تعداد بازدید: 3383

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 22 دی 1390-0:35

بعدش چه مي شود؟

در حاشيه طرح جلوگیری ازخروج مردان و زنان بدحجاب از کشور؛حتي اگراين خانم يا آقا از سراجبار آن چند ساعت توقف در فرودگاه را تحمل كند،همين كه هواپيما ازمرز هوائي كشور خارج شد چنان خود را غرق در آرايش هاي تند و زننده و لباس هاي مبتذل كه حتي غربي ها از پوشيدن آن لباس ها اكراه دارند مي كند كه قابل توصيف كردن نيست!


مازندنومه؛دکتر سيف الرضا شهابي،بابل: اين جانب هم براساس اعتقادات ديني و هم به خاطر مسائل اخلاقي،مقيد به رعايت حجاب درمردان و خانم ها و خودداري از پوشيدن لباس هاي زشت ازسوي مرد و زن هستم و معتقدم هردو جنس بايد پوشش را درحد معقول و مشروع رعايت كنند .

و اما بعد...چند روز قبل سردار"نبي الله حيدري"-فرمانده محترم پليس فرودگاه هاي كشور-در يك مصاحبه گفت: "خانم هائي كه قصد سفربه كشورهاي خارجي را دارند سعي نكنند پيش از پرواز شبيه مانكن شوند يا تي شرت مردانه بپوشند،زيرا ماموران مستقر در فرودگاه قبل از پروازحتما جلوي آن ها را مي گيرند و مردان هم اگر هنگام سفر اگرتي شرت هاي چسبان با علائم غربي بپوشند،از سفرآن ها جلوگيري مي شود ."

     ازاينكه در جامعه حجاب رعايت شود و مردان و زناني كه درخيابان ها ترددو در جامعه حضور پيدا مي كنند ملزم به رعايت آن باشند،بسيارمطلوب است و برخورد با آناني هم كه قوانين مربوط را رعايت نمي كنند،حق قانوني ضابطين مي باشد و هيچ كس تا اينجا اشكالي نمي بيند، اما اينكه در فرودگاه جلوي خروج خانم يا آقائي كه براي چندساعت ديگر از مرز خارج مي شود و درآن سوي مرز هركاري بخواهد مي تواند انجام بدهد،چندان معقول به نظر نمي رسد.

     فرض بگيريم اين مرد و زن از ترس جلوگيري ازخارج شدن چندساعت ظاهرسازي كنند و خودشان را مطابق الگوئي كه مورد نظر فرمانده محترم پليس فرودگاه هاي كشور است دربياورند، بعدش چه مي شود؟

  حتي اگراين خانم يا آقا از سراجبار آن چند ساعت توقف در فرودگاه را تحمل كند،همين كه هواپيما ازمرز هوائي كشور خارج شد چنان خود را غرق در آرايش هاي تند و زننده و لباس هاي مبتذل كه حتي غربي ها از پوشيدن آن لباس ها اكراه دارند مي كند كه قابل توصيف كردن نيست! تاجائي كه براي تلافي فشاري كه درفرودگاه بر او وارد شد تلاش مي كند به خارجي ها نشان دهد كه يك ايراني است و از جمهوري اسلامي آمده است تا به اين طريق تلافي کند و به آبرو و حيثيت جمهوري اسلامي آسيب واردسازد .

  بهترآن است كه فرمانده محترم پليس فرودگاه هاي كشوربه مامورانش دستو دهد با مشاهده چنين مواردي سعي كنند با زبان نرم گوشزد نمايند که اگر مقبول واقع شد چه بهتر و اگر مورد قبول مسافرقرار نگرفت بگذارند خارج شود و او را به لجاجت با جمهوري اسلامي وادار نکنند.


  • يکشنبه 25 دی 1390-0:0

    نميدانم چراسردارحيدري چنين مصاحبه اي كردتاامروزچنين صحبت هائي وجودنداشت.انشاالله مسئولين عزيزومحترم بيشتردراظهارتشان دقت بفرمايند

    • شنبه 24 دی 1390-0:0


      باریکلا خوشم میاد با احتیاط کارهای طشت و متحجرانه رو نقد میکن ..باریکلا با کلام نرم ولی نافذ

      • شنبه 24 دی 1390-0:0

        جالب اینجاست هم سردارحیدری فرمانده پلیس فرودگاههای کشوربابلی است وهم دکترشهابی
        درمجموع با نظردکترشهابی کاملا موافقم ودرلحظات پایانی نبایدگیربدهند

        • پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

          دوستی میگفت : یکی از آشنایانم که از آلمان اومده بود میگفت ایرانی ها همه سرمایه دارند چون همه آرایش میکنند در آلمان زنان سرمایه دار آرایش میکنند حالا تو ایران اگه زنی شوهرش نون شب هم نداشته باشه آرایش و هزینه های ارایش رو حتما داره

          • مو نمی زنند !!پاسخ به این دیدگاه 0 0
            پنجشنبه 22 دی 1390-0:0

            وقتی مسافر ایرانی از مرز خارج می شود اولین باید ها رعایت اخلاق و موازین بین الملل است نه آن چه جناب سردار می فرمایند . عجیب این جا است که جناب سردار فاصله منزل تا فرودگاه را از نظر دور نگه داشته و فقط نگران رفتار ایرانی ها در آنسوی مرز می شوند . در این مورد و در این جااست که ایشان و جناب دکتر شهابی در یک ترازو رفته و با هم برابر می شوند و باید گفت با هم مو نمی زنند ! !


            ©2013 APG.ir