تعداد بازدید: 5915

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 19 دی 1390-10:53

دانه درشت نداریم

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران گفت: از میان استان های مازندران،اصفهان و فارس، مازندران را  برگزیدم/در خصوص مطالبات وضعیت مناسبی داریم/در بانک سپه دانه درشت نداریم/به خبرنگاران وام خودرو مي دهيم/4 هزار شغل جدید ایجاد کرده ايم/در مازندران در شاخص رشد منابع بانکی ، بانک سپه رتبه سوم را کسب کرد.


مازندنومه،کلثوم فلاحي:اسفندیار گراوند-مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران- روز دوشنبه با خبرنگاران رسانه هاي مختلف گفت و گو کرد.

وي در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:مدیران دستگاه های اجرایی سعی می کنند خود را درگیر خبرنگاران نکنند.

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران با بیان اینکه ما با خبرنگاران تعامل داریم،اضافه کرد:ارتباط صمیمانه با همکاران،مردم و اصحاب رسانه باعث پیشرفت است.

گراوند با اشاره به اینکه دور خود حصار نکشیده ایم،یادآور شد: از روزی که وارد مازندران شدم بنای کار را بر ارتباطات و روابط عمومی گذاشتم.

وی با بیان اینکه سرباز بانک هستم،تصریح کرد: از میان استان های مازندران،اصفهان و فارس، مازندران را  برگزیدم.

*در تعاملات شماره یک هستيم

گراوند با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی در ارائه امور خدمات بانکی نخواهیم داشت،گفت: نخستین بانک ایرانی در تعاملات هم شماره یک خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مازندران در شاخص رشد منابع بانکی ، بانک سپه رتبه سوم را کسب کرد، بیان داشت: حدود 400 هزار ثبت نام حج انجام شد که منابع بانکی را به سمت دو بانک کشاند و علی رغم این ثبت نام ها ، در منابع کاهش نداشتیم.

گراوند با اشاره به اینکه قبل از اینکه انتقادها را بیان کنید ، همه را قبول دارم، ادامه داد:سایت دستگاه خودپرداز شبانه روزی جنب استانداری را در شش ماه اخیر راه اندازی کردیم.

وی با بیان اینکه این مکان سال ها بدون مصرف مانده بود، خاطرنشان کرد: وقتی وارد استان شدم امیدوار بودم که این سایت راه اندازی شده باشد اما این اتفاق نیفتاده بود.

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران، ادامه داد:رشد هفت درصدی در راه اندازی عابربانک در استان داریم.

*دانه درشت نداريم

گراوند در خصوص مطالبات این بانک ، گفت: به دلیل اینکه در پرداخت تسهیلات ضوابط در کار بود ، در خصوص مطالبات وضعیت مناسبی داریم.

وی با بیان اینکه اعلام نکردن میزان معوقات بانکی را نوعی احترام به مشتریان می دانیم ، تصریح کرد:مردمداری ، محور بانک سپه است.

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران با اشاره به اینکه در بانک سپه دانه درشت نداریم، ادامه داد: قطعا مشکلاتی در خصوص رشوه و زیرمیزی وجود دارد اما در زمان حضورم در این بانک حتی یک مورد هم گزارش نشده و بانک سپه همواره از حاشیه ها دور بوده است.

اسفندیار گراوند با اشاره به استراتژی اصلی این بانک مبنی بر حمایت از بخش های مولد و کمک به دولت در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی اظهار داشت: بر مبنای استراتژی بیان شده نقش آفرینی بانک در عرصه کلان اقتصادی طی سال های گذشته و خصوصا در سال اخیر پررنگ تر از گذشته شده و اقتصاد کشور بیش از گذشته حضور اثرگذار بانک سپه را حس کرده است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بانک سپه در پروژه های بزرگ و استراتژیکی همچون برداشت و استخراج نفت از مخازن دار خوین، پل خلیج فارس به عنوان آرزوی 40 ساله کشور، ایجاد 60 درصد ظرفیت سیمان کشور، واردات 900 هزار تن کالای اساسی برای مهیا شدن شرایط لازم به منظور اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها گفت: این استراتژی قوی تر و با صلابت تر در مازندران نیز به اجرا در آمده و پیگیری می شود.

* پرداخت 2 هزار و 218 میلیارد ریال تسهیلات

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران در ادامه با اشاره به نقش آفرینی این بانک در سطح استان مازندران اظهار داشت: این بانک با توجه به درک شرایط خاص استان و به منظور کمک به اشتغال، فعالیت های مولد و رفع نیازهای ضروری مردم طی سال جاری بالغ بر 2 هزار و 218 میلیارد ریال به بخشهای مختلف تسهیلات پرداخت کرده است.

گراوند رشد منابع بانک سپه استان مازندران طی سال جاری نسبت به سال قبل را 14 درصد عنوان کرد و افزود: از 2 هزار و 218 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی توسط این بانک طی سال جاری بالغ بر 879 میلیارد ریال به بخش صنعت، 259 میلیارد ریال به بخش مسکن، 345 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و 7 میلیارد ریال به بخش صادرات توسط بانک سپه تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران در ادامه میزان تسهیلات پرداختی این بانک به بخش خدمات را 341 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بخش بازرگانی استان نیز در سال جاری بیش 265 میلیارد ریال از بانک سپه تسهیلات دریافت کرده است.

گراوند توجه بانک سپه به نیازهای ضروری مردم استان را نیز از دیگر اولویت های تعریف شده در این بانک عنوان کرد و گفت: به منظور رفع نیازهای ضروری مردم، طی سال جاری بالغ بر 122 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

* ایجاد 4 هزار و 154 فرصت شغلی جدید

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران با بیان اینکه اگر متوسط سرمایه گذاری برای ایجاد یک فرصت شغلی جدید را 18 میلیون تومان در نظر بگیریم، با توجه به تسهیلات پرداختی توسط بانک سپه و طبق بررسی های صورت گرفت بر روی طرح های مولدی که تسهیلات دریافت کرده اند تاکنون با کمک این بانک در سطح استان بالغ بر 4 هزار و 154 شغل جدید ایجاد شده است.

گراوند در ادامه با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و نقش آفرینی بانک سپه در اجرای این قانون گفت: با کمک بانک سپه و واردات 900 هزار تن کالاهای اساسی خیال دولت برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها راحت و زمینه اجرای عملی این قانون فراهم شد.

وی با بیان اینکه بانک سپه استان مازندران در این راستا تمام سعی خود را به کار گرفته تا به بهترین شکل قانون فوق به اجرا در آید، گفت: تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال تسهیلات کارت سوخت توسط بانک سپه استان مازندران به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

استان مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به بافت های فرسوده استان بیان داشت : طبق توافقات صورت گرفته با مسئولان استان تعداد 2200 واحد مسکونی فرسوده به این بانک سپرده شد تا تسهیلات بازسازی بافت های فرسوده به آنها پرداخت شود.

وی افزود: با برنامه ریزی مدون صورت گرفته و با بسیج تمام امکانات تاکنون بالغ بر 2 هزار واحد مسکونی فرسوده استان از بانک سپه تسهیلات دریافت کرده اند.

گراوند با بیان اینکه مبلغ کل تسهیلات پرداخت شده به این 2 هزار واحد بالغ بر 401 میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: مابقی 200 واحد فرسوده که به بانک سپه سپرده شده اند به مجرد تکمیل کردن پرونده های خود از این بانک تسهیلات دریافت خواهند کرد.

مدیر شعب بانک سپه مازندران در ادامه با بیان اینکه تاکنون توانستیم 102 میلیارد و 618 میلیون ریال از مطالبات معوق خود را وصول کنیم خاطرنشان کرد: بانک سپه استان آمادگی دارد تا در جهت کمک به واحدهای تولیدی و مولدی که قبلا از این بانک تسهیلات دریافت کرده اند و پرداخت تسهیلات آنها معوق شده بدهی آنها را مجددا تقسیط کند.

گراوند با بیان اینکه بدهکارانی که اقدام به تعیین تکلیف بدهی خود کرده یا نسبت به تسویه آن اقدام کنند شامل بخشودگی 6 درصدی جریمه دیرکرد خواهند شد، اظهار داشت: پیشنهاد می کنم بدهکارانی که بدهی آنها معوق شده با مراجعه خود به بانک از فرصت خوب پیش آمده استفاده کرده و بانک را در کمک به واحدهای تولیدی و مولد استان یاری کنند.

وی رشد دستگاه های کارت خوان بانک سپه در سطح استان را نسبت به سال قبل 300 درصد عنوان کرد و افزود: تعداد دستگاهها کارت خوان بانک سپه از 358 دستگاه در سال گذشته به 1592 دستگاه در سال جاری رسیده است.

گراوند در پایان این نشست گفت: به خبرنگاران حاضر در این برنامه وام خودرو داده خواهد شد.

*از همه سخت گيرتريم

معاون ارتباطات روابط عمومی بانک سپه کشور هم در این نشست اظهار داشت:در بانک سپه قوانین و مقررات را سخت تر از مر قانون رعایت می کنیم.

محمود نکونام افزود:بانک سپه در اجرای قوانین از همه بانک ها سخت گیر تر است.

وی ادامه داد: کل بانک های سپه در برنامه چهار ساله ، تغییر شکل می یابند.

نکونام گفت: جبهه جدیدی علیه کشور و برای ضربه زدن به ما در حوزه اقتصادی ایجاد کرده اند که عبور از این جبهه جز با تعامل و همکاری مقدور نیست و از رسانه ها می خواهیم در این حوزه به ما کمک کنند.


  • مدافع حق پاسخ به این دیدگاه 1 2
    سه شنبه 20 دی 1390-0:0

    دانه درشت ندارید چرا دروغ می گویید دوست عزیز ومدیر گرامی انقدر دانه درشت دارین که روتون نمی شه عنوان کنید چون پای خود شما هم گیره در بابل 6 نفر .آمل 5نفر .وساری 8نفر وبقیه بماند .شما میلیاردها تومان وام به چندین نفر دادید که اصلا شما را تحویل نمی گیرند چه برسد به شما پول پس بدهند .
    سند می خواهید بروید پرونده ها را بببینید .طرف با دوتا سند 500میلیونی از تهران با یک نامه امده وشش میلیلارد وام گرفته و حتی مشکل سیاسی هم داشته خدا پدر سربازان گمنام امام زمان را بیامرزد اگر نبودند ما باید چیکار می کردیم
    حق با شماست کارمندان بانک اکثرا بیمار زیر میزی هستند اینقدر به پایینی ها گیر ندین


    ©2013 APG.ir