تعداد بازدید: 3077

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 18 آبان 1390-15:17

روز کيک خوردن!

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس از پخت سنگین ترین کیک یکپارچه جهان در چالوس،به مناسبت عید سعید غدیر خبر داد/این کیک 1300 کيلويي با طرح شمسه آل عبا توسط 30 قناد چالوسی پخته خواهد شد/سنگین ترین کیک یکپارچه ای که تاکنون در جهان پخته شده است یک تن و 70 کیلوگرم وزن داشته است.


بنا بر گزارش ارسالي روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي چالوس به مازندنومه،محمد شریفی به برگزاری جشن بزرگ غدیر در شهرستان چالوس اشاره کرد و افزود: پخت سنگین ترین کیک جهان با همکاری مجمع امور صنفی و اتحادیه قنادان شهرستان چالوس ویژه برنامه ایست که به مناسبت این عید بزرگ تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه این کیک با طرح شمسه آل عبا توسط 30 قناد چالوسی پخته خواهد شد ادامه داد: این کیک  یک تن و 300 کیلوگرم وزن خواهد داشت و همزمان با برگزاری جشن عید سعید غدیر در سالن 4 هزار نفره چالوس رونمایی خواهد شد.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد چالوس یادآور شد: سنگین ترین کیک یکپارچه ای که تاکنون در جهان پخته شده است یک تن و 70 کیلوگرم وزن داشته است.

شریفی از دیگر برنامه های این روز را برگزاری مسابقه و اهدای جوایز نفیس، برنامه های فرهنگی و هنری، طنز، موسیقی همراه با سخنرانی و مولودی خوانی نام برد و بیان داشت: با تشکیل ستاد دهه ولایت در شهرستان چالوس برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گرفته است که محفل انس با قرآن، یادواره ملاعلی فاخر و شب شعر، نواختن زنگ ولایت، گفتمان های دینی برای دانش اموزان و دانشجویان از جمله این برنامه هاست.


  • پنجشنبه 19 آبان 1390-0:0

    باید اجازه بدن قبل از خوردن رکوردش ثبت بشه! مثل ساندویچ شترمرغ نشه ...


    ©2013 APG.ir