمال کشور نام میبرند ، امکاناتی در حد و اندازه های بــزرگی و عظمـــتش ندارد .
      این ها دلیلی ندارد جز بی مسئولیتی مسئولان استانی و شهرستانی بـابـــل . .
      بـابـــل که به قطب علمی و دانشگاهی و پزشکی شمال کشور معروف میباشد و از آن به عنوان مرکز سیاسی استان مازندران نام میبرند باید به مراتب پیشرفته تر و اساسی تر از اینها ساخته شود .
      انصافا برای شهرستانی که بیش از 500 _ 600 هزار نفر جمعیت دارد و در شرف کلانشهر شدن میباشد ، این میزان بودجه و امکانات یک فقر محسوب میشود .

      • سه شنبه 10 آبان 1390-0:0

        به آقاي آري بايدگفت جاي تشكرازآقاي نريمان هم دارد .ايشان چهاردوره نماينده شهرفلاكت زده بابل هستندهنوزكنارگذرجنوبي راه نيفتاده تازه ايشان عضوكميسيون راه هستنداگرعضوكميسيون ديگربود چه ميشد؟
        گفته شد16 كيلومتراگربعدازانقلاب سالي فقط 500مترانجام مي شدالان بعداز33 سال ازانقلاب بايدافتتاح شده باشد.
        درمجلس ششم كه مجلس ودولت دست جناح نريمان بودهم نتوانست كمربندي بابل را باتمام برساندواقعا بايدتشكركرد

        • محمدي بابليپاسخ به این دیدگاه 0 0
          سه شنبه 10 آبان 1390-0:0

          باسلام
          تشكر مي كنم ازتلاش شائبه دار و دريغانه مسئولين شهرستان بابل،بخصوص نمايندگان قشري نريمان وكريمي كه آراي مردم را بي ارزشانه هزينه كردند. يك كارعمده كه عموم مردم بابل بهره كرفتند را ذكركنند. بعدچهارسال به فكر 13ساله افتندحتما دنبال ...؟


          ©2013 APG.ir