تعداد بازدید: 2306

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 12 آبان 1390-0:41

موضوع در دست بررسي است

جوابيه رييس شوراي شهر قائم شهر به يک مطلب مازندنومه:شورا،رييس کميسيون حقوقي خود را مامور به پيگيري موضوع و اقدام مي نمايد که ايشان هم طي ارايه دادخواست مجدد به ديوان عدالت اداري خواستار توقف احداث پروژه از سوي شهرداري شده اند که موضوع در دست بررسي و صدور راي نهايي مي باشد.


پس از گذشت چند هفته از انتشار مطلبي با عنوان"يک باشگاه و هزار دردسر" در مازندنومه(http://www.mazandnume.com/?PNID=V12749)،رييس شوراي شهر قائم شهر نسبت به پاسخگويي اقدام کرد.

البته دو روز بعد از پخش آن مطلب،مازندنومه اقدام به نشر توضيح مالک باشگاه مورد بحث کرد.(نگاه کنيد به:من،زني تنها:http://www.mazandnume.com/?PNID=V12755)

به هر روي جوابيه شوراي شهر قائم شهر را به مطلب تاريخ 25 مهرماه سايت، در پي مي آوريم:

مديريت محترم پايگاه خبري-تحليلي مازندنومه

سلام عليکم

احتراما" در پاسخ به درج مطلبي با عنوان"يک باشگاه و هزاردردسر"درتاريخ 25/7/90 آن پايگاه خبري خواهشمند است جوابيه فوق در همان موقعيت جهت تنوير افکار عمومي درج گردد.

به استحضار مردم شريف و عزيز قائم شهر مي رساند در پي شکايت اهالي کوچه خزر39 واقع در خيابان دکتر شريعتي به شوراي اسلامي مبني بر ساخت يک مجموعه ورزشي در آن منطقه،مراتب اعتراض و شکايت به مراجع ذي صلاح ارسال گرديد که نهايتا" شوراي اسلامي شهر قائم شهر تصميم به تقديم دادخواست به طرفيت کميسيون ماده 5 طرح هاي تفصيلي مسکن و شهرسازي نمود که پس از پي گيري هاي متعدد و حضور اينجانب و ديگر همکاران عضو شوراي اسلامي شهر قائم شهر،شعبه 7 ديوان حکم به نقض مصوبه کميسيون ماده 5مسکن و شهرسازي در خصوص ملک مشاراليها صادر و اعلام داشتند که مي بايست در کميسيون تصميم به اصلاح مصوبه برابر مقررات وفق راي ديوان عدالت اداري بنمايد که موضوع مجددا" در کميسيون ماده 5 مطرح و به راي قبلي خود اصرار مي ورزد.

 مجددا" شوراي اسلامي شهر قائم شهر طي بند 11 صورتجلسه مورخ22/6/89 رييس کميسيون حقوقي شورا را مامور به پيگيري موضوع و اقدام مي نمايد که ايشان هم طي ارايه دادخواست مجدد به ديوان عدالت اداري خواستار توقف احداث پروژه از سوي شهرداري شده اند که موضوع در دست بررسي و صدور راي نهايي مي باشد.

داريوش اسدزاده

رييس شوراي اسلامي شهر قائم شهر


  • جمعه 13 آبان 1390-0:0

    یعنی نمایندگان ما در شورا از کسانی که ساختمان های خلاف ساختند و الان مدعی هستند حمایت می کنند؟

    • جمعه 13 آبان 1390-0:0

      جوانان از بیکاری چه که نشدند. آن وقت اعضای محترم شورا می روند وقت خود را برای چه تلف می کنند!

      • جمعه 13 آبان 1390-0:0

        معلوم نشد شما میلیونی برای ورزش شهر خرج می کنید به تیم های دیگران کمک می رساند ولی جلوی احداث ورزشگاه را می خواهید بگیرید. این یعنی چه؟

        • جمعه 13 آبان 1390-0:0

          رای دیوان چه بود؟

          • جمعه 13 آبان 1390-0:0

            نمی دانیم شما طرفدار سرمایه گذاری هستید یا فرار اونها. نکند کسی فکر کند شما از سرمایه داری حمایت می کنید که برایتان منافع شخصی داشته باشد؟


            ©2013 APG.ir